Big Brother 2021

Big Brother 2021

Zal drama worden al die genomineerd is . En nog meer als ze eruit ligt . Ik zie ze ook nog op de zevende dag komen met haren uitleg .

Die opmerking die Nick gemaakt had tijdens de dansproef, daarvan kan ik nog enigszins begrijpen dat zo'n opmerking mss gevoeliger ligt dan we soms beseffen. Daarvan had ze dus nog wel kunnen aangeven aan Nick dat ze wel wéét dat hij het niet slecht bedoelt, maar dat hij mss wel moet oppassen met zulke dingen aangezien dat niet altijd door iedereen geapprecieerd zal worden.

Maar die hele discussie over dat blanken geen racisme kunnen ervaren, dat sloeg echt nergens op. Nick heeft al meermaals in het huis laten blijken dat afkomst, geloof en huidskleur voor hem geen rol spelen en hij iedereen gelijk behandelt. Bijzonder belachelijk dus dat hij daar op wordt aangepakt "wantja ge moogt niet doen alsof ik anders ben want ge moet wel aanvaarden dat ik anders ben he *weenween* !!!!".

Leuke plotwending: de bewoners zullen deze week niét nomineren, de kijkers mogen drie genomineerden kiezen (en vervolgens daarna ook bepalen wié van de drie het huis verlaat).

Damm dit kan nu alle kanten uitgaan :) maar ik zou zo denken Zoey, Jill en Matt.

Jill lijkt me wel een grote kanshebber. Bij deze stemming gaat het er namelijk niet om wie het minst aantal fans heeft (in dat geval zou Jill heus wel safe zijn), maar wel om wie het meest aantal tegenstanders heeft. Dat Jill nog wel genoeg fans heeft, speelt dus geen rol meer aangezien die fans weinig invloed daarop kunnen hebben.

Ik gok op jill , michel , zoey

Had liever gezien wat nick vorige week zei . De kijkers mogen op 1 iemand stemmen die ze echt willen blijven behouden. En de minste ligt eruit .

Maak je onderscheid tussen mensen obv huidskleur, ben je een racist.
Zeg je dat je geen kleur en geen onderscheid ziet en dat iedereen gelijk is, ben je ook een racist, want dan erken en waardeer je het onderscheid niet . . .

Zoey, Big Brother, 8 maart 2021

:wallbash:

En daarna beginnen wenen "waarom voel ik mij nu een slachtoffer?" :cry2:

Het ergste vond ik hoe Liese erin mee ging :/

Trouwens heel schoon moment bij de bedtime stories met het verhaal van Julie. 5-10 minuten lang zitten vertellen over de geboorte van haar 3 kindjes en hoe ze haar laatste bijna niet aanvaarde, zonder ook maar één flauwe onderbreking van iemand anders. Kwou da'k ze ne knuffel kon geven 😊

En wattafak @ video hierboven? Wil iemand dat uitleggen? Wil ik de uitleg horen? En dan zo ff casual haar vingers afspoelen onder de kraan...

Maak je onderscheid tussen mensen obv huidskleur, ben je een racist.
Zeg je dat je geen kleur en geen onderscheid ziet en dat iedereen gelijk is, ben je ook een racist, want dan erken en waardeer je het onderscheid niet . . .

Zoey, Big Brother, 8 maart 2021

:wallbash:

En daarna beginnen wenen "waarom voel ik mij nu een slachtoffer?" :cry2:

Het ergste vond ik hoe Liese erin mee ging :/

Trouwens heel schoon moment bij de bedtime stories met het verhaal van Julie. 5-10 minuten lang zitten vertellen over de geboorte van haar 3 kindjes en hoe ze haar laatste bijna niet aanvaarde, zonder ook maar één flauwe onderbreking van iemand anders. Kwou da'k ze ne knuffel kon geven 😊

En wattafak @ video hierboven? Wil iemand dat uitleggen? Wil ik de uitleg horen? En dan zo ff casual haar vingers afspoelen onder de kraan...
Noami ging er ook in mee. Ik ken ook zo een meisje. Ze heeft een zwarte vriend en ook zwarte vriendinnen. Een heel fijn en lief meisje maar begin niet over dit onderwerp. Het ergste is dat ge die op geen enkele manier feiten kunt bijbrengen. Ik ga ermee akkoord dat mensen met een donkerdere huidskleur het moeilijker hebben en dat nog niet alles in onze samenleving op punt staat op dat vlak. Maar die bullshit kan ik echt niet hebben. Ik ben vroeger tijdens het voetballen genoeg uitgemaakt voor Kutbelg, bleekscheet en binnenkort pakken wij het land hier over. Geen racisme?

Goed dat de kijkers kunnen nomineren, kan nu natuurlijk wel alle kanten op ja. Ik gok dat Zoey, Jill en helaas Michel er op staan....

Stemmingen zijn zopas geopend, tot morgenmiddag.

Je kan maar één persoon nomineren :mad:

EDIT: er zitten bladluizen in de thee :LOL:

Zoey is de stoker. Jill werd gebrainwashed.
Zoey zondert haar altijd af, terwijl Jill sinds Thomas weg is open bloeit bij de dames.
Ik begin met Zoey.

Terug
Bovenaan