Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik word nie rap gefrustreerd als ik ergens naar kijk maar als ik Jerrel zie dan gaat het wel heel snel....Het weekoverzicht met alle fratsen van Jerrel is echt extreem frustrerend![]()

Al heeft zelfs hij fans tussen de kijkers zitten. Vanmiddag met de Valentijn-post zat er fanmail bij voor hem. In 1 van de voorgelezen brieven stond o.a. "Je bent mijn grote idool, doe zo verder"..Psychopaten in het gevang krijgen ook fanmail. Ik bedoel maar... er bestaan zeker mensen die zelfs een Jerrel kunnen goedpraten of aanbidden.Dat is waarschijnlijk van BigBrother zelf!
Ik zou er niet graag tussen zitten als nieuwkomer. overal dat mouw getrek "Je moet op die stemmen"... Ik zou daar zeker de eerste keer mijn eigen keuze willen maken.Thomas probeerde daarnet (als ik hun gefluister goed kan ontcijferen) Matt te overtuigen om bij de nominaties op Nick te stemmen.. Matt voelt zich een beetje gevangen tussen 2 kampen omdat hij met iedereen goed opschiet. Hij zou liever Michel zien vertrekken omdat hij met Nick al 2 toffe weken heeft gehad. Mike zat erbij en keek ernaar. Mike en Matt zijn intussen de enige die nog overgebleven zijn in de keuken en Mike lijkt al zeker op Nick te gaan stemmen.
Jerrel zijn naam is door Matt ook gevallen samen met iets dat erg leek op 'opofferen' maar dat kan ook wishful thinking zijn, 'k heb dat deel van het gesprek amper kunnen horen.![]()
Ach Thomas gaat dat helemaal begrijpen als Matt op zijn gevoel stemt. Ik hoor het hem al zeggen tegen Matt.Ik zou er niet graag tussen zitten als nieuwkomer. overal dat mouw getrek "Je moet op die stemmen"... Ik zou daar zeker de eerste keer mijn eigen keuze willen maken.
En ja knikkend uiteraard om erna recht te staan met zijn armen wijd open om te knuffelenAch Thomas gaat dat helemaal begrijpen als Matt op zijn gevoel stemt. Ik hoor het hem al zeggen tegen Matt.

Organisator: Nathalie E.![]()
Donate to Hottub voor Els van BigBrother, organized by Nathalie E
Els zonder Hottub is geen Els.… Nathalie E needs your support for Hottub voor Els van BigBrotherwww.gofundme.com
![]()
Jup dat is idd dé Nathalie. Eling is haar achternaam (gevonden op de wikipedia pagina van BB 2021)Organisator: Nathalie E.
Is dat die Nathalie van Big Brother zelf?
Ook gewoon geen reet moeite gedaan. Foto en oneliner, klaar. Zo ken ik ze wel.![]()
Donate to Hottub voor Els van BigBrother, organized by Nathalie E
Els zonder Hottub is geen Els.… Nathalie E needs your support for Hottub voor Els van BigBrotherwww.gofundme.com
![]()
Ook meteen een hottub van 4k. De rest zal wel betalen.Ook gewoon geen reet moeite gedaan. Foto en oneliner, klaar. Zo ken ik ze wel.
Ah dacht dat daar het big brother huis voor diendeEn er zijn effectief zotten die daar nog geld naar storten ook. Sommige mensen zouden opgesloten moeten worden om tegen zichzelf beschermd te worden.