Big Brother 2021

Big Brother 2021

Bondje Thomas, jerrel, Jill, Zoey en Matt. Tegenover Michel, Julie, Nick, Liese, Naomi.
En dan is het 5 vs 5. Hoop dat Mike aansluit bij die laatste groep

Maar ik vrees dat ze niet beseffen dat Zoey niet te vertrouwen is..
Zoey kan als huismeester toch niet stemmen? Dus ik gok dat het Jerrel-Michel wordt op de nominatielijst.

Feit is dat het idd meer en meer een absoluut drama begint te worden met BB, niet alleen in het huis maar vooral idd de productie.... Tis zonde voor de deelnemers die echt tof en volwassen zijn maar ook het spel zo eerlijk mogelijk willen spelen... Maar die manipulatie is op het rotte af....

Heel de productie door het slijk :devilish:

Amai nog niet.

Ik heb in de week dat 25 minuten durende fragment tussen Jerrel en Michel gezien en dan gisteren de 'samenvatting' op televisie. Ze hebben daar serieus mee liggen kloten. Michel wordt bestempeld als iemand met 'anger issues', terwijl hij zich potverdorie heel rustig houdt hoor. Zet daar iemand met wat meer temperament en je hebt een heel andere discussie denk ik.

Het is echt een treinramp in slow motion. Binnen een paar jaar gebruiken ze dit als case study van hoe je als productiehuis een op papier goed concept vakkundig de grond kan inboren.

Wat mij vooral stoort is dat de productie geen enkele moeite doet om het wat leuk of interessant te maken. Die opdrachten zijn toch gewoon kinderachtig, daar valt toch veel meer uit te halen. Maak toch opdrachten die heel wat meer diepgang hebben in het genre van de mol waar er echt moet samengewerkt worden als team en die ook langer duren dan een half uur. Ook kun je er toch met gemak heel wat onverwachte wendingen in steken ivm de nominaties, en stel de bewoners wat meer op de proef.

Een programma die oorspronkelijk op de markt gezet is als "sociaal experiment" dat zich anno 2021 gedwongen ziet zijn sociale media uit te schakelen.

O heerlijk zoete ironie of wederom een triestig voorbeeld hoe belachelijk rot veel mensen op social media zich gedragen?

Een programma die oorspronkelijk op de markt gezet is als "sociaal experiment" dat zich anno 2021 gedwongen ziet zijn sociale media uit te schakelen.

O heerlijk zoete ironie of wederom een triestig voorbeeld hoe belachelijk rot veel mensen op social media zich gedragen?
Absoluut dat tweede. Ik heb het al zoveel gezegd tegen vrienden, kennissen etc, maar social media is absoluut een vergif.... En het is dan ook nog zo dat daar heel veel zure, toxische, verwende mensen op zitten. Je ziet het letterlijk overal op gelijk welke post van een artikel of weet ik veel. Wat mij betreft mogen de comment secties van social media overal in de vuilbak gegooid worden.

Absoluut dat tweede. Ik heb het al zoveel gezegd tegen vrienden, kennissen etc, maar social media is absoluut een vergif.... En het is dan ook nog zo dat daar heel veel zure, toxische, verwende mensen op zitten. Je ziet het letterlijk overal op gelijk welke post van een artikel of weet ik veel. Wat mij betreft mogen de comment secties van social media overal in de vuilbak gegooid worden.
Ook dit hier is social media he :p mensen mogen wel nog kunnen virtueel discussiëren , maarja bepaalde sites pagina's(HLN) is dat totaal niet meer mogelijk :p

Ik snap nog steeds niet waarom thomas er donderdag niet uitgevlogen is. In alle polls dat ik zag was Patje degene die zou blijven. Thomas kan het nu nog hoger in zijn bol krijgen door het feit dat hij (in begin vooral) 'teddybeer' genoemd werd.

Terug
Bovenaan