Big Brother 2021

Big Brother 2021

Schitterend. Je tv filmen om het dan in een filmpje op het net te plaatsen.
Bedoel je de video hierboven? Is een internet stream gecaptured met OBS of iets dergelijks. Mensen nemen het op omdat niet iedereen altijd kan kijken. In de TV-uitzendingen komen de sappigste dingen vaak niet aan bod. Ik skip ze tegenwoordig ook behalve nu Jerrel wat terror komt zaaien. Wel interessant om te zien hoe ze dat toch spinnen op een bepaalde manier zodat hij niet helemaal gebroken thuis moet komen.

De beelden van de ruzie in de woonkamer'

Michel versus Jerrel deel 1 - 11 februari 2021.
Michel versus Jerrel deel 2 - 11 februari 2021.
Michel versus Jerrel deel 3 - 11 februari 2021.

Credits voor de mensen op FOK, daar zijn sommigen echt wel extreem intensief bezig met al die zaken

De beelden van de ruzie in de woonkamer'

Michel versus Jerrel deel 1 - 11 februari 2021.
Michel versus Jerrel deel 2 - 11 februari 2021.
Michel versus Jerrel deel 3 - 11 februari 2021.

Credits voor de mensen op FOK, daar zijn sommigen echt wel extreem intensief bezig met al die zaken

Ergens de beelden van het gesprek buiten in de tuin? Die waren ook om te smullen.

Edit: gevonden 🥳

Laatst bewerkt:
ja straf, had het toch ook anders verwacht. Ook naar het tactische en de bondjes/stemmen valt dit wat tegen voor volgende week vrees ik.
Spijtig. Vooral die Thomas en Jill-show begint mij echt de nek uit te hangen. Gaat nog lang duren nu...

Benieuwd ook naar het bondje met Jerkel en Zoey. Die zijn echt vals en vervelend qua karakter.
Uiteindelijk moet je jezelf na het spel ook in de spiegel kunnen kijken... maar hij heeft een plakkaat voor ze kop.

Die Jartelle daar scheelt toch iets aan ze, daar zijn zeer zware kosten aan.
En geloof het of niet, der zijn er dan nog een kleine groep van mensen op social media die dien Jerell nen topper vinden lol: joepie: constant andermans woorden verdraaien en keet schoppen, in mensen hun gezicht boeren en luid fluiten, niet luisteren ook als iemand wat zegt, je staat tegen een muur te praten.

Mezelf kennende, mocht ik daar zitten, voor mijn eigen goed doen zou ik het zoveel mogelijk ontlopen of ik zou durven uithalen.

En Julie is een lekker kippetje. ;).

Jill daarentegen toch echt wel een kutwijf geworden. Zoals ze daarnet al meteen in Thomas z'n oor fluisterde ivm de nieuwe nominaties, bah bah...

Komaan Thomas tegen Patrick, was toch wel heel duidelijk dat Patrick deze strijd zou verliezen.
Had Thomas tegen Nick of Michel gezet en de kans was veel groter geweest dat Thomas d'r uit zou gaan.

Ik moet wel zeggen, dat feestje nu is toch ook maar magerkes.

Julie is inderaad wel een mooie vrouw met inhoud, geen lege doos zoals sommige andere in het huis!

Terug
Bovenaan