Big Brother 2021

Big Brother 2021

Mike de huismeester met ook idiote huisregels, just my opinion.

Een hele week vegan eten. Mocht ik Nick/Michel zijn zou ik zeggen: geen probleem, maar jij gaat dit klaar maken.
Dit is een regel invoeren die geen rekening houdt met de volledige groep, die wil Naomi aan zijne kant zeker? Ik zou dat echt niet leuk vinden die regel. Dit is eerder opdringen en daar hou ik echt niet van. U dwingen om vegan te eten.

Liever goed fritten en op een veldbed liggen dan een hele week die vegan bucht te eten.

De regels van Huismeester Mike:
1. Mike zorgt samen met 1 andere bewoner elke dag voor ontbijt.
2. Elke Avond vegan.
3. Iedereen studeert 1 dansje in om ‘s avonds samen met de groep te doen.

Straf: slapen buiten de slaapkamer op het veldbedje

Ze zijn er weer mee om een dansje te doen, hoe origineel lol.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mike de huismeester met ook idiote huisregels, just my opinion.

Een hele week vegan eten. Mocht ik Nick/Michel zijn zou ik zeggen: geen probleem, maar jij gaat dit klaar maken.
Dit is een regel invoeren die geen rekening houdt met de volledige groep, die wil Naomi aan zijne kant zeker? Ik zou dat echt niet leuk vinden die regel. Dit is eerder opdringen en daar hou ik echt niet van. U dwingen om vegan te eten.

Liever goed fritten en op een veld bed liggen dan een hele week die vegan bucht te eten.
Ja amai zeg, een hele week 's avonds iets anders moeten eten wat je gewend bent. Ongehoord. :sarcastic:

Hele week vegan eten. :ROFLMAO: Als ik daar zat sliep ik wel elke nacht buiten desnoods, ik bepaal nog altijd zelf (grotendeels) wat ik eet. 1 of 2 dagen per week zou ik nog mee kunnen leven, maar een hele week slaat nergens op.

Is imo eigenlijk ook niet juist. Voor anderen bepalen dat ze vegan moeten eten. Je gaat toch ook niet bepalen dat ze 1x per dag richting Mekka moeten bidden? Zelfde principe.

Hele week vegan eten. :ROFLMAO: Als ik daar zat sliep ik wel elke nacht buiten desnoods, ik bepaal nog altijd zelf (grotendeels) wat ik eet. 1 of 2 dagen per week zou ik nog mee kunnen leven, maar een hele week slaat nergens op.

Is imo eigenlijk ook niet juist. Voor anderen bepalen dat ze vegan moeten eten. Je gaat toch ook niet bepalen dat ze 1x per dag richting Mekka moeten bidden? Zelfde principe.
Huh nee toch? Iemand iets dwingen om te laten =/= iemand iets dwingen om te doen wat hij/zij anders niet doet vanwege zijn/haar overtuiging. En kom nu niet af met: "Ja maar ik eet vlees vanwege mijn geloof". :LOL:

Ik vind het eigenlijk nog wel een leuke regel. Dan wordt er eens iets verrassend gedaan en is het weer niet goed. Ben benieuwd of ze genoeg inspiratie gaan vinden voor de gerechten en dat ze vegan gerechten ook eens positief tonen in plaats van een voorgemaakte burger.

Ben btw allesbehalve vegan.

Huh nee toch? Iemand iets dwingen om te laten =/= iemand iets dwingen om te doen wat hij/zij anders niet doet vanwege zijn/haar overtuiging. En kom nu niet af met: "Ja maar ik eet vlees vanwege mijn geloof". :LOL:
In beide gevallen dwing je een persoon om iets te doen wat je anders niet doet. Het voorbeeld dat ik aanhaal is misschien wat overdreven of maar het principe is eigenlijk hetzelfde hè.

En neen ik eet zeker geen vlees vanwege mijn geloof, maar ik ben al zeker geen al te makkelijkere eter, dus in mijn eetgewoontes moeten anderen zich niet bemoeien.

Ja amai zeg, een hele week 's avonds iets anders moeten eten wat je gewend bent. Ongehoord. :sarcastic:
U bent communist zeker? Die dwingen anderen ook wat ze moeten doen.

Ik bepaal wat ik eet, daarmee bedoel ik vooral dat niemand mij gaat dwingen om vegan te eten.

Dus ,ik zou op het veldbedjen gaan slapen dan.

Eten moet mij smaken. En ja ik heb al eens vegan ballekes enzo weesten halen en ik vond het een vreemd smaakske hebben, niet zo lekker en ik kreeg last van aan mijn maag.

Ik bepaal wat ik eet, daarmee bedoel ik vooral dat niemand mij gaat dwingen om vegan te eten.

Eten moet mij smaken. En ja ik heb al eens vegan ballekes enzo weesten halen en ik vond het een vreemd smaakske hebben, niet zo lekker en ik kreeg last van aan mijn maag.
Misschien eens lekker vegan eten? Bestaat hoor.

Ik dwing niemand iets, maar als je meedoet aan een programma waarin vanalles wordt gedwongen wordt, zou ik verbaasd zijn als een bewoner plots een lijn trekt bij een weekje één maaltijd per dag vegan eten.

Ronny begint eraan
edit: of toch nog niet? ben juist ingepikt en hoorde zijn intro. :p

Waar is den tijd, al bijna een jaar geleden dat ik nog is een dansvloer van dichtbij heb gezien. 🥲

Laatst bewerkt:
Als ik Big Brother was zou ik NU het "Bewoners, het is tijd om te nomineren!"-alarm starten.
Gewoon om even te lachen. Of waarom ook gewoon niet voor écht, mindfuck op het juiste moment :D

Terug
Bovenaan