Big Brother 2021

Big Brother 2021

Julie als huismeester is toch geen slecht scenario voor Michel?

Ik hoop op Zoey vs Matt.
Hoe reageerde de groep eigenlijk op dat testament van Mike?

Haha michel heeft dit dus meesterlijk gespeeld, bij liese had m dus gezegd dat jill en julie hun helm hadden afgezet dus liese dacht dat ze gewonnen had haha..

En jill denk nu ook legit dat julie haar zal redden omdat ze n leuke week hebben gehad, maar die kiest zoiezo voor michel..

Hopen op jill vs zoey of matt

Julie als huismeester is zeker niet slecht lijkt me, en tof voor haar want ze is het nog niet geweest. Ondertussen weet zij ook wat Zoey allemaal al heeft uitgestoken, zeker qua stemmen. Als het Zoey vs Matt zou zijn dan is het voor mij vrij duidelijk wie er uit ligt, maar ja.

Wat is het ding dat die vrouwen altijd liggen te bleiten? "Ooh ik doe dit voor mijn kindjes" en "weet dat ik hier sterker uitkom".
Je zit gewoon in een huis met een paar andere mensen voor max 100 dagen, niet op Mars voor de komende 37 jaar. Doe chill.
Ge ziet dat die toch ni veel gewoon zijn zene
Yup beetje dezelfde zever als die mensen op tetten-eiland, die naar daar komen "om te bewijzen dat hun liefde sterk is" hehe :)

Dus jill komt naar michel om voor te stellen om samen op te geven zodat julie kan winnen, maar dan is michel de schuldige? En dan komt onze zoey weer steuken dat t shady is..

Michel zou tegen liese gezegd hebben dat zij hun helmen hadden afgenomen en niet dat julie dan ging winnen . Liese voelt haar beetje int zak gezet omdat ze voor haar eigen bezig was en niet tegen jill enkel .

Liese had gezegd: als Jill afzet ik ook.

Las net dit ook nog:

De live van donderdag 4/3/21 zakt onder de 200.000 kijkcijfers, terwijl de laatste bekende resultaten van de dagelijkse uitzendingen onder de 160.000 zakt.

Eigl is Nick de enige die nog voor animatie zorgt voor de kijker . De rest zit daar ook maar wat aanwezig te zijn. Toch echt wel een heel ander type volk dan Big Brother 1

In Big Brother 1 zaten dan ook niet zoveel snullen. Dat format was totaal ongekend en ze hebben mensen genomen die zeer compatibel waren om op zeker te spelen. Ik heb daar onlangs een mooi artikel over gelezen in een weekend Knack. Eens zien of ik dat terug vind.

Artikel Focus Knack

Als je registreert kun je 3 artikels lezen.

Het was blijkbaar in de Focus Knack.
Ik zou thuis eens moeten kijken waar die ligt. Is normaal gezien nog niet mee met het oud papier.
Ik heb wel enkel dat want die worden door mijn schoonouders doorgepast.

Dus jill komt naar michel om voor te stellen om samen op te geven zodat julie kan winnen, maar dan is michel de schuldige? En dan komt onze zoey weer steuken dat t shady is..
Ik was daarstraks de afl van vrijdag aan het zien en daar was Zoey aan het roddelen over Michel en dat ze zich stoorde aan zijn eetgewoontes.

Zo hypocriet dat mens.

Eigenlijk wel ironisch dat ze afgescheiden zijn van 'de echte wereld' terwijl ze het daar godverdomme beter hebben dan in 'de echte wereld'.
Ze zijn weeral aant feesten :angry:

Ja, die hebben daar dit jaar echt wel veel feestjes in dat huis, dat is elke week feest, soms zelfs 2 keer in de week.
Maar vaak zijn die feestjes ook maar van korte duur vind ik. Soms is het maar 20 minuutjes en dan gaan de lichten weer aan, een andere keer 1 uurtje, ....

Terug
Bovenaan