Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ik heb de afgelopen week niet alles gezien, maar als ik nu dat weekoverzicht zie, amai ...
Moest ik in da kot zitten, ik had die Jerrel met zijne kop in de wc-pot gestoken en een paar keer doorgesjast

Thomas probeerde daarnet (als ik hun gefluister goed kan ontcijferen) Matt te overtuigen om bij de nominaties op Nick te stemmen.. Matt voelt zich een beetje gevangen tussen 2 kampen omdat hij met iedereen goed opschiet. Hij zou liever Michel zien vertrekken omdat hij met Nick al 2 toffe weken heeft gehad. Mike zat erbij en keek ernaar. Mike en Matt zijn intussen de enige die nog overgebleven zijn in de keuken en Mike lijkt al zeker op Nick te gaan stemmen.

Jerrel zijn naam is door Matt ook gevallen samen met iets dat erg leek op 'opofferen' maar dat kan ook wishful thinking zijn, 'k heb dat deel van het gesprek amper kunnen horen. :p

'k hoop alleszins dat ze Jerrel nomineren, maakt niet uit wie ze er tegenover zetten maar dan weten we al meteen wie er mag vertrekken. ;) Al heeft zelfs hij fans tussen de kijkers zitten. Vanmiddag met de Valentijn-post zat er fanmail bij voor hem. In 1 van de voorgelezen brieven stond o.a. "Je bent mijn grote idool, doe zo verder"..

Dat is waarschijnlijk van BigBrother zelf!
Psychopaten in het gevang krijgen ook fanmail. Ik bedoel maar... er bestaan zeker mensen die zelfs een Jerrel kunnen goedpraten of aanbidden.

Van wat ik heb gelezen waren het er wel een pak minder dan de favorietjes (Michel en Nick) dus no worries.

Thomas probeerde daarnet (als ik hun gefluister goed kan ontcijferen) Matt te overtuigen om bij de nominaties op Nick te stemmen.. Matt voelt zich een beetje gevangen tussen 2 kampen omdat hij met iedereen goed opschiet. Hij zou liever Michel zien vertrekken omdat hij met Nick al 2 toffe weken heeft gehad. Mike zat erbij en keek ernaar. Mike en Matt zijn intussen de enige die nog overgebleven zijn in de keuken en Mike lijkt al zeker op Nick te gaan stemmen.

Jerrel zijn naam is door Matt ook gevallen samen met iets dat erg leek op 'opofferen' maar dat kan ook wishful thinking zijn, 'k heb dat deel van het gesprek amper kunnen horen. :p
Ik zou er niet graag tussen zitten als nieuwkomer. overal dat mouw getrek "Je moet op die stemmen"... Ik zou daar zeker de eerste keer mijn eigen keuze willen maken.

En er zijn effectief zotten die daar nog geld naar storten ook. Sommige mensen zouden opgesloten moeten worden om tegen zichzelf beschermd te worden.

Die Thomas, zo ne valse zeikzak.. ik hoop dat als z'n plan nu lukt, t later in t spel mislukt en ze zich tegen hem keren.. hopen dat Matt de juiste keuze ga maken.. ik kijk zoiezo niemmeer moesten Nick/Michel eruit gaan..

Terug
Bovenaan