Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ik begrijp die bewoners toch echt niet, zitten ganse dagen op hun lui gat te niksen, op enkele opdrachten na, en nog zitten ze 's avonds te zagen dat ze moe zijn en de volgende morgen geraken ze niet uit hun bed opdat ze nog moe zijn.
Dat is toch niet meer normaal.

Te weinig lefgozers en mensen die ECHT zichzelf (durven?) zijn.
Iedereen is in deze tijden van internet en sociale media ook veel te veel bezig met hoe men overkomt naar de buitenwereld.

Als je de eerste belgische editie bekijkt was dat net omgekeerd, daar had je nog iets van "niemand kent mij" en was de impact van de buitenwereld eerder een verassing/shock dan iets waar je op voorhand rekening mee hield.

Alles dat ze nu anno 2021 doen is zo geforceerd imo, er is daar 'bijna' niemand die zichzelf is heb ik zo de indruk.

Ik kan me ook volledig vinden in de uitleg van Walter Grootaerts als je die eerste versie vergelijkt met de versie van 2021.
Geen lef en te weinig humor vanuit de BB equippe.
Die kerel (of meerdere) die achter de stem van BB zit, komt altijd over op mij als een kleuterleider die zich probeert streng op te stellen... ook met die "complimenten" man man man,... waar is de BB van '99 die op sarcastische, en soms donkere manier zijn kudde probeerde bij te sturen?

Haal de "oude BB" terug uit zijn pensioen voor de volgende editie aub!

En Fock de instagram en Influencer generation! :)

Gaven ze in de eerste aflevering niet de indruk dat ze meer gebruik gingen maken van Social Media enzo? Ze hebben dat slechts een paar keer gedaan en dan de meest interessante dingen niet uitgezonden.

En hoe je het ook draait, het feit dat de douches afgeschermd zijn toont gewoon aan dat het een brave versie is.

Brave versie hangt toch niet af van of je iemand zijn blote kont ziet? Wat veranderd dat dan?

Betty was in BB1 iemand die haar niets aantrok om met haar reet bloot te lopen, en dat was voor iedereen zo iets van "jesus whats happening"...
Maar toch niet meer anno 2021?
Alez wil maar zeggen, dat is nu de laatste reden waarom ik naar BB zou kijken...

En in de huidige maatschappij, waar je bijna al niet meer kan kijken naar iemand zijn achterste zonder de stempel "pervert" naar je hoofd te krijgen, zullen ze dat ook zoveel mogelijk afschermen denk ik.
Eerder dat dat "braafjes" te willen zijn.

Maar kan ook mijn leeftijd zijn.. boomer me :)

Gewoon wat meer "rebellie", in welke vorm dan ook :)

Vind daar toch niet veel verdraaid aan... enkel verteld met wat meer drama toon erboven op.
Maar of hij nu zegt "die komt er bij mij niet meer in" of "kom daar maar eens uit"... is toch net hetzelfde :D

Slaat beide op feit dat de man van julie dat niet leuk zal vinden om te zien dat Julie alsmaar "weker" aan worden is voor Michelleke.
En ik denk zelfs persoonlijk dat dat niet in omgekeerde richting zo is, maar puur strategie van Michelleke om daar in mee te gaan.

Maar dat ze voor extra onrust zorgt met al haar achterklap, dat is een feit :)
Maar dat is net goed godverdomme... het moet toch niet NOG saaier worden, laat ze maar allemaal eens goed liegen/overdrijven

Laatst bewerkt:
Dus nu moeten die met n ei op dieje helm zitten en degene die zn ei er als langste opstaat die is huismeester, zoiezo zal da ei van jill wel vastgeplakt zijn bb kennende..

Die Liese denkt dat ze BB kan winnen door wat met haar lippen te tuiten en haar gat te zwieren :geeuw:

toch ook een product van de instagram influencer wanna be generation

Even gepikt van een ander forum:

Het ging over racisme en Liese haar vriend die het moeilijk had om een job te vinden ovw zijn afkomst.
Het gesprek kabbelde voort en toen zei Zoey dat racisme enkel van blank naar zwart kan zijn. Nick zei vb. dat hij in Azië owv zijn afkomst niet op een bus mocht stappen en de mensen met een boog om hem heen wandelden en dat hij dit ook ervaarde als racisme. Zoey was het daar totaal mee oneens. Ze zei dat dat geen racisme maar discriminatie was.

Ah en nu maakt Zoey handig gebruik van het moment om medelijden op te wekken.

Kwestie van het aankomend bommetje dat ze in bondje Thomas zat alvast wat te neutraliseren..

En Nu zit ze Nick en Michel uiteraard zwart te maken bij Liese. Terwijl Nick totaal geen racistische insteek had.

Even gepikt van een ander forum:

Het ging over racisme en Liese haar vriend die het moeilijk had om een job te vinden ovw zijn afkomst.
Het gesprek kabbelde voort en toen zei Zoey dat racisme enkel van blank naar zwart kan zijn. Nick zei vb. dat hij in Azië owv zijn afkomst niet op een bus mocht stappen en de mensen met een boog om hem heen wandelden en dat hij dit ook ervaarde als racisme. Zoey was het daar totaal mee oneens. Ze zei dat dat geen racisme maar discriminatie was.

Ah en nu maakt Zoey handig gebruik van het moment om medelijden op te wekken.

Kwestie van het aankomend bommetje dat ze in bondje Thomas zat alvast wat te neutraliseren..

En Nu zit ze Nick en Michel uiteraard zwart te maken bij Liese. Terwijl Nick totaal geen racistische insteek had.
Wat n absoluut kakwijf..

Nick is nochtans de enige die het bij het juiste eind heeft met zijn uitspraak ivm Azie en ik denk dat hij wel kan bewijzen dat hij al iets meer van de wereld heeft ervaren dan top 100 red bull dj Zoey :)

Terug
Bovenaan