RPG PC PS5 XBOX Black Myth: Wukong

Naar jaarlijkse gewoonte nieuwe beelden van deze game, op 20 augustus :


+ ign hands on preview


videos zien er in beweging wel niet al te goed uit, ook op 4k 60fps. Zal eerder aan YT of aan de capturing software liggen denk ik persoonlijk

Edit, was blijkbaar een stream, als de beelden zo crisp zijn als in de eerste post, met deze gameplay wordt het smullen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: math
Ziet er zeer mooi uit. Enige dat duidelijk minder lijkt te zijn bij voornamelijk de normal mobs, is super zwakke feedback(collision detection). En veel variatie in die mobs is er voorlopig ook niet.

Lijkt dus vooral een game afgesteld op de boss fights en een bloedmooie wereld ter exploratie.
 
Ziet er zeer mooi uit. Enige dat duidelijk minder lijkt te zijn bij voornamelijk de normal mobs, is super zwakke feedback(collision detection). En veel variatie in die mobs is er voorlopig ook niet.

Lijkt dus vooral een game afgesteld op de boss fights en een bloedmooie wereld ter exploratie.
Idd.
Die collision detection (of eerder het missen ervan) was het eerste wat me opviel tijdens de vorige demo’s.
Maar ik dacht dat het kwam vanwege de early build.
Niet dus
 
RTX features.

To take Black Myth: Wukong to the next level, developer Game Science is upgrading the game with Full Ray Tracing, which will be enhanced by NVIDIA DLSS 3.5 with Ray Reconstruction on GeForce RTX PCs, giving GeForce gamers the definitive experience in this eagerly anticipated game.

Full Ray Tracing is a demanding but highly accurate way to render light and its effect on a scene. Also known as Path Tracing, this advanced ray tracing technique is used by visual effects artists to create film and TV graphics that are indistinguishable from reality, but until the arrival of GeForce RTX GPUs with RT Cores, and the AI-powered acceleration of NVIDIA DLSS, Full Ray Tracing in real-time video games was impossible.

Enabling Full Ray Tracing in Black Myth: Wukong sees environmental effects and detail taken to the next level. Reflections on water reflect all surrounding detail. Water caustics add further realism, accurately rendering the refraction and reflection of light. Fully ray-traced Global Illumination ensures lighting indoors and outdoors is pixel perfect, darkening areas where light is occluded or doesn’t reach, and realistically illuminating the world by bouncing light. And in concert with the lighting system, contact hardening and softening fully ray traced shadows are cast everywhere, rendering the smallest of shadows from leaves and pebbles, and those from geometry-rich buildings, the main character, and the gigantic bosses that must be overcome.

 
Terug
Bovenaan