Black Myth: Wukong

Ben blij voor u da ge er voorbij zijt. Ge hebt nu nog een vol chapter om daarna in chapter 4 echt de rukker der rukkers te killen. Die in chapter 4 gaat soms echt hard en als het daar tegen valt kunde wel eens pech hebben. Voor de rest voorzie ik end chapter 5 als nog een heftige voor uw doortocht. Begin chapter 6 supreme commander en voor de rest denk ik secret ending en gewoon ending. Aan de hand van waar je nu soms maar op vast loopt. Tegen dan ben je natuurlijk ook al veel sterker dus zal wel meevallen. Maar gewoon de tijd nemen. Maakt niet uit. Een volle dag , een halve dag , zolang ge maar niet opgeeft en verder doet !
Als er een manier achter zit om een baas te killen is dat voor mij ok. Ik heb niks opgezocht voor die cyan loong boss, maar ben maar gewonnen omdat hij voor een keer mijne pluck of many niet blokkeerde met die f'in zelfde move waarbij zowel mijn mannekes als ikzelf instant death kregen.

Als zijn zwaard geladen was met elentriek of hij stopte elentriek in een ground pound was het een half leven per hit, en zoals gezegd die Cork screw fly by's... Elke keer damage, maar dat zie je dus niet in die video, want daar wil ie die wel dodgen.

Voelde verbazend easy aan die win, itt de gespendeerde uren ervoor... Ik heb er ook een fail filmpje bijgezet, kwestie dat ge niet enkel de geslaagde pogingen ziet, want anders zou je kunnen denken dat deze game een walk over is, wat het voor mij in alle geval niet is... Maar je hebt gelijk, zolang ik blijf volhouden kom ik er wel, hopelijk... Maar ik kon nog 40 of meer andere filmpjes hebben opgeladen waarbij hij echt de rotzak is, je bent goed aan het dodgen, alles lukt, je doet damage en met 1 of 2 swings (en op 10 seconden) is het gedaan met een (bijna) vol leven, kan je dus goed zien in dat fail filmpje op het einde.

En volledig de nacht door gegaan of ben je nog op een deftig uur kunnen stoppen ?
Hopelijk wat progress gemaakt ?
Niet te lang gespeeld, maar de Horse en Old man quests zijn gedaan en de trophies/rewards binnen. Straks misschien nog even voort doen, had niet zo veel tijd dit weekend.

Nice 1. Haha. Da noemen ze nog es een boss op zen doos geven !

Zo simpel kan het soms gaan. Zo vlot dat hij zelfs zijn ground stomp niet heeft gedaan. 🙈🙈🙈

Lets goo !! Chapter 6 :).

Hoop da supreme commander ook even vlot gaat. Die durft ook gemeen uit de hoek komen.
Ja dit ging echt veel te vlot, ik dacht legit dat er nog een phase ging komen 😂

Heb de commander ook al gedaan, die was in de eerste try neer, maar dat was een veel chaotischere fight waarbij ik dan weer niet begreep dat ik hem neer had gehaald. Dat was echt gewoon op goed geluk dodgen en proberen raken, het was net genoeg om mij er door te brute forcen :p

Eindelijk wat voelbare progressie aan het maken, net bovenaan de thunderclap temple geraakt en al voorgaande al zoveel mogelijk verkend. Nog even terug naar de lower pagoda prison reizen en daar die 4 captains indienen. En by the way, 3de was gratis en 4de was een walkover van kzal u gaan hebben. 1st try, very easy... In een guide stond dat deze echt moeilijk was, niet dus...

Maar ziet er ook nog een groot gebied uit die temple. Ik weet dus niet wat het probleem was bij die cyan loong, lag mij gewoon niet zeker?? En doe ik best nu al wat backtracking met missables, om dan de laatste missables te doen in thunderclap zelf??

Die fox quest is in TC zelf dusja

Was dat dus die baas waarop @Kiiilerke2 vastzat?
Ik denk het, maar ter zijne verdediging, hij had de NPC waar je uw stats kan updaten niet gevonden in chapter 2. Ik kan me goed inbeelden dat dat het allemaal toch een pak moeilijker maakt. De kans is groot dat ik ook een beetje overlevelt ben en dat ik iets te veel aandacht besteed heb aan mijn gear, perks en passives waardoor ik wel echt overdreven veel damage doe. Dus de ene fight is de andere niet.

Op welk ogenblik hebben jullie de tiger gedaan in zodiac village ?

Dude is niet van de poes... Veel attacks die ik niet kan dodgen, of zelf ni tegenhouden

Op welk ogenblik hebben jullie de tiger gedaan in zodiac village ?

Dude is niet van de poes... Veel attacks die ik niet kan dodgen, of zelf ni tegenhouden
De moment dat ik er de eerste keer ben aangekomen en ik ben daar aangekomen eigenlijk zo goed als op het vroegste moment dat je er kon aankomen. Nu kga niet liegen ik heb gevloekt op die fucker.

Edit: Ondertussen heb ik hem wel al 5/6 keer verslaan, want ik versla hem elke keer als ik eens terug keer xD

Laatst bewerkt:
De moment dat ik er de eerste keer ben aangekomen en ik ben daar aangekomen eigenlijk zo goed als op het vroegste moment dat je er kon aankomen. Nu kga niet liegen ik heb gevloekt op die fucker.

Edit: Ondertussen heb ik hem wel al 5/6 keer verslaan, want ik versla hem elke keer als ik eens terug keer xD
Ik heb zeer weinig plaats om er zelf attacks tss te plaatsen. Met zijn grote halen met z'n zwaard, no way, ik krijg hem tot 1/3de maar enkel wanneer ik pluck of many gebruik en red tide.

Immobilize is nutteloos vs deze Boss

Ha ! Da is echt ne mega fucker. Jup. Toegekomen en gaan. Was geen walk in the park die smeerlap. Maar ben niet weg gegaan voor die het loodje legde :-) ik heb zen transformation wel af en toe gebruikt en zijn extra slot is ook wel mooi meegenomen.

In ng+ wel een paar keer met hem lopen klooien maar dan houd die het geen 20sec uit die fucker. :-)

@wolfen chapter 6 korter, langer of zelfde als 5?

Eigenlijk veel korter als ge een beetje snel uw weg weet te vinden. Ik heb daar toch wel een anderhalf uurtje verloren met de shrines enzo eerst te vinden. Of ik von het gewoon stiekem iets te leuk met je weet wel wat :-). Maar wel korter.

Ik dacht ook nog vandaag aan uw trophie voor alle armor enzo te verzamelen. Er ligt een kist in chapter 6 met de zelfde gear set die je krijgt “ nodig hebt om progress te maken in chapter 6 “ ergens op een bergje wat verder.

Dit is verwarrend. Want je moet die kist looten en deze bevat “ low end gear “ als wat je krijgt van de bosses in chapter 6.

Ik zou zeggen check even

https://www.powerpyx.com/black-myth-wukong-all-armor-locations/

Laatste bij headgear. Staat beschrijving bij waar te vinden. Ik had die nooooit zelf gevonden en al zeker niet omdat ik die gear al had en aan het opkuisen was.

Eigenlijk veel korter als ge een beetje snel uw weg weet te vinden. Ik heb daar toch wel een anderhalf uurtje verloren met de shrines enzo eerst te vinden. Of ik von het gewoon stiekem iets te leuk met je weet wel wat :). Maar wel korter.

Ik dacht ook nog vandaag aan uw trophie voor alle armor enzo te verzamelen. Er ligt een kist in chapter 6 met de zelfde gear set die je krijgt “ nodig hebt om progress te maken in chapter 6 “ ergens op een bergje wat verder.

Dit is verwarrend. Want je moet die kist looten en deze bevat “ low end gear “ als wat je krijgt van de bosses in chapter 6.

Ik zou zeggen check even

https://www.powerpyx.com/black-myth-wukong-all-armor-locations/

Laatste bij headgear. Staat beschrijving bij waar te vinden. Ik had die nooooit zelf gevonden en al zeker niet omdat ik die gear al had en aan het opkuisen was.
Mercikes, was nog niet echt aan het spelen nu, kwas eens wat stuff aan het overlopen om toch al keer te kijken wat ik heb/niet heb.

Heb nu 53/54 spirits ( rat in NG+... :p ) en 15 van de 16 spells ( laatste komt nog ), de 4 vessels en alle meditation spots heb ik al. En de upgrade materials heb ik normaal ook allemaal denk ik. Ik heb 5 loong Pearls, 4 Bull's (waarvan al 3 gebruikt voor 2 armor pieces) en 3 Sky's.

Dus ik denk dat eens ik rond ben met alle bosses etc het dus vooral gaat kijken zijn voor die seeds, gourds ( met alles wat er bij hoort ) en alle medicine pellets dinges. en ook alle curios na kijken.

Kga niet liegen, maar chapter 6 vind ik verschrikkelijk... ik ben nu oprecht ergens blij dat ik nadien naar NG+ moet gaan en dan kan stoppen in 5. Ik zie niet in waarom dit er in zit en welke meerwaarde het heeft, ben echt na 10 min overgegaan naar een guide omdat ik hier zo snel mogelijk uit wil.

Mercikes, was nog niet echt aan het spelen nu, kwas eens wat stuff aan het overlopen om toch al keer te kijken wat ik heb/niet heb.

Heb nu 53/54 spirits ( rat in NG+... :p ) en 15 van de 16 spells ( laatste komt nog ), de 4 vessels en alle meditation spots heb ik al. En de upgrade materials heb ik normaal ook allemaal denk ik. Ik heb 5 loong Pearls, 4 Bull's (waarvan al 3 gebruikt voor 2 armor pieces) en 3 Sky's.

Dus ik denk dat eens ik rond ben met alle bosses etc het dus vooral gaat kijken zijn voor die seeds, gourds ( met alles wat er bij hoort ) en alle medicine pellets dinges. en ook alle curios na kijken.

Jup. De andere bulls en loongs en sky’s is idd ng+.
Formula medicine ook. 100% journal ook pas in ng+. Wel natuurlijk de twee endings doen. Spells is ook voor ng+. Gourds ook “ uw aller eerste moet je opnieuw krijgen want in chapter 5 upgrade je die voor uw laatste waardoor je er 1tje niet hebt. Is dus ook ng+. Armor en weapons is ng+.
Seeds en celestial pills kan je doen in eerste run.

In uw journal kan je normaal op alles 100% pakken behalve op 1tje ga je 30/32 hebben. Die komt op 32/32 na eerste boss fight “ opening game “.

En dan ist effe fun tot aan chapter 5 secret world indien ge de rest al hebt. Gaat enorm vlot.

Kga niet liegen, maar chapter 6 vind ik verschrikkelijk... ik ben nu oprecht ergens blij dat ik nadien naar NG+ moet gaan en dan kan stoppen in 5. Ik zie niet in waarom dit er in zit en welke meerwaarde het heeft, ben echt na 10 min overgegaan naar een guide omdat ik hier zo snel mogelijk uit wil.

Haha. Was in men vorige post net aan het typen hoe chapter 6 eigenlijk maar leeg is en de minste van allemaal. Dat enkel “ voor mij die leuke toevoeging me effe heeft bezig gehouden “. Maar deze de minste is van allemaal.
Terug delete omdat ik zo iets had van kom jong de mensen moeten het nog spelen dus hou dat maar voor later 🙈🙈🙈.
Jup chapter 6 is echt een mindere aan inhoud.

Haha. Was in men vorige post net aan het typen hoe chapter 6 eigenlijk maar leeg is en de minste van allemaal. Dat enkel “ voor mij die leuke toevoeging me effe heeft bezig gehouden “. Maar deze de minste is van allemaal.
Terug delete omdat ik zo iets had van kom jong de mensen moeten het nog spelen dus hou dat maar voor later 🙈🙈🙈.
Jup chapter 6 is echt een mindere aan inhoud.
Ja, wat ik nu wat kak vind ook aan 6 is, moet ik hier eigenlijk iets doen buiten gewoon zien dat ik alle nieuwe chiefs kill en dat armor pak? is hier effectief iets van loot te vinden of niet?

Terug
Bovenaan