Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ook mijn eerste gedacht bij het zien van zijn nieuwe coupeThomas met zijn nieuw kapsel doet mij precies denken aan een bepaalde Noord-Koreaanse militaire politicus.![]()

Zoey kan ook serieus de luierik uithangen.Hoe groot is de kans als ge de stream opzet dat Nick onder zijn dekentje ligt? 90%?
Hehe, maar luierikken is een groot woord als er letterlijk niks te doen is.Zoey kan ook serieus de luierik uithangen.
Maar dat is echt compleet normaal zeHehe, maar luierikken is een groot woord als er letterlijk niks te doen is.
Snap niet dat de programmamakers er niet meer zingeving in stoppen.
Dat is geen jeugdbewegingskamp waarbij ge spellekes speelt tot ge moet gaan slapen.Ook op goed moment opgezet..
Naomi knijpt eens goed in haar borsten in haar badpak.
Gelijke stand bij de nominaties
Liese is nieuwe huismeester
Bij momenten zou je toch denken van wel.Wat voor opdrachten zijn dat eigenlijk?Volgende week"wie kan het beste sjorren".En als je hun spelletjes hoort zoals"ik trek een driehoek","open of dicht","weerwolven",zou je toch denken dat je met kleine kinderen bezig bent.Dat is geen jeugdbewegingskamp waarbij ge spellekes speelt tot ge moet gaan slapen.
Jep ik was ook eens 5 minuten aan het kijken...Ook op goed moment opgezet..
Naomi knijpt eens goed in haar borsten in haar badpak.
Gelijke stand bij de nominaties
Liese is nieuwe huismeester

Vorige week was René erbij omdat er de week ervoor niemand was weggegaan, behalve Teo zijn eigen exitVorige week waren ze toch ook met 3 genomineerd.Waarom dan nu maar met 2?( als plaats 2 en 3 gelijke stand is).
Thomas,Joey,en Daniëlle zijn achterbakse fluisteraars.
Vorige week waren ze toch ook met 3 genomineerd.Waarom dan nu maar met 2?( als plaats 2 en 3 gelijke stand is).
Thomas,Joey,en Daniëlle zijn achterbakse fluisteraars.
Ja kan goed zijn, dit weekend niets gevolgd eigenlijk.Liese als nieuwe huismeester is geen breaking news meer hoor, dat weten we volgens mij al sinds vrijdag (is dus gisteren wellicht ook al in de uitzending op tv geweest?)
Aangezien ze huismeester is, werd ze opnieuw naar dagboekkamer geroepen ivm de gelijke stand bij nomimaties. Benieuwd op welke manier ze hierbij bepalend gaat moeten zijn en of ze hierover iets gaat mogen/willen lossen als ze terug is.
Hoe is er deze keer dan beslist wie de huismeester moest worden?
Toen Danielle toegaf dat zij de token had verstopt heeft hij ook wel direct gezegd dat er dan geen rat was.Domme move van Nick met zijn "we zitten met een rat" uitspraak. Gaat hem nominaties kosten denk ik vanuit het Nederlandse kamp.
KrokodillentranenWat een vreselijk figuur die Danielle.
Zit overal tussen qua roddelen en dingen regelen, maar bij 't minste verongelijkt janken.
En trouwens echt niet normaal hoe er lacherig gedaan wordt over het geilen op die kerel.
Het moesten eens mannen richting vrouwen zijn. Werd je uit het spel gezet denk ik. Of de kranten stonden er vol van.