Monkytiger
Well-known member
Die is gewoon te dom om daar nog maar iets van te begrijpen...Ja, naar tenet, Jill lag te slapen haha.
Ik begrijp haar wel, flutfilm die ik vroeger heb afgezet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die is gewoon te dom om daar nog maar iets van te begrijpen...Ja, naar tenet, Jill lag te slapen haha.
Ik begrijp haar wel, flutfilm die ik vroeger heb afgezet.

En net dat maakt dus een grote favoriet van haar hé. Benieuwd hoe oud de meeste kijkers zijn.Daarnet nog een fragment gezien waarbij het ging over het inknippen bij de bevalling, vraagt ze of ze dan door de clitoris knippen.
Hoe achterlijk kan je zijn.![]()

We moeten nu ook niet over alles struikelen. Het is geen programma waar 10 mensen het klooster worden ingestuurd en de winnaar non of pater mag worden.Uitspraak van ons Jill alweer:
Liese met haar schimmelkut.
Dat weet u dan ook alweer.
Uiteraard geen prpbleem voor BB , de zoveelste uitspraak na haar Michel zich moet ophangen en Mike te hebben uitgemaakt.
Bwa. Ik heb nooit een bevalling meegemaakt of over kinderen nagedacht. Dus over dat soort zaken weet ik ook amper iets. Het is natuurlijk wel die optelsom van zaken die ze zegt dat haar dom maakt.Daarnet nog een fragment gezien waarbij het ging over het inknippen bij de bevalling, vraagt ze of ze dan door de clitoris knippen.
Hoe achterlijk kan je zijn.![]()
Goed genoeg om tot huismeester gestemd te worden door het publiek.Jil favoriet? Waar haal je dat vandaan?![]()
Toch niet omdat ze "won" van thomas? Ik kan me echt niet inbeelden dat die een favoriet is om te winnen.
Medelijden met haar "attackske" paar weken geleden, en bakvissen die dachten een liefdesrelatie te zien openbloeien, ja dat wellicht wel bij de stemmers...maar voor de rest. Kan het moeilijk geloven.![]()
Ik zou het ook niet allemaal in detail weten, maar ik denk dat als je een clitoris gaat doorknippen er toch wel eens gejankt gaat worden...Bwa. Ik heb nooit een bevalling meegemaakt of over kinderen nagedacht. Dus over dat soort zaken weet ik ook amper iets. Het is natuurlijk wel die optelsom van zaken die ze zegt dat haar dom maakt.
Maar dan wel meteen Theo op zijn vingers gaan tikken...We moeten nu ook niet over alles struikelen. Het is geen programma waar 10 mensen het klooster worden ingestuurd en de winnaar non of pater mag worden.

In Nederland is die wel populair denk ik, en bij jongere kijkers. De tv-afleveringkijkers vinden haar ook wel leuk vanwege haar gedoe met Thomas dat iets te veel in de verf gezet werd. Dusja, ze is wel geliefd bij een bepaald publiek en vandaar ook favoriet voor een finaleplaats imo.Jil favoriet? Waar haal je dat vandaan?![]()
Toch niet omdat ze "won" van thomas? Ik kan me echt niet inbeelden dat die een favoriet is om te winnen.
Medelijden met haar "attackske" paar weken geleden, en bakvissen die dachten een liefdesrelatie te zien openbloeien, ja dat wellicht wel bij de stemmers...maar voor de rest. Kan het moeilijk geloven.![]()
Dat wel. Als ge hoort over bepaalde besnijdenissen waar ze ook de clitoris besnijden,... Heel pijnlijk blijkbaar. Dan moet ge inderdaad logisch nadenken. Ik wil gewoon maar zeggen dat ik ook niet helemaal weet hoe dat gaat. Ze heeft al dommere dingen gezegd. Was die trouwens niet student? Dan verwacht ge toch wat meer.Ik zou het ook niet allemaal in detail weten, maar ik denk dat als je een clitoris gaat doorknippen er toch wel eens gejankt gaat worden...
Komt voor mij wat neer op het feit dat ze zou kunnen denken dat als een man gesteriliseerd wordt dat ze gewoon zijn ballen of penis er af snijden.
Common sense gewoon!
Terecht ook. Ze hebben Mike veel te hard aangepakt door dat gestook van Zoey.Nu slaagt Mike er nog in om Naomi sorry te doen zeggen.![]()