GETHEZ
Well-known member
Als er een manier achter zit om een baas te killen is dat voor mij ok. Ik heb niks opgezocht voor die cyan loong boss, maar ben maar gewonnen omdat hij voor een keer mijne pluck of many niet blokkeerde met die f'in zelfde move waarbij zowel mijn mannekes als ikzelf instant death kregen.Ben blij voor u da ge er voorbij zijt. Ge hebt nu nog een vol chapter om daarna in chapter 4 echt de rukker der rukkers te killen. Die in chapter 4 gaat soms echt hard en als het daar tegen valt kunde wel eens pech hebben. Voor de rest voorzie ik end chapter 5 als nog een heftige voor uw doortocht. Begin chapter 6 supreme commander en voor de rest denk ik secret ending en gewoon ending. Aan de hand van waar je nu soms maar op vast loopt. Tegen dan ben je natuurlijk ook al veel sterker dus zal wel meevallen. Maar gewoon de tijd nemen. Maakt niet uit. Een volle dag , een halve dag , zolang ge maar niet opgeeft en verder doet !
Als zijn zwaard geladen was met elentriek of hij stopte elentriek in een ground pound was het een half leven per hit, en zoals gezegd die Cork screw fly by's... Elke keer damage, maar dat zie je dus niet in die video, want daar wil ie die wel dodgen.
Voelde verbazend easy aan die win, itt de gespendeerde uren ervoor... Ik heb er ook een fail filmpje bijgezet, kwestie dat ge niet enkel de geslaagde pogingen ziet, want anders zou je kunnen denken dat deze game een walk over is, wat het voor mij in alle geval niet is... Maar je hebt gelijk, zolang ik blijf volhouden kom ik er wel, hopelijk... Maar ik kon nog 40 of meer andere filmpjes hebben opgeladen waarbij hij echt de rotzak is, je bent goed aan het dodgen, alles lukt, je doet damage en met 1 of 2 swings (en op 10 seconden) is het gedaan met een (bijna) vol leven, kan je dus goed zien in dat fail filmpje op het einde.

.