Big Brother 2021

Big Brother 2021

Kopt niet van mij maar kwam dit tegen: Ik weet ni of jullie ooit de kandidaten hebben onderzocht maar ze hebben wel wat gemeent ze stonde allemaal int nieuws vroeger of in het rijkere leven

Thomas zijn job was vroeger ambassadeur van unicef/wwf
It was my job to be an ambassador for charities like WWF, UNICEF, Child Focus and the International Committee of the Red Cross. It was my job to convince people to donate to these charities to make beautiful projects happen in the world

En op welke manier is zo een geldronselaar voor goede doelen nieuwswaardig of deel van een 'rijker' leven? Want mij lijkt dat gewoon een rottige studentenjob, waarmee ge andere mensen irriteert, te zijn

En op welke manier is zo een geldronselaar voor goede doelen nieuwswaardig of deel van een 'rijker' leven? Want mij lijkt dat gewoon een rottige studentenjob, waarmee ge andere mensen irriteert, te zijn
Das dus gewoon zo ne clown die in de winkelstraatjes met zo een blauw infopunt staat en u probeert geld af te troggelen..

Als Zoey nog een andere job had als DJ was dat waarschijnlijk ook vernoemd. Bij Nick stond er altijd chauffeur onder zijn naam en niet DJ. Zoey zal gewoon vooral nog aan het proberen zijn om echt groot te worden als DJ en daarvan te proberen leven.

Wat mij ook heel erg stoort aan Zoey: Als ze een 1 op 1 conversatie heeft met iemand dan reageert ze ontzettend vaak met "njaaa" of "mhmm". Vreselijk irritant. Steevast weg zappen dan hoor.

Unpopulair opinion: ik erger mij tegenwoordig ook aan Naomi als ze haar kinder stemmetje gebruikt.

Ofwel kijk ik gewoon teveel. :D

Waarom staat nu ineens diejen dikke kwal in de studio? Dees gaat er wel over nu van BB, stopt es me die jill op te hemelen.. man man toch

Zoey en haar “meisjes” talk kan ik niet meer uitstaan. Wat een sociaal gehandicapte kwek is me dat. Int real life zou ik ze ne keer goe poepe als ik zat ben maar daar stopt het ook bij

Wat ne fucker is dieje matt.. tegen nick van "dit blijft tussen ons" ma dan DIRECT naar jill stappen om te zeggen da zoey nick zn target is.. wtf man

Terug
Bovenaan