Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huh? Wat is er daar dan allemaal gebeurd?haha, jill heeft matt zijne versnellingspook deze nacht in derde vitesse gezet als ge me snapt![]()
Hoe liggen ze daar nu weer te slapen?
Ik zie een matras op de grond liggen naast een anders bed?
En wie zijn dat? Matt in dat bed, Jill op die matras (vermoed ik), maar wie ligt er daar nog naast op die matras??
Matt lag naast jill en haar hand zat onder zijn deken en ging "ritmisch op en af"Huh? Wat is er daar dan allemaal gebeurd?
Want ik zag afgelopen nacht het onderstaande
>>>>>>>>

Gaan we weer niks van zien op tv waarschijnlijkMatt lag naast jill en haar hand zat onder zijn deken en ging "ritmisch op en af"
Triestige vent ook die Van de Veire.
Maar Jill en Zoey laten ze buiten schot en tonen ze niet zoals ze zijn.
Uiteraard niet he, ze zouden de oh zo geweldige en toffe jill toch niet in een slecht daglicht willen plaatsen..Gaan we weer niks van zien op tv waarschijnlijk
Ik heb dat bericht elders maar overgenomen ze, of iets effectief waar is laat ik in het midden over die rookkamer.
Ik heb wel nog geen rookkamer gezien.
Maar anderzijds zijn ze zo soft, niks mag nog enz.... dat het waar zou kunnen zijn.
Ok maar misschien dan meegeven in je feedback dat je het "van horen zeggen hebt" ipv "al vaker gezegd op de livestream" ... want sommige uit de lucht gegrepen beweringen gaan al snel hun eigen leven leiden... met alle bijhorende verwensingen en uitspattingen erbovenop.Er is een rookkamer dat is al vaker gezegd op de livestream,
Ze hebben een fake news quiz gekregen. Ze weten nu dat Klaasje uit K3 is, Daft Punk ermee stopt en PKP niet doorgaat. Nick maakt zich zorgen over zijn sector. En die quote ging over het feit dat hij soms te horen krijgt een echte job te moeten zoeken.Net ook nog eens tv aangezet... Nick is aan zagen of ECHTE dj's en mensen die denken dat ze DJ zijn... vraag me af of dat een onrechtreekse steek is naar ZOEY![]()
Ook toevallig gezien, met headset hoorde ge haar wel degelijk antwoorden. Zender stond uit of niet om. Nu ook niet overal iets achter zoeken he.Matt zegt juist tegen zoey slaapwel en die loopt gwn verder zonder iets te zeggen, daarna zegt Matt: hopelijk slaap je beter vannacht .. en zij gwn verder.
Dat zijn toch 2 onbeschofte personen Die Jill & Zoey.

Dus hebben ze nadien te horen gekregen wat echt en wat fake news was?Ze hebben een fake news quiz gekregen. Ze weten nu dat Klaasje uit K3 is, Daft Punk ermee stopt en PKP niet doorgaat. Nick maakt zich zorgen over zijn sector. En die quote ging over het feit dat hij soms te horen krijgt een echte job te moeten zoeken.