Big Brother 2021

Big Brother 2021

Met die regel ivm nominaties deze week, word het tijd dat die bewoners daar eens een "spillietje" doen imo :)
Rebellie in het huis en op het dak gaan zitten! :D
Ik zie maar weinig rebellie gebeuren in dat huis. Dat gaat er naar mijn gevoel ook niet meteen komen met hetgene er nu in zit.

Elke keer denk ik: “En nu kijk ik niet meer!”. Ik erger me zooo hard aan het programma, maar dan denk ik ook steeds: “Allé wat zalt nu weer zijn, toch effe kijken”.

Elke keer denk ik: “En nu kijk ik niet meer!”. Ik erger me zooo hard aan het programma, maar dan denk ik ook steeds: “Allé wat zalt nu weer zijn, toch effe kijken”.
Het is zo slecht dat het met momenten door het absurde toch goed is op één of andere manier.

Tegen het einde van het seizoen heb ik zoveel haar als Patje...

Misschien is Jerrell kwaad omdat Jowi er niet meer is. If you understand why
Piemel in de plaats van fluit in de oor. Nee serieus, die hadden elkaar letterlijk kapot gemaakt.

Snap niet dat de bewoners zo reageren op de nominatie-regels.
Is toch vrij duidelijk dat er een Belg uit moet. Ze moeten eindigen met 1 Belg en 1 Nederlander. Daar kan je het niet mee eens zijn, maar zo is het nu eenmaal.

Snap ook niet dat er ook al zo vaak gezegd is "en dan gooien ze die eruit, dan die, dan die,...". Zulke uitspraken gebeurden eerst al toen de Nederlanders de bovenhand hadden, en nu ook al tijdje sinds het kliekje met de Belgische dames.
Denk je echt dat BB het zo zou laten verlopen, en week na week een voorspelbare uitslag. Neen, dan zorgen ze wel dat er vrijstellingen te winnen zijn,...

Ik vraag me af hoe het zit met de kijkcijfers, kan je die eigenlijk ergens terugvinden? Het enige wat ik kan terugvinden is dat ze enorm gezakt zijn en dat ze uit de top 20 of 25 zijn gevallen, maar recente cijfers kan ik precies niet vinden.

Snap niet dat de bewoners zo reageren op de nominatie-regels.
Is toch vrij duidelijk dat er een Belg uit moet. Ze moeten eindigen met 1 Belg en 1 Nederlander. Daar kan je het niet mee eens zijn, maar zo is het nu eenmaal.

Snap ook niet dat er ook al zo vaak gezegd is "en dan gooien ze die eruit, dan die, dan die,...". Zulke uitspraken gebeurden eerst al toen de Nederlanders de bovenhand hadden, en nu ook al tijdje sinds het kliekje met de Belgische dames.
Denk je echt dat BB het zo zou laten verlopen, en week na week een voorspelbare uitslag. Neen, dan zorgen ze wel dat er vrijstellingen te winnen zijn,...
Het gaat vooral over het volgende he:

Er zijn 3 bewoners die vrijwillig weg gegaan zijn.
Men laat 3 nieuwe bewoners binnen, en die kunnen er niet uit gestemd worden.
Nu worden dus de "ancients" benadeeld ENKEL omdat er 3 bewoners vrijwillig zijn weggegaan.

Tuurlijk word alles constant aangepast door de BB entourage, om het aantrekkelijk te maken voor de kijker, maar is totaal niet logisch he en ik zou er ook niet mee lachen.
Resultaat is nu, dat INDIEN men volgende week die mensen er kan uitstemmen men dat ook sowieso zal doen, dus als die nieuwe geen vrijstelling hebben volgende week zullen er sowieso 2 van hen genomineerd zijn, dus het komt toch terug in hun eigen gezicht :)

Dus zal al veel minder "Bitchaaaaasssss" zijn met een lach op het gezicht :D

Begint me nu eindelijk wel wat meer te boeien in dat dood boeltje daar, word vervolgd...

Gerucht: Michel zou verklapt hebben dat als hij het BB contract doornam, er een regel in stond dat er 1 Nederlander en 1 Belg in de finale moest komen. Redactie zei dat ze dat wel zo zouden forceren someway somehow.
Zou mij niet verbazen. Stemmen gebeurt online dus zij mogen de boel fiksen zoals zij ze willen. Er komt geen deurwaarder aan te pas aangezien er niet betaald moet worden om te stemmen (sms)

Ik vraag me af hoe het zit met de kijkcijfers, kan je die eigenlijk ergens terugvinden? Het enige wat ik kan terugvinden is dat ze enorm gezakt zijn en dat ze uit de top 20 of 25 zijn gevallen, maar recente cijfers kan ik precies niet vinden.
Ik kijk alleszins niet meer sinds het verlaat is, ik neem het op maar te lui om te herbekijken.

Al die programma's zijn deels manipulatie, zelfs boer zoekt vrouw manipuleren ze.
Of dzt programma met Axel op vier aantal jaren geleden met die daklozen: meiske had werk voor halve dagen en opeens kwam er een dame haar iets vragen lol, je zag zo dat dat opgezet spel was, was een mislukte actrice die haar wat vroeg. Wrm kan men niet gewoon eens een programma maken zonder dat fake gedoe erbij?

Ooit was er Wauters vs Waes met dat fiets gedoe: ik geloof der niks van dat die daar niet ergens in een hotel hebben gelegen inplaats van weet ik veel een telefoonkot ofzo. Ook daar hebben ze de proeven in een andere volgorde gedaan om zo toch nog enige spanning tot het einde te houden.

Eenmaal ze uit de top 20 vallen zijn er geen openbare cijfers meer op CIM.be. Als we naar maandag kijken haalt het dus zeker minder dan 225.234 kijkers (laatste vermelding in de top 20). Ze zullen het nu vooral van het (terug)kijken via de site moeten hebben. Maar een groot succes is het dus niet.

Het gaat vooral over het volgende he:

Er zijn 3 bewoners die vrijwillig weg gegaan zijn.
Men laat 3 nieuwe bewoners binnen, en die kunnen er niet uit gestemd worden.
Nu worden dus de "ancients" benadeeld ENKEL omdat er 3 bewoners vrijwillig zijn weggegaan.

Idd. Ik denk dat het probleem op zich ook niet zozeer is dat de nieuwe bewoners immuun zijn deze week (al is dat ook niet eerlijk tov bewoners die die immuniteit niét kregen toen ze nieuw waren). Het probleem is vooral dat hun eigen kans om genomineerd nu plots veel groter is geworden aangezien er deze week maar 8 personen zijn waarop genomineerd kan worden ipv 11 en er nu dus plots 1 kans op 4 is om genomineerd te zijn.

Voordat dat uitzending naar een later uur gebracht werd keek ik bijna dagelijks maar nu doe ik de moeite niet meer. Het spel wordt zo gestuurd door de makers dat het totaal niet intressant meer is om te volgen.

Spel staat daar serieus op punt om te ontploffen. Vieslelijk jerrelke. Awel mag van mij blijve se. elke dag ambras zienek geire

Iemand trouwens het boek "De meeste mensen deugen" gelezen? Komt eigenlijk wel overeen met wat er in BB gebeurt.

Groepsbelang staat voor eigenbelang en mensen die bedrieglijk zijn worden uiteindelijk keihard gestenigd.

Julie is toch effectief alleenstaand ja, of wel vergis ik mij nu neig... Van mij mag Jerrel er uit, vind dat een misselijkmakend, labiel, giftig ventje... Dat er wat actie in BB is, geen probleem, maar nie op zo'n manier. Ik moet daar ook van kotsen. Ik herken mij ook nogal serieus in Nick op vlak van respect etc, in de zin dat ik daar ook nogal serieus principieel in ben. #jerreloverdeomheining

Iemand trouwens het boek "De meeste mensen deugen" gelezen? Komt eigenlijk wel overeen met wat er in BB gebeurt.

Groepsbelang staat voor eigenbelang en mensen die bedrieglijk zijn worden uiteindelijk keihard gestenigd.
Met als extra dimensie dat er meerdere groepen zijn in het huis.

Terug
Bovenaan