Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hola, die reviewer gaat anders ruig afgedast worden... of zoietsHet zal maar beter met een 8 of 9 beginnen, hij weze gewaarschuwd

Het was maar een kwinkslagHola, die reviewer gaat anders ruig afgedast worden... of zoiets![]()
Is dat zo? Of gewoon productie prioriteiten?UE5 is toch echt wel een stap te ver vaak voor de huidige consoles, jammer.
Wel weer interessante vid, maar voor mij speelt het gewoon smooth (performance mode)
Zoals gedacht gebruikt het dus Frame generation om van 30fps naar ongeveer 60fps te geraken. Ziet er echt niet uit in die performance mode. Niet aan te raden op de PS5 dus lijkt me.
UE5 is toch echt wel een stap te ver vaak voor de huidige consoles, jammer.
Als het een algemene trend is denk ik dat dat nog moeilijk te ontkennen is. Er zijn weinig games in UE5 die deftig draaien EN deftige beeldkwaliteit hebben op de consoles. Of extreme lage resoluties (720p) of slechte performance, het is altijd wel iets.Is dat zo? Of gewoon productie prioriteiten?
Er was, als ik me goed herinner, nochtans veel hoop toen die voorgesteld werden. De GPU erin was zelfs meer naar de high-end toen die uitkwam en er werd gedroomd van wat die SSD’s gingen betekenen.Ik denk ook wel dat de huidige consoles niet mee kunnen met UE5. Laat ons wel wezen, de specs van zowel de PS5 als Xbox Series X waren destijds niet helemaal top. Het had voor mij nog iets krachtiger gemogen. Anderzijds is UE5 ook wel een zeer stevige engine, dus dat helpt ook niet mee.

Ironisch wel, want Stellar blade vond ik echt een game van 2 vingers in de neus met een blinddoek er door.Ik heb de indruk dat de bosses toch niet zo moeilijk zijn in deze game.
Ik zit nog in de 1ste area van de game en heb al rond de 6-7 bosses neer (laatste was die gouden dikkop) maar niet echt noemenswaardige problemen gehad.
Zelfs die ene boss met 2 fases was al neer na 3 tries. Tis veel simpeler dan Stellar Blade vind ik![]()

nu voor mezelf geen probleem ik ben de rust zelf “ uhum “ hij is wel degelijk neer gegaan
maar dit was nu eens men eerste pittige encounter. Denk persoonlijk wel dat het in stijgende lijn zal gaan. Denk dat we er wel nog een paar zullen tegen komen dat mij zot gaan krijgen
ale kan ik alleen maar hopen.Nice, ik ben benieuwd. Ik heb net even mijn eigen footage herbekeken van die dikkop fight en wat mij nu op viel achteraf... Die fucker heeft mij daar zeker 10 keer de grond in gestampt, maar de fight waarin ik hem kill, wordt ik in heel de fight maar 1 keer geraakt en dat is gans in het begin. Voor de rest gewoon droog afgemaakt. Hoe de hell heeft dat dan zo veel tries geduurd xDeerste zone is enorm easy. Nu chapter 2 zijn de mobs een beetje meer tank en de bosses die ik al gehad heb nog steeds niet echt moeilijk te noemen. Maar ben er deze avond toch 1 tegen gekomen in chapter 2 die het mij effe moeilijk had gemaakt.nu voor mezelf geen probleem ik ben de rust zelf “ uhum “ hij is wel degelijk neer gegaan
maar dit was nu eens men eerste pittige encounter. Denk persoonlijk wel dat het in stijgende lijn zal gaan. Denk dat we er wel nog een paar zullen tegen komen dat mij zot gaan krijgen
ale kan ik alleen maar hopen.

Het was dan nog niet eens door die stompDenk dat iedereen zen deaths daar door die kerel zen stomp is. De moment dat zen stomp niet kwam of ontweken was. Ging hij neer alsof het niks was
Edit: meh ik kan het niet laten. Ik ga nog een boss gaan opzoeken. Voor mii wel persoonlijk iets positiefs de overvloed aan bosses op snel tempo![]()
juuust die blauwe dikkop was inderdaad ook spicy bij mij na veel tries ook gelukt.Ironisch wel, want Stellar blade vond ik echt een game van 2 vingers in de neus met een blinddoek er door.
Terwijl hier, die dwaze blauwen dikkop heeft mij meer tries gekost dan eender welke boss in Elden Ring xD
Ik weet niet waarom ik daar zo op zitten kauwen heb, maar ik kreeg die altijd vrij vlot en snel naar 1/4 hp en dan was het meestal boem knal bal 2 hits dood. Moet wel zeggen dat dat ook wel men enige deaths waren so far, da andere bosses ( denk 3/4 ofzo ) waren allemaal first try. Misschien was ik toch gewoon te agressief of zo, ik weet het niet, ik weet enkel dat het persoonlijk aan het worden was tussen ons xD
Pieken de oogjes al?Man man man. Het zal pieken morgen. Eens een boss doen ja. Lekker verder spelen.
Bubaaaaaislapen moet ik doen !

Dodgen op de juiste moment is altijd een goeie strategie!Ik vond tot nu toe dat de conclusie was dat je beter kan dodgen op het juiste moment dan combinatie van springen en dodgen, want dat kan u HP kosten bij close combat.