Big Brother 2021

Big Brother 2021

Die Jill is inderdaad geen groot licht.
"Snapchat, hebben jullie dat ook in België ?"

ZO vreemd vind ik dié vraag nu ook weer niet. Het gebeurt wel vaker volgens mij dat bepaalde apps/platformen (alhoewel gewoon beschikbaar) in het ene land zéér populair zijn maar in het andere land amper gekend zijn.

Wat niet wegneemt dat ze inderdaad wel vaak nogal "niet zo slimme" vragen en opmerkingen eruit flapt :D

ZO vreemd vind ik dié vraag nu ook weer niet. Het gebeurt wel vaker volgens mij dat bepaalde apps/platformen (alhoewel gewoon beschikbaar) in het ene land zéér populair zijn maar in het andere land amper gekend zijn.

Wat niet wegneemt dat ze inderdaad wel vaak nogal "niet zo slimme" vragen en opmerkingen eruit flapt :D
Dan zeg je toch gewoon. Is dat bij jullie ook zo populair?

De beste blijft toch wel "Hoe schrijf je Big?". Ook met haar vraag van "Wat doet een adviseur eigenlijk?" moest ik toch wel lachen.
In de slaapkamer gaf Thomas "97" als antwoord op de vraag "hoeveel op honderd zie je mij graag" of iets dergelijk.

Zij vroeg "waarom die 2 extra niet" :p :ROFLMAO:

/edit: heerlijke burn van Thomas ook op haar oranje gezicht 😁

Laatst bewerkt:
Er zit wel wat aan te komen tussen die 2. Doet me wel beseffen dat als Thomas een vrouw kan scoren en ik niet, dat dat wel pijnlijk is hahahaha. Btw, dat Jill soms domme opmerkingen of vragen er uit flapt vind ik persoonlijk wel lachen, is gewoon Jill ten voeten uit.

Er zit wel wat aan te komen tussen die 2. Doet me wel beseffen dat als Thomas een vrouw kan scoren en ik niet, dat dat wel pijnlijk is hahahaha. Btw, dat Jill soms domme opmerkingen of vragen er uit flapt vind ik persoonlijk wel lachen, is gewoon Jill ten voeten uit.
Hij mag ze hebben.

Iedereen zijn ding natuurlijk. Jill vind ik heerlijk grappig (ok naïef) maar Liese en Julie, daar kan ik geen 5’ naar luisteren

Flater in de liveshow. Was te verwachten dat dit ging gebeuren.
Micro niet op tijd uit in de ene kamer en aan in de andere. Peter VDV die dus al verklapt heeft dat er met de 3 anderen nog wat staat te gebeuren.

How how kalm. Zijt ge voorzitter van de Thomas fanclub? Het viel me gewoon op op korte tijd. Is helemaal niet zijn eigen gitaar trouwens.
Ik ben kalm, heel kalm. Maar waarom 2 keer hetzelfde bericht citeren?
Thomas fanclub? Helemaal niet ik heb het gewoon over de feiten, dat heeft niks met mijn mening over Thomas te maken.
Mijn favorieten in het huis zijn momenteel Nick, Julie, Michel en Naomi. Daar is Thomas dus niet bij.
Wat die gitaar betreft, er werd gezegd dat het Thomas zijn gitaar was, als dat niet zo is dan werd er gelogen, daar kan ik ook niks aan doen.

Hahahahah Nick en Naomi :ROFLMAO: Als die zo door gaan heeft elke camera in het BB huis begod een eigen naam tegen het einde van de week xD Leve Danny en de Rudy !

Ik ben kalm, heel kalm. Maar waarom 2 keer hetzelfde bericht citeren?
Thomas fanclub? Helemaal niet ik heb het gewoon over de feiten, dat heeft niks met mijn mening over Thomas te maken.
Mijn favorieten in het huis zijn momenteel Nick, Julie, Michel en Naomi. Daar is Thomas dus niet bij.
Wat die gitaar betreft, er werd gezegd dat het Thomas zijn gitaar was, als dat niet zo is dan werd er gelogen, daar kan ik ook niks aan doen.
Het forum is ook voor mij nog nieuw.

Zou Naomi volgende week ook nog immuniteit hebben? Want zij heeft daar deze week niet van kunnen genieten omdat er geen nominaties waren en dat is toch één van de belangrijkste voordelen van het huismeester zijn.

Bij de boodschappen afgelopen week kreeg Naomi de keuze om ipv boodschappen iets anders te doen er was de keuze tussen drie zaken dacht ik, er is toen gekozen voor een feestje.
Hebben ze dat feestje ondertussen al gekregen? Want daar heb ik toch nog niks van gezien??

Er werd gezegd dat Jill als populairste gekozen werd en zij dus huismeester gaat worden, maar ik vraag me af of zij wel effectief het meeste stemmen heeft gekregen. Want je kon op iedereen stemmen, ook de mensen die al huismeester geweest zijn.
Zou Jill niet gewoon het meeste stemmen hebben van de mensen die nog geen huismeester geweest zijn?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan