Big Brother 2021

Big Brother 2021

Die Zoey is de zuster van die dame die in de zevende dag zei dat zwarten mensen geen racisten kunnen zijn, Sandrine Moponami noemde die. Gewoon random ter info :woohoo:

Dus blijkbaar is Julie geen huismeester meer ineens?
Wtf? Wat voor zover is dat nu weer?
BB weer spelletjes aan het spelen?
Wat is daar de reden voor ? Kan me enkel inbeelden dat ze teveel overlegde met michel en zo zelf geen huismeester was , anders zou ik dat raar vinden .
Dat is toch zever, de huismeester beslist toch zelf of hij / zij een andere persoon in zijn / haar huismeesterschap betrekt.
Andere huismeesters hebben dat ook gedaan, waarom zou Julie dat dan niet mogen doen?

Ev02OTSXMAEQC-T

Snapje

Iemand dit gehoord op de live tussen Jill en Matt 😱

Voor haar uitspraken, mocht ze toch al eens op het matje geroepen zijn.

Zaterdag noemde ze haar bloedeigen moeder een kutwijf.
Matt antwoordde: maar dan toch een lieve ? Niet ?
Ze reageerde: Neen hoor, het is een echt tering wijf, maar ik mis ze wel.
Haar mama wil niet op tv... vind je het gek ?
Zo’n kinderen zouden ze tegen zichzelf en tegen de buitenwereld moeten beschermen.

Ik heb gevraaggd of er iemand het op beeld heeft staan.

Moet zo 1 BB winnen?? Dzjeezes, beschamend. Dat kind is toch achtergesteld?

Iemand dit gehoord op de live tussen Jill en Matt 😱

Voor haar uitspraken, mocht ze toch al eens op het matje geroepen zijn.

Zaterdag noemde ze haar bloedeigen moeder een kutwijf.
Matt antwoordde: maar dan toch een lieve ? Niet ?
Ze reageerde: Neen hoor, het is een echt tering wijf, maar ik mis ze wel.
Haar mama wil niet op tv... vind je het gek ?
Zo’n kinderen zouden ze tegen zichzelf en tegen de buitenwereld moeten beschermen.

Ik heb gevraaggd of er iemand het op beeld heeft staan.

Moet zo 1 BB winnen?? Dzjeezes, beschamend. Dat kind is toch achtergesteld?
Die Jill is inderdaad volledig aan het flippen. Theo is voor minder aangepakt geweest.

Jill is met grote voorsprong de grootste kleuter ooit geworden... En Zoey tja, das een degoutante drama queen die alleen maar kan stoken en haar in de slachtofferrol duwen. Die 2 zijn echt om de ziel uit uw lijf te kotsen

Op de aflevering van vandaag hebben ze nog meer laten zien over die discussie over racisme. Zoey dat tegen Nick zegt dat hij zich moet verdiepen in racisme? Wat een joke. Racisme geldt voor elke huidskleur, etniciteit of afkomst en dus niet alleen tegen de zwarten.

Soit, het ergste vind ik eigenlijk nog dat Liese daar gewoon Zoey gelijk geeft, wtf zeg.

Op de aflevering van vandaag hebben ze nog meer laten zien over die discussie over racisme. Zoey dat tegen Nick zegt dat hij zich moet verdiepen in racisme? Wat een joke. Racisme geldt voor elke huidskleur, etniciteit of afkomst en dus niet alleen tegen de zwarten.

Soit, het ergste vind ik eigenlijk nog dat Liese daar gewoon Zoey gelijk geeft, wtf zeg.
Noami ook. Ik word echt misselijk van zo'n wijven.

Ik ging er vanuit dat dit één of andere opdracht van Big Brother was om reactie uit te lokken van het publiek o.i.d. Dit was dus echt een bloedserieuze conversatie of wat? Dan zijn het drie achterlijke wijven bij elkaar. Het is de eerste keer dat ik die Zoey hoor praten (ik volg BB al even niet meer, maar kwam deze video tegen op FB) en ik hoop dat het ook de laatste keer is. 😅

Zoey is gewoon zo iemand die in alles racisme ziet en het er altijd zal op laten uitdraaien denk ik.

Nick zegt: kleur maakt voor mij geen verschil - niet goed, want ze is trots op haar kleur en afkomst
Als Nick had gezegd dat hij met een donkere vrouw is omdat hij op zwarte vrouwen valt - niet goed, want haar huidskleur zegt niets over die persoon

Terug
Bovenaan