Big Brother 2021

Big Brother 2021

Michel zit effe geleden zijn rekkers op te hangen om te sporten en wat zegt die Jill:

"kijk, daar/dan kan hij zich ophangen"

En ik kan u ook zeggen dat dit geen grapje was.

Vind vooral grappig dat BB aankondige dat ze nu in een fase komen waar ze individueler gaan spelen. Om vervolgens te zeggen dat het mannen vs vrouwen is. Okay. Makes sense 🤔

Ook als het klopt zou Zoey gezegd hebben dat Michel zijne nek moet breken.

Die sporen toch echt niet ze die vrouwen daar, ziekelijk gedrag.

Matt vs Mike.

Matt en Mike waren inderdaad diep triest bij dat werpen met de bal.
Michel ook, maar 't mag ook wel eens wat minder gaan.
Vooral Mike blijkbaar echt nihil balgevoel. Die bleef maar gooien op een te strakke manier langs onderen waardoor hij NOOIT eentje zou kunnen gaan maken.
Matt bij hangen tegen Zoey, mja, staat te zwaar.

Nominaties!

De vrouwen kunnen (omdat ze deze middag gewonnen hebben) niet genomineerd worden.

Er kan dus enkel op Mike, Matt, Nick en Michel gestemd worden, de uitkomst lijkt me in dat geval dus ook vrij voorspelbaar.
Hebben ze meteen moeten nomineren of was er nog tijd voor overleg?

Laatst bewerkt:
Dus we zitten sowieso nog een week met Zoey opgescheept. En ik las dat Jill op het matje geroepen zou zijn voor haar uitspraak (zelf wel niet gezien).

Ik heb gelezen dat Michel enzo express zich laten verliezen hebben. Of dit klopt weet ik niet.

Tactisch kan dat goed maar ook slecht uit draaien. Lukt het om Matt vs Mike te krijgen dan oke nog, lukt dat niet dan moede hopen bv Nick/Michel er in blijven.
Mss dat ze de vrouwen beschermen, zo behouden ze een sterk blok.

Julie en Michel en Nick en Naomi zijn toch close. Als die 4 samen spannenen mss als Liese wil in mee gaan dan knikkeren ze er Jill en Zoey en Mike/Matt er uit.

Onderschat de invloed van die Zoey niet. En zeker de wispelturigheid van die dames daar in het algemeen.

Ik heb gelezen dat Michel enzo express zich laten verliezen hebben. Of dit klopt weet ik niet.

Tactisch kan dat goed maar ook slecht uit draaien. Lukt het om Matt vs Mike te krijgen dan oke nog, lukt dat niet dan moede hopen bv Nick/Michel er in blijven.
Mss dat ze de vrouwen beschermen, zo behouden ze een sterk blok.

Julie en Michel en Nick en Naomi zijn toch close. Als die 4 samen spannenen mss als Liese wil in mee gaan dan knikkeren ze er Jill en Zoey en Mike/Matt er uit.
Dat zou kunnen, maar als je enkel vrouwen kon nomineren dan was het wellicht Jill vs Zoey geweest. Ik kan trouwens maar moeilijk geloven dat Michel of Nick zou verliezen van Matt of Mike. Nu is het zoals Nick daarstraks aangaf 50/50.

Onderschat de invloed van die Zoey niet. En zeker de wispelturigheid van die dames daar in het algemeen.
Van het groepje van 5 zou enkel Liese zich nog laten ompraten door Zoey, maar Julie en Naomi? Dat geloof ik echt niet. Die zijn veel te close met respectievelijk Michel en Nick. Die weten ook nog wel dat Zoey 2 weken op rij op Nick/Michel heeft gestemd.

Ik had daarom wel graag gehad dat enkel de vrouwen genomineerd konden worden, dan was de kans heel groot dat Zoey eruit zou gaan.

We gaan dan Mike er proberen in te houden omdat velen Matt een sloef vinden en brengt niks of weinig aan de groep bij en ook om bepaalde anderen een loer te draaien, als Mike er zou in blijven gaan sommigen met een vieze smoel zitten.

Update: Tenzij Michel zou genomineerd zijn, dan Michel in houden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkbaar, toen ik de livestream opende zag ik die daar in het donker zitten, dacht al wtf.
Maar blijkbaar zijn die naar een film aan het kijken.

Terug
Bovenaan