Black Myth: Wukong

Digitaal. Maar ik had een gelukje en had nog 40 dollar staan op aus account. Van lang geleden. Heb hem dus redelijk goedkoop gekocht gezien ik daar nog geld had. Heb ook de deluxe editie gekocht. Maar is niet de moeite. Zeker gezien uw speelstijl en ervaring heb je deze echt niet nodig.

Denk persoonlijk dat je de game wel graag zal spelen gezien uw geschiedenis kwa games :)
Ja, man, het is zwaar tegen mijn principes om dit te kopen zonder physical release ( toch op PS5 ) maar ik heb zo wat dezelfde hype als met Lies of P en RE4 Remake en dat waren echt Heeeel goeie ervaringen. Dus ik ben echt zwaar aan het twijfelen mij over mijn principes te zetten xD

Ja, man, het is zwaar tegen mijn principes om dit te kopen zonder physical release ( toch op PS5 ) maar ik heb zo wat dezelfde hype als met Lies of P en RE4 Remake en dat waren echt Heeeel goeie ervaringen. Dus ik ben echt zwaar aan het twijfelen mij over mijn principes te zetten xD
Komt dat er nog of? Anders wacht ik met deze te kopen.

Vind het precies nogal onnozel dat dit enkel digitaal is, waarom is dat?

Zou nog disk versie komen vermoedelijk. Die gaan een relatief groot succes hebben en daar zal uiteindelijk wel een disk van komen.

Ik snap het. Als je de centen kan missen zou ik het doen. Maar snap volledig ook iemand die het niet wil om digitaal te kopen. Ieder zijn ding.

Als je wilt pronken met een platinum op je gewone account dat kan, gewoon us en be account op zelfde Ps5 zetten en dan kan je die daar ook spelen
Voor de trophies is het idd geen enkel probleem. Hier gebruik ik constant be - usa - aus account. En speel deze allemaal op men be account. Enkel moet je wel alles bij houden van accounts. Zou anders zonde zijn om uw games te “ verliezen “.

Online credits kopen is ook easy.

startselect.com daar landje kiezen welke je wenst en hupsaa :-)

Stellar Blade was toch ook digital only en die heb je gespeeld. Kom kom niet flauw doen you wanna play this one :oi22:

Komt dat er nog of? Anders wacht ik met deze te kopen.

Vind het precies nogal onnozel dat dit enkel digitaal is, waarom is dat?
Normaal zou het er nog moeten komen, ze zeggen op hun site dat het door omstandigheden is dat ze niet deftig aan de productie zijn kunnen starten etc etc. Eerst gingen ze fysieke doosjes uitbrengen met een code in, maar daar was toch veel commentaar op, nadien was er niks meer en zeiden ze, dat ze het later gaan bekijken. Het probleem zat hem bij de productie naar disc, dus ik vermoed dat ze daarom initieel gekozen hebben voor die code in box maar na de commentaar gezegd hebben, ok we doen het meteen goed, maar dan moeten jullie maar wachten.

( Dat is voor hoever ik de situatie begrepen heb )

Dus als ik het goed begrijp gewoon 2de account maken met regio US, dan op die account inloggen op PS5, game installeren op de PS5 en dan terug naar men OG account gaan en hem daar spelen zodat ik de trophies daar unlock? Funny eigenlijk dat da allemaal zo maar easy peasy gaat xD

Swat even gaan fitnissen en over nadenken xD

Dus als ik het goed begrijp gewoon 2de account maken met regio US, dan op die account inloggen op PS5, game installeren op de PS5 en dan terug naar men OG account gaan en hem daar spelen zodat ik de trophies daar unlock? Funny eigenlijk dat da allemaal zo maar easy peasy gaat xD

Swat even gaan fitnissen en over nadenken xD
Dat is idd het gemak

Ben te slecht in dit soort games. Al vast bij eerste boss fight 😅😅
Ik heb zonder te liegen 2 a 3 uur erop gezet, nu ken ik de controls en zou ik hem in 3 keer pakt kunnen neerhalen. Elke fight is anders, als je geen pro bent zoals ik kunnen aanvallen wel eens mislukken, om u gerust te stellen, die is wel redelijk moeilijk hoor

Af en toe mis pakt ge u eens aan een boss. Deze ochtend toen ik de eerste tegen kwam met 2 rondes was men smoel ook wel van ooo oooo niet verwacht dat er een tweede ronde kwam :-) maar dit maakt het net plezant.

Die met zijn dikke kop bedoel je he ? Als het diene is gewoon rustig blijven. Hem niet telijf gaan zoals je bij de mobs doet. Rustig dodge hitten en achteruit. Komt goed. :-)

Af en toe mis pakt ge u eens aan een boss. Deze ochtend toen ik de eerste tegen kwam met 2 rondes was men smoel ook wel van ooo oooo niet verwacht dat er een tweede ronde kwam :) maar dit maakt het net plezant.
Die 2de ronde is dacht ik enkel als je 'goed genoeg' bent.
Soort van moeilijkheid optie... als je te lang over een baas doet dan krijg je maar 1 fase dacht ik.

Die met zijn dikke kop bedoel je he ? Als het diene is gewoon rustig blijven. Hem niet telijf gaan zoals je bij de mobs doet. Rustig dodge hitten en achteruit. Komt goed. :)
Ik vond vooral beter gaan als ik doorhad dat je stamina bar vol moet zijn bij het aanvallen, want in begin heb je nog niet veel unlocked in de skill trees

Terug
Bovenaan