Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem. Iedere keer gewoon.Telkens ik hier lees denk ik “oh drama, nu moet ik eens kijken”. En dan kijk ik en dan is het 1 iemand die patatten aan het schillen is en iemand die een croque maakt.
Ik denk het ook ja. Ik heb haar nog nooit over haar vriend of vent horen praten, enkel over de kindje(s?) en haar broer. Ook bij die recente opdracht waar ze een videoboodschap konden afkopen, zat in het doosje een foto van een kind en gwn haar broer, die prolly voor de opvang zorgt.Is zij niet alleenstaande moeder?
De jonge ondernemer Julie heeft drie kinderen van 11, 9 en 4 jaar oud. Ze is altijd enthousiast, staat stevig in haar schoenen en zal niet snel opgeven. Ze runt twee kinderdagverblijven en gaat elke dag met plezier naar haar werk. Sinds het overlijden van haar vader een jaar geleden en de moeilijke periode die daarop volgde heeft Julie een andere kijk op het leven, ze wil dingen zien en meemaken. Julie is een enorme control freak, alles moet op haar manier en ze laat zich niet in een hoek plaatsen. Wel heeft ze een gevoelige kant, maar die laat ze niet snel zien.
Check streamverslagen op fok forum: https://forum.fok.nl/topic/2587483/big-brother-2021-streamverslagen.html of gebruik een plugin om streams te recorden en achteraf eens door te skippen naar juicy bits...Idem. Iedere keer gewoon.
Kan iemand wat verslag doen van wat er iedere keer gebeurd met Jerrel?
Hele rare situatie want je hoort ze er amper over praten, misschien nog niet zo heel lang?Julie is toch effectief alleenstaand ja, of wel vergis ik mij nu neig... Van mij mag Jerrel er uit, vind dat een misselijkmakend, labiel, giftig ventje... Dat er wat actie in BB is, geen probleem, maar nie op zo'n manier. Ik moet daar ook van kotsen. Ik herken mij ook nogal serieus in Nick op vlak van respect etc, in de zin dat ik daar ook nogal serieus principieel in ben. #jerreloverdeomheining
Haha tsja sommige hebben nu eenmaal de luxe om een derde scherm met de stream te hebben thuis voor wat afleidingTelkens ik hier lees denk ik “oh drama, nu moet ik eens kijken”. En dan kijk ik en dan is het 1 iemand die patatten aan het schillen is en iemand die een croque maakt.

Ik denk het ook ja. Ik heb haar nog nooit over haar vriend of vent horen praten, enkel over de kindje(s?) en haar broer. Ook bij die recente opdracht waar ze een videoboodschap konden afkopen, zat in het doosje een foto van een kind en gwn haar broer, die prolly voor de opvang zorgt.
Full blown sociopath. Disconnected with society.Die Jerrel dat moet toch gewoon een acteur zijn! Dat kan toch niet anders?
Mooi moment en ben echt blij voor hem. Breekt ook een beetje de negatieve spiraal waar hij inzat vandaag. Spijtig hoe hij het de meisjes kwalijk neemt om een misbegrepen belofte uit het verleden. Terwijl de situatie helemaal anders is en BB duidelijk de Belgen tegen elkaar heeft opzet.Patje is bompa geworden!
Zijn doel was om in het huis dat moment mee te mogen maken en z'n fierheid te kunnen delen met de kijkers dus ondanks een eventuele nominatie is dat alleszins wel gelukt.
Volgens mij denk hij oprecht dat hij goed bezig is en ook op een goed blaadje staat bij oa Nick enzo.De "vrienden" van Thomas: Els, Nathalie, Daan, Zoey, Javel.
Had hij niet enorm veel mensenkennis? Hij kiest echt de valste mensen uit het huis.
Nick zou op Zoey gestemd hebben? Dus hopelijk toch iemand die dat serpent doorheeft?

De bewoners zijn Jerrel liever kwijt dan rijk en het publiek (als ik de comments zo lees op FB/Instagram/hier) kan ook niet wachten om hem zijn koffer te zien pakken. Nog een weekje geduld en we zijn er hopelijk vanaf.![]()

Als dat zo is, echt laag van bb. Kon hij evengoed matt of mike huismeester maken.De kans dat hij genomineerd is (en ook door de kijkers eruit gestemd wordt) is op zich zeer reëel, behalve natuurlijk wanneer Big Brother zou "beslissen" dat hij komende week huismeester is![]()