Black Myth: Wukong

Toch zeker die. Er is een nieuw weapon die 4 sky piercing horn’s nodig heeft. En in eerste run kan je er maar 3 krijgen als je alles hebt gedaan. In chapter 2 secret area boss dropt Fuban 1tje. Voor de rest heb je die piercing horns niet nodig.
Keer opgezocht, dat wapen is de upgrade van het wapen dat ik nu gebruik, 120 dps en 25% crit damn son. Denk dat ik al weet met welk wapen ik act 3 tot 5 ga doen in NG+ :love2: Die eerste heb ik dus ook al en de andere 2 komen uit act 4, ik hou het hier allemaal in de gaten!

Keer opgezocht, dat wapen is de upgrade van het wapen dat ik nu gebruik, 120 dps en 25% crit damn son. Denk dat ik al weet met welk wapen ik act 3 tot 5 ga doen in NG+ :love2: Die eerste heb ik dus ook al en de andere 2 komen uit act 4, ik hou het hier allemaal in de gaten!
Jah. Zit zelfs ook een nieuw wapen in dat uw stat attack iets dropt. Maar als effect uw attack bij geeft aan de hand van uw defence. En die staat zo goed als op 500 hier 🙈🙈🙈. Heb ook al overwogen om dat wapen dat je zegt te gebruiken. Zou men crit chance naar net geen 50 trekken.

Spel begint wel stillekes aan mijne zak ook wat uit te hangen met met al zen BS en glitches. Hoe meer ik ervoor doe, hoe meer ik LoP mis.

Edit: The rage als je snachts op je doos krijgt is real! Nu ivm die glitches, dat was geen ragen op de fight zelf, heb nu toch ondertussen wel een paar keer een bug gehad in de game en zelf al eens een crash dat men spel af sloot ook. Allemaal toch wel jammer om te zien, veel schoonheidsfoutjes en dingen waaraan je wel merkt dat dit een eerste grote project is.

Laatst bewerkt:
FU gast eat dirt!!!!

Ge wilt niet weten hoeveel keer die mij gekilled heeft met nog maar 2% hp op zijn bar. En het ironische is dan, dat ik die fucker hier echt gewoon afmaak alsof het niks is, maar echt ene keer verkeerd dodgen en het is GG try again want ge zijt gewoon meteen mors dood.

FU gast eat dirt!!!!

Ge wilt niet weten hoeveel keer die mij gekilled heeft met nog maar 2% hp op zijn bar. En het ironische is dan, dat ik die fucker hier echt gewoon afmaak alsof het niks is, maar echt ene keer verkeerd dodgen en het is GG try again want ge zijt gewoon meteen mors dood.

Zit nog in men geheugen alsof het gisteren was. Nu heb je even rust tot aan de secret world. Daar staat in mijn ogen zijn broer te wachten met de zelfde mindset “ scorpionlord “. Foutje en tis ook gg.

daarna komt alles een beetje tot rust , begin chapter 5 krijg je materials voor uw nieuwe staf te maken en deze is toch wel een upgrade “ ale voor mij was dat toch een upgrade “.

Tot de endboss van chapter 5. Al moet ik zeggen dat ik daar enorm veel geluk heb gehad in die fight. Daar moest ik mors dood geweest zijn. Zeker als ik nog eens naar men video kijk. Het geluk zat aan mijn zijde.

Zit nog in men geheugen alsof het gisteren was. Nu heb je even rust tot aan de secret world. Daar staat in mijn ogen zijn broer te wachten met de zelfde mindset “ scorpionlord “. Foutje en tis ook gg.

daarna komt alles een beetje tot rust , begin chapter 5 krijg je materials voor uw nieuwe staf te maken en deze is toch wel een upgrade “ ale voor mij was dat toch een upgrade “.

Tot de endboss van chapter 5. Al moet ik zeggen dat ik daar enorm veel geluk heb gehad in die fight. Daar moest ik mors dood geweest zijn. Zeker als ik nog eens naar men video kijk. Het geluk zat aan mijn zijde.
Ja, scorpionlord zou blijkbaar ne grote fucker zijn :p

So far heeft elk chapter wel zo ne fucker gehad. In chapter 2 was dat voor mij die Tiger Vanguard ( al viel die dan nog goed mee ), in 3 was het die Yin Tiger, terwijl in 4 was het Yellow Loong, maar potentieel wordt die Scorpionlord nog erger, we zullen zien :p

Ik amuseer me nog steeds kapot, ik zoek wel niks op, alleen als ik zeker weet dat het de eindbaas is, of ik iets geskipped heb in die wereld.

Gisteren gekocht en een uurtje gespeeld tot ik moest stoppen door de hoofdpijn.
Hopelijk toevallig en niet door de game. :unsure: Afin, vanavond nog een uur testen en hopelijk geen hoofdpijn anders toch maar refunden.

De combat klikte nog niet voor mij maar dat komt dan hopelijk nog wel

Ik amuseer me nog steeds kapot, ik zoek wel niks op, alleen als ik zeker weet dat het de eindbaas is, of ik iets geskipped heb in die wereld.
Ik zoek ook beperkt op ze, meer naarmate het einde van een chapter idd of over vorige chapters en zaken zoals crafting enzo, niet de bosses. Sommige ken ik gewoon van toevallig te zien op stream/yt of dergelijke, ik ben niet zo gevoelig aan spoilers, zeker niet in games als deze waar story alles behalve de reden is dat ik het blijf spelen.

Ik zoek ook beperkt op ze, meer naarmate het einde van een chapter idd of over vorige chapters en zaken zoals crafting enzo, niet de bosses. Sommige ken ik gewoon van toevallig te zien op stream/yt of dergelijke, ik ben niet zo gevoelig aan spoilers, zeker niet in games als deze waar story alles behalve de reden is dat ik het blijf spelen.

Maar wel zeker akkoord dat er in elke chapter wel ergens ne kl*%t is waar ik belachelijk veel moeite mee heb, kheb al gevloekt :p Maar die ontlading erna hé

Maar wel zeker akkoord dat er in elke chapter wel ergens ne kl*%t is waar ik belachelijk veel moeite mee heb, kheb al gevloekt :p Maar die ontlading erna hé
Gisteren ook hier, een uur zitten vloeken, mijn kussen meermaals door de kamer gezwierd en weer gaan halen xD

Kzit al 2 dagen vast bij de secret ending boss van chapter 6 , 1é fase geen probleem maar dan begint het 😮
Als je een kleine tip wil let me know. Hij is namelijk heel gevoelig aan 1 iets wat in uw inventory zit. Dan zou je normaal een grote kans maken om hem te killen.

Net yellow looong gedaan. Wat een verschil. Heb nu al men weapons kunnen craften. Nu enkel nog 4 bull material en tis binnen. ! Letss gooo

Jah toch wel. Ge gaat er van genieten in ng+. Die kon gewoon niet bewegen. Denk ongeveer 15 sec en twas geklonken. 🙈🙈
Hahah geniaal, ik kijk er naar uit! Ik heb net nog een fight gedaan waarbij ik weer een bug of speciale feature had. De boss was dood en die bleef gewoon verder vechten. Na zijn transformatie stierf hij wel als ik hem nog eens hitte, maar ik kon die dus gewoon slaan en die pakte damage met een lege HP bar 😂 Video incomming.

Edit: Zie laatste phase van de fight, kerel wil echt niet dood precies xD

Hahah geniaal, ik kijk er naar uit! Ik heb net nog een fight gedaan waarbij ik weer een bug of speciale feature had. De boss was dood en die bleef gewoon verder vechten. Na zijn transformatie stierf hij wel als ik hem nog eens hitte, maar ik kon die dus gewoon slaan en die pakte damage met een lege HP bar 😂 Video incomming.

Edit: Zie laatste phase van de fight, kerel wil echt niet dood precies xD
Denk dat die boss niet ontworpen is om in da stuk dood te gaan :-) haha.

Hier vlieg ik er echt wel door. Zit nu terug aan end boss chapter 4. Secret world ook weer volledig gedaan. Eigenlijk alles al terug gedaan. Terug al 69 bosses op de teller. Op naar chapter 5.

Denk dat die boss niet ontworpen is om in da stuk dood te gaan :) haha.

Hier vlieg ik er echt wel door. Zit nu terug aan end boss chapter 4. Secret world ook weer volledig gedaan. Eigenlijk alles al terug gedaan. Terug al 69 bosses op de teller. Op naar chapter 5.
Oof ben al weer ingehaald 🤣🤣
Nuja als ge alles kunt negeren en gewoon rakken ga het wel vooruit denk ik :p

Terug
Bovenaan