Stekelbaars
Active member
Mike de huismeester met ook idiote huisregels, just my opinion.
Een hele week vegan eten. Mocht ik Nick/Michel zijn zou ik zeggen: geen probleem, maar jij gaat dit klaar maken.
Dit is een regel invoeren die geen rekening houdt met de volledige groep, die wil Naomi aan zijne kant zeker? Ik zou dat echt niet leuk vinden die regel. Dit is eerder opdringen en daar hou ik echt niet van. U dwingen om vegan te eten.
Liever goed fritten en op een veldbed liggen dan een hele week die vegan bucht te eten.
De regels van Huismeester Mike:
1. Mike zorgt samen met 1 andere bewoner elke dag voor ontbijt.
2. Elke Avond vegan.
3. Iedereen studeert 1 dansje in om ‘s avonds samen met de groep te doen.
Straf: slapen buiten de slaapkamer op het veldbedje
Ze zijn er weer mee om een dansje te doen, hoe origineel lol.
Een hele week vegan eten. Mocht ik Nick/Michel zijn zou ik zeggen: geen probleem, maar jij gaat dit klaar maken.
Dit is een regel invoeren die geen rekening houdt met de volledige groep, die wil Naomi aan zijne kant zeker? Ik zou dat echt niet leuk vinden die regel. Dit is eerder opdringen en daar hou ik echt niet van. U dwingen om vegan te eten.
Liever goed fritten en op een veldbed liggen dan een hele week die vegan bucht te eten.
De regels van Huismeester Mike:
1. Mike zorgt samen met 1 andere bewoner elke dag voor ontbijt.
2. Elke Avond vegan.
3. Iedereen studeert 1 dansje in om ‘s avonds samen met de groep te doen.
Straf: slapen buiten de slaapkamer op het veldbedje
Ze zijn er weer mee om een dansje te doen, hoe origineel lol.
Laatst bewerkt door een moderator:

Als ik daar zat sliep ik wel elke nacht buiten desnoods, ik bepaal nog altijd zelf (grotendeels) wat ik eet. 1 of 2 dagen per week zou ik nog mee kunnen leven, maar een hele week slaat nergens op.