The_agent
New member
Hallo allemaal
.
Ik heb onlangs mijn garage verbouwd naar een chillroom/ extra kamer met heel veel stopcontacten, maar ondertussen hebben we met de madam besloten om de zolder ook te vernieuwen en daar nog eens een paar extra kamers uit te halen.
Dus de garage word of een mancave, of een bijberoep.
Ik ben wel een beetje handig met computer herstellingen. Dus dacht ik of het nog als bijberoep rendabel is om simpele herstellingen uit te voeren.
Ik merk ook dat oudere mensen waar ik dagelijks mee in contact kom soms echt niet weten waar ze terecht kunnen met hun computer.
Gaming computers in mekaar steken zit er de komende jaar niet meer in denk ik zo.
Is dit aan te raden? of zijn jullie van mening dat hier de markt dood voor is?
Met dank Yasin
.Ik heb onlangs mijn garage verbouwd naar een chillroom/ extra kamer met heel veel stopcontacten, maar ondertussen hebben we met de madam besloten om de zolder ook te vernieuwen en daar nog eens een paar extra kamers uit te halen.
Dus de garage word of een mancave, of een bijberoep.
Ik ben wel een beetje handig met computer herstellingen. Dus dacht ik of het nog als bijberoep rendabel is om simpele herstellingen uit te voeren.
Ik merk ook dat oudere mensen waar ik dagelijks mee in contact kom soms echt niet weten waar ze terecht kunnen met hun computer.
Gaming computers in mekaar steken zit er de komende jaar niet meer in denk ik zo.
Is dit aan te raden? of zijn jullie van mening dat hier de markt dood voor is?
Met dank Yasin