Squealer
Active member
Maar hoe vaak is dat effectief nodig? Ik ben al pakweg 10 jaar klant bij Keytrade als hoofdbank en heb denk ik welgeteld 2x support gemailed om een kaart open te zetten voor de USA ofzoiets, en dat was gewoon vlot afgehandeld. Alle andere online banken waar ik bij aangesloten ben, heb ik nog nooit moeten contacteren. Mijn ervaring is dat de meeste miserie bij de banken met fysieke kantoren zit waar je voor de minste scheet plots moet langs gaan om ne krabbel te zetten oid...Ah voila, aan zo'n toestanden ben ik dan wel allergisch. Ook slechte service vind ik lastig - vooral het dagdagelijks bankieren moet gewoon werken en als er problemen zijn wil ik tegoei geholpen worden.
Onlangs bij m'n moeder en Argenta en ING. Ze wou 25k overschrijven van ING naar Argenta. Ging niet. Online limiet verhogen faalde steeds, "contact support". (Meanwhile, Keytrade overschrijvingslimiet? 499.999€ ...) Moeten langs gaan om dat verhoogd te krijgen. Tegen dat dat in orde was, was de rente op de termijnrekening die ze bij Argenta wou openen, gezakt en was het de moeite niet meer. Ze wou die 25k terug overzetten naar ING. "Ah nee mevrouw, da's een verdachte transactie, we moeten dat eerst eens manueel controleren". Heeft een week geblokkeerd gestaan. 25K ING->Argenta, ja mevrouw, dank u mevrouw. 25K Argenta->ING? Potentieel frauduleuze transactie, mevrouw.
Mijn enigste klacht over Keytrade is dat ze op technisch vlak achterlopen. Bv dat ze nog steeds geen Instant overschrijvingen supporteren, Klarna/Sofort niet ondersteund wordt (dus instant naar bv Degiro gaat niet, zit altijd 2 dagen tussen), en Payconiq QR codes genereren niet werkt (maar "betaalverzoek" genereren (=url), werkt wel...).
Laatst bewerkt: