Green Mamba
Well-known member
Van mij mag die Thomas wel vertrekken. Kan ie buiten het juiste bondje kiezen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big Brother is al vanaf minuut één een softie en wil heel duidelijk een min of meer goede sfeer in huis. Ze hebben Jerrel bijvoorbeeld al aangesproken op zijn gedrag. Ze houden -en moeten (kijkcijfers)- rekening houden met de reacties van kijkers. Theo hebben ze ook aan de leiband proberen leggen hé. Zou een redelijke trendbreuk zijn als BB nu ineens bewust de -grove- sensatie gaat opzoeken.De kans dat hij genomineerd is (en ook door de kijkers eruit gestemd wordt) is op zich zeer reëel, behalve natuurlijk wanneer Big Brother zou "beslissen" dat hij komende week huismeester is![]()
Ook geen fan van beide maar Thomas kiest echt de foute mensen op gevoel en zelfs niet geheel omwille van strategie. Zoals in de aflevering aangehaald doet Patje ook enorm veel huishoudelijke taken en dat zou eigenlijk niet zo vanzelfsprekend mogen zijn. Beide gaan toch niet door tot de finale maar een stem voor Thomas is een stem voor nieuw bondje Terrol, Zoey, Mike, Matt, Jill.De bewoners weten het voorlopig nog niet volgens mij.. En ik twijfel enorm op wie ik ga stemmen. Ben van beide geen fan.![]()
En dan ist ook nog eens karma
Volgende week dan Jerrel er uit. Ik kan die mislukte clown echt totaal niet meer verdragen.... En dat zegt echt veelDe eerste week stonden die cijfers gewoon op de wikipedia pagina van BigBrother, daarna zijn die cijfers verwijderd geweest en staan alleen nog de kijkcijfers van de eerste aflevering erop. Ik zou niet weten waarom ze dat gedaan hebben, waarschijnlijk is het een Nederlander die die cijfers erop poste en kon die het niet hebben dat de kijkcijfers in Nederland er zo hard op achteruit gingen. Die daalden immers sterken dan die van Vlaanderen.Ik vraag me af hoe het zit met de kijkcijfers, kan je die eigenlijk ergens terugvinden? Het enige wat ik kan terugvinden is dat ze enorm gezakt zijn en dat ze uit de top 20 of 25 zijn gevallen, maar recente cijfers kan ik precies niet vinden.
Als ze dat doen gaan de kijkers in opstand komen denk ik.De kans dat hij genomineerd is (en ook door de kijkers eruit gestemd wordt) is op zich zeer reëel, behalve natuurlijk wanneer Big Brother zou "beslissen" dat hij komende week huismeester is![]()

Na de aflevering gezien te hebben is het bij mij toch ook wel duidelijk hoor.. Patje erin en Thomas eruit. Niet alleen omdat Patje (blijkbaar) veel meer in het huis doet dan er in de aflevering aan bod komt maar ook omdat er echt met veel tegenzin op Patrick gestemd werd door oa Nick & Naomi. Jill gaat er kapot van zijn maar die kan terecht bij nieuwe-beste-vriend Matt.Big Brother is al vanaf minuut één een softie en wil heel duidelijk een min of meer goede sfeer in huis. Ze hebben Jerrel bijvoorbeeld al aangesproken op zijn gedrag. Ze houden -en moeten (kijkcijfers)- rekening houden met de reacties van kijkers. Theo hebben ze ook aan de leiband proberen leggen hé. Zou een redelijke trendbreuk zijn als BB nu ineens bewust de -grove- sensatie gaat opzoeken.
Ook geen fan van beide maar Thomas kiest echt de foute mensen op gevoel en zelfs niet geheel omwille van strategie. Zoals in de aflevering aangehaald doet Patje ook enorm veel huishoudelijke taken en dat zou eigenlijk niet zo vanzelfsprekend mogen zijn. Beide gaan toch niet door tot de finale maar een stem voor Thomas is een stem voor nieuw bondje Terrol, Zoey, Mike, Matt, Jill.
TLDR: Gemakkelijk dus... Patje nog een paar weken erin want eerst Terrol, Zoey, Matt en Mike eruit.
Zoey is vandaag serieus gezakt in mijn achting nadat ze met Jerrel in de badkamer stond te roddelen over de groep.Ik vrees dat Patje mss toch naar huis moet als ik FB en Twitter een beetje goed kan polsen. Thomas blijven ze neerzetten als een knuffelbeer, tsja... en dan die framing van kwade Pat in de hot tub. Misschien gaat hij zelfs in de live morgen zelfs om zijn vertrek vragen. Zijn kleinkind gaat heel de nacht door zijn hoofd spoken nu.Als ze dat doen gaan de kijkers in opstand komen denk ik.
Na de aflevering gezien te hebben is het bij mij toch ook wel duidelijk hoor.. Patje erin en Thomas eruit. Niet alleen omdat Patje (blijkbaar) veel meer in het huis doet dan er in de aflevering aan bod komt maar ook omdat er echt met veel tegenzin op Patrick gestemd werd door oa Nick & Naomi. Jill gaat er kapot van zijn maar die kan terecht bij nieuwe-beste-vriend Matt.Zoey is vandaag serieus gezakt in mijn achting nadat ze met Jerrel in de badkamer stond te roddelen over de groep.
Geheime opdracht op een moment waarin de sfeer onder het vriespunt zit? Nee, denk het niet. Hij is gewoon een pathologische leugenaar en kickt er op om mensen te triggeren met zijn uitspraken en fratsen. Hij houdt van drama en het middelpunt van de aandacht te zijn. Misselijkmakend figuur.Ik denk trouwens niet dat Jerrel effectief iets van zijn vriendje gehoord heeft in de dagboekkamer, misschien een geheime opdracht om zoveel mogelijk mede-bewoners te overtuigen? Waarom zou hij, na nog geen week in het huis, nu al het "recht" hebben om iets te horen van de buitenwereld terwijl de anderen deze kans pas na enkele weken kregen?
Michel en Nick zijn klasbakken. Geweldige tandem inderdaad van redelijkheid, inzet en humor.Ik ben echt benieuwd naar dat plan van Michel en Nick om hem uit de tent te lokken. Da gaat echt top zijn ! Michel en Nick ook een solide tandem.
Aan de ene kant hoop ik dat Patje toch nog een week blijft, want Thomas MOET er echt uit... Het publiek weet ook wel dat ie al vanaf dag 1 met bondjes bezig was en dus mag ie er wel op afgerekend worden.
ben benieuwd of ze goudhaantjes Michel en Nick in de afleveringen gaan framen als pestkoppen en of Ferrel dan de kaart van homohaters gaat trekken. Als BB hem erin wilt houden gaan ze hem toch een vrijstelling moeten aanbieden vrees ik. Hij heeft tegen iets teveel schenen geschopt inmiddels.
YES DAAR IS DE ALIE EXPREZZ
DING DING DONG DONG
Euhhh komt dat nu niet op hetzelfde neer als wat ik zeg... lololIdd. Ik denk dat het probleem op zich ook niet zozeer is dat de nieuwe bewoners immuun zijn deze week (al is dat ook niet eerlijk tov bewoners die die immuniteit niét kregen toen ze nieuw waren). Het probleem is vooral dat hun eigen kans om genomineerd nu plots veel groter is geworden aangezien er deze week maar 8 personen zijn waarop genomineerd kan worden ipv 11 en er nu dus plots 1 kans op 4 is om genomineerd te zijn.
Euhhh komt dat nu niet op hetzelfde neer als wat ik zeg... lolol

Wie zei dat er geen bloot kwam in BB?

Hoe kan die huismeester worden? De kijker bepaalt dit toch?Als Jerrel huismeester zou worden zouden de kijkers idd echt volledig in opstand komen, moet je niet aan twijfelen, want social media is tegenwoordig een krachtig medium.
Mja Thomas. Vind het een rare. Half kind, half volwassen. Probeert te vaak de filosoof & motivational speaker uit te hangen. En hatelijke one-liners altijd. 100% zeker! Keigraaf! Hoe cool is dees! Wajo! Bro!Ik vrees dat Patje mss toch naar huis moet als ik FB en Twitter een beetje goed kan polsen. Thomas blijven ze neerzetten als een knuffelbeer, tsja... en dan die framing van kwade Pat in de hot tub. Misschien gaat hij zelfs in de live morgen zelfs om zijn vertrek vragen. Zijn kleinkind gaat heel de nacht door zijn hoofd spoken nu.
Dit dus.Hij is gewoon een pathologische leugenaar en kickt er op om mensen te triggeren met zijn uitspraken en fratsen. Hij houdt van drama en het middelpunt van de aandacht te zijn. Misselijkmakend figuur.
Ik ben echt benieuwd naar dat plan van Michel en Nick om hem uit de tent te lokken. Da gaat echt top zijn !
Gaat niet gebeuren volgens mij. Die 2 zijn te slim, volwassen, redelijk & oprecht. Als je ziet hoe Nick even chill als de plaatselijke buitentemperatuur Jer-rel bij z'n spreekwoordelijke schabbernak meetrok naar de kamer voor ne rustigen tête-à-tête... Die staan daar boven, boven zo'n gedrag. Iemand buitenpesten mag ook gewoon contractueel niet.Michel en Nick zijn klasbakken. Geweldige tandem inderdaad van redelijkheid, inzet en humor.
Als Thomas erin blijft gaat het nog spannend worden met het nieuwe bondjeben benieuwd of ze goudhaantjes Michel en Nick in de afleveringen gaan framen als pestkoppen en of Ferrel dan de kaart van homohaters gaat trekken.
Is er al niet een keer een huismeesterspel geweest? Ben niet zeker.Hoe kan die huismeester worden? De kijker bepaalt dit toch?
Is er al niet een keer een huismeesterspel geweest? Ben niet zeker.
Ook toen met Liese en Nathalie was er een andere invloed dan de kijker.

of winnaar van het bakspelDe manier waarop de huismeester verkozen wordt, is inderdaad niet altijd hetzelfde.
Soms gewoon volledig door de kijker bepaald op basis van een vraag zoals "wie is je favoriete bewoner".
Soms een duel tussen meerdere bewoners die gekozen zijn op basis van een vraag "van wie wil je meer zien in het huis"
Liese en Nathalie daarentegen was idd tijdens een game met de ganse groep waarbij de groep koos om Liese en Nathalie een onderling duel te laten doen (maar ze wisten toen niet dat dit voor het huismeesterschap zou zijn).
Dat de productie de stemmingen voor exits zouden "vervalsen" daar geloof ik nu ook niet echt in.
Maar ivm het huismeesterschap kan er wel redelijk veel gestuurd worden door BB.
"Jerrel, de kijker heeft beslist. Jij bent de minst geliefde persoon in het huis. Daarom krijg jij volgende week het huismeesterschap, zo kan jij tonen aan de kijkers dat je ook heel wat in je mars hebt, benut deze kans dus ten volle!" zou dus zomaar een mogelijkheid kunnen zijn![]()
we stemmen dus sowieso niet voor Jerrtroll