Big Brother 2021

Big Brother 2021

De derde nieuwe bewoner zit er ook al in.

Naomi is blijkbaar niet content met haar tag van Vegan Deskundige: "alsof ik ervoor gestudeerd heb"
Blijkbaar heeft ze het als grap op haar Instagram staan. Spijtig dat ze daar -mij incluus- op bevooroordeeld werd.

Laatst bewerkt:
Eigenlijk hoop ik gewoon op de finale Nick-Michel. Mocht ik zelf in het huis zitten zou ik me daar het prettigst bij voelen. Enerzijds hun humor maar ook hun rust die ze uitstralen en de wat diepere gesprekken. Thomas en Jill zijn ook wel tof maar constant die kinderlijk niveau moet toch ook op de zenuwen beginnen werken.

Die doet me om de een of andere reden wel wat denken aan de zanger Mario Franco.

De livestream loopt gewoon wat achter, dat is nu eenmaal zo. (Zit normaal gezien rond de 4 minuten)

Dat de livestream meestal achterloopt dat weet ik wel, maar gisteren was het omgekeerd en liep de liveshow op Vier enkele minuten achter op de 24/7 livestream.

Jill ook niet maar het is wel een toffe dus who cares ;)

Haha ja zo ziet ge... over smaak valt niet te twisten... dat is voor mij net sexy, een vrouw met ballen en toch een heel zacht kantje.

Ik heb het zo niet voor vrouwen met ballen.

Om het op zijn Nederlands te zeggen: "op Zoey zou ik wel een kunstje kunnen". Enkel die overduidelijke fake boobs zijn jammer.

Deze nacht nog een tijdje naar de stream gekeken, Nick is echt ne kerel met zn hart op de goeie plaats. Heeft daar een hele uitleg gegeven aan Julie waarom ze bepaalde commentaar bv zich niet mag aantrekken en dat er altijd negativiteit gaat zijn van de mensen en dat een plaats kunnen geven. Nick weet ook altijd goed wat ie zegt en hij meent het ook. Enfin, ge moet het gezien hebben om te weten wa ik precies bedoel. Feit is dat Nick voor mij alvast een volledig terechte winnaar van BB zou zijn (en wrs gaat zijn).

Ik heb het zo niet voor vrouwen met ballen.

Om het op zijn Nederlands te zeggen: "op Zoey zou ik wel een kunstje kunnen". Enkel die overduidelijke fake boobs zijn jammer.
Zoey is met momenten toch echt te margi/slutty, niet? Haar outfit bij de dansopdracht bijvoorbeeld :oops: ook haar snap je en halve Engelse zinnen :rolleyes:

Ze voelt zich precies ook niet helemaal oké in het huis heb ik het gevoel. Volgens mij zit het gekraakt bondje nog steeds in haar hoofd. Net nog een scene waar ze samen met Thomas en Jill in de slaapkamer staat rond te springen. Ze viert echt de overwinning als streep door de rekening van de anderen. Ik vertrouw haar niet helemaal want van roddelen achter de rug kan ze ook wel wat. Kan geen meerwaarde vinden van haar in het huis.

Deze nacht nog een tijdje naar de stream gekeken, Nick is echt ne kerel met zn hart op de goeie plaats. Heeft daar een hele uitleg gegeven aan Julie waarom ze bepaalde commentaar bv zich niet mag aantrekken en dat er altijd negativiteit gaat zijn van de mensen en dat een plaats kunnen geven. Nick weet ook altijd goed wat ie zegt en hij meent het ook. Enfin, ge moet het gezien hebben om te weten wa ik precies bedoel. Feit is dat Nick voor mij alvast een volledig terechte winnaar van BB zou zijn (en wrs gaat zijn).

Mee eens en zoals hierboven Michel ook een potentiele kandidaat voor de finale.
Nick gun ik het wel wat meer want hij heeft een hogere entertainment-factor :cool:

Nee ze krijgen een verkleedfeestje
Inderdaad, maar ze moeten blijkbaar wel lang wachten op dat feestje.
Dat de livestream meestal achterloopt dat weet ik wel, maar gisteren was het omgekeerd en liep de liveshow op Vier enkele minuten achter op de 24/7 livestream.
Ah, ik was tijden de liveshow niet aan het kijken, dus heb dat deze keer niet gezien.
Het was te druk op de site en had moeite om de stream op te zetten tijdens de live.
Ik heb de stream pas na de liveshow op gezet en ook toen heeft het me nog moeite gekost om hem open te krijgen.
Dat heb ik ook nog gezien.
En verder volg ik je redenering ook wel. Van mij mag Nick dit winnen.

Van mij mag Nick ook winnen. Chille gast. En ook Michel en Naomi mogen naar de finale, en laat Jill dan maar 4de zijn, haar positiviteit en vrolijkheid geeft nog wel leuke tv :) Die Jerrel mag het samen met Zoey afbollen.

Zoey is ook precies de enigste die bezig blijft over het vertrek van de Nederlanders en aan het roddelen. Maar langs de andere kant dan wel precies tegen iedereen precies zo super vriendelijk proberen doen. Die mag er van mij toch ook uit.

Flater in de liveshow. Was te verwachten dat dit ging gebeuren.
Micro niet op tijd uit in de ene kamer en aan in de andere. Peter VDV die dus al verklapt heeft dat er met de 3 anderen nog wat staat te gebeuren.
Lees het nu pas maar haha ja inderdaad en dan dat gezicht van die Nederlandse presentatrice, lol.

Die jerrel pff, zwijg eens
Heb de livestream op een derde scherm naast mij tijdens het werk maar pfffff die Jerrel... die kerel is zo vermoeiend. Ocharme de redactie...
Verschillende bewoners zijn al aan het klagen hoor ik. Als dieje zo verder blijft doen zal die snel naar huis gestuurd worden zalle :ROFLMAO:

Zoey is ook precies de enigste die bezig blijft over het vertrek van de Nederlanders en aan het roddelen. Maar langs de andere kant dan wel precies tegen iedereen precies zo super vriendelijk proberen doen. Die mag er van mij toch ook uit.

100% dees... get over it please.

Laatst bewerkt:
Geen idee wel gezien dat jerell al gaan bleiten is bij bigbrother. En big brother werkt blijkbaar ook van thuis soms en is dus soms niet meteen beschikbaar, geen idee hoe ze tot die theorie/info komen.

Net even de stream opgezet.
Wat was eigenlijk dat gedoe met die gepikte beker van Nick?
Deze voormiddag hebben Nick en Thomas de finale gespeeld van het tornooike petanque (het WK petanque hadden ze dat genoemd). Nick had gewonnen. En het zal nu voor de lol zijn dat Thomas die gepikt heeft (heb de live stream nu wel niet gezien).

Bij dat kiezen van 3 dingens: het zal wel aan mij liggen zeker dat geen enkele vd 3 me wat zouden doen?

Welke reden wrm bewoners op je stemmen zou me al helemaal niet boeien.
Nen brief of knuffel of horloge ook niet en een videoboodschap ook niet, wat heb je eraan? Nikske.
Ze zouden mee iet veel straffers moeten afkomen bij mij om mij te verleiden haha.

Bij dat kiezen van 3 dingens: het zal wel aan mij liggen zeker dat geen enkele vd 3 me wat zouden doen?

Welke reden wrm bewoners op je stemmen zou me al helemaal niet boeien.
Nen brief of knuffel of horloge ook niet en een videoboodschap ook niet, wat heb je eraan? Nikske.
Ze zouden mee iet veel straffers moeten afkomen bij mij om mij te verleiden haha.
Tot ge daar een 3-tal weken in het huis zit. Das totaal niet te onderschatten hoe zwaar dat kan doorwegen als je niks hoort van de buitenwereld. Vroeg of laat hangt men er wel eens aan.

Ben nu de livestream aant zien: Liese blijkbaar iets verkeerd gezegd tegen iemand ?

Tot ge daar een 3-tal weken in het huis zit. Das totaal niet te onderschatten hoe zwaar dat kan doorwegen als je niks hoort van de buitenwereld. Vroeg of laat hangt men er wel eens aan.

Ben nu de livestream aant zien: Liese blijkbaar iets verkeerd gezegd tegen iemand ?
Nee, niet echt. (U kent me natuurlijk ook niet).
Mijn 1 broer zie ik mss max 5 keer per jaar als het al zoveel is en ik hoor die 1 keer ofzo via de telefoon en dan is het nog als ik eens den telefoon opneem bij mijn ouders thuis en dat duurd dan 15 sec haha.

Ik kan perfect lange tijd zonder iemand te horen ook al zijn het mijn broers of ouders, geen probleem mee. Als er iets mis zou zijn dan hoor ik het toch.
Je weet ook dat de boodschap niks inhoud zal hebben want je mag niks weten vd buiten wereld, ook dat speelt mee. Ik zou sowieso ook niks gekozen hebben, niet straf genoeg om mij te verleiden.

Net gezien dat dien Jerell al abnormaal aan het doen was haha, ik heb het hier vd 1ste seconde gezegd, ik zou dien nooit nemen, never, bevestigd het wel sneller dan gedacht.
Mensen kennis :). Den DJ had ik wel gekozen en worstenbroodman ook. (Ge moet nu eenmaal kiezen).

En moest ik moeten nomineren , kans groot dat het dien Jerell en Liese zouden zijn. Die Liese noemen ze bij ons een pretmadam, arrogant ook.

Terug
Bovenaan