Big Brother 2021

Big Brother 2021

Goh ja, het is nu ook niet dat er voor de rest zoveel te beleven valt he tegenwoordig 😉

In het huis zelf krijgen de bewoners 100 euro per dag dus dat zal nu ook wel zoiets zo zijn dan.
100 euro per dag voor feitelijk op luxehotel met opdrachten te zitten , wellinswaar zonder privacy maar toch.

Klopt, was een foutje van mij.
Maar dan nog, onder normale omstandigheden zou ik zeggen ja, uiteraard met plezier, maar nu als je daarvoor wil een aantal dagen in afzondering moet gaan ...

Zal toch wel een mooie vergoeding moeten zijn.
En hopelijk voor die extra bekenheid en volgers 😍😍

Amai, ik keek na n paar dagen nog eens de live, zie ik die fucking thomas daar rondwaggelen, ik dacht dak n attackske ging krijgen bekans..

Blijven die er nu in ofwat, hun bagage is juist binnengebracht , finale met 8 man 😅🤷‍♂️

Vannacht bleven ze sowieso wel dus dan is het ook wel begrijpelijk dat ze bagage krijgen. Al lijkt het me wel mogelijk dat ze mss mogen blijven tot donderdag. Niet om nog mee te doen uiteraard, maar wel om de finale toch iets "gezelliger" te maken want door gebrek aan publiek enz is het maar een sobere show.

Wie is er nu allemaal terug bij?
Thomas, Matt, Naomi en Patrick?
Ik heb alleen nog maar Matt en Naomi op de livestream gezien en Thomas om een filmpje op de site. Patrick heb ik nog niet gezien, maar zit dan ook niet heel de tijd te kijken.

So far de 100 dagen in afzondering. Wat een gedoe.

Goh, ik denk dat ge dat toch niet moogt onderschatten hoor. Ik voel me door thuiswerk al enorm afgezonderd van de wereld terwijl ik nog genoeg contact heb via internet enz. Als ge drie maanden effectief zijt afgesloten van de buitenwereld en echt niémand ziet, lijkt me zwaarder dan ge zou denken.

Goh, ik denk dat ge dat toch niet moogt onderschatten hoor. Ik voel me door thuiswerk al enorm afgezonderd van de wereld terwijl ik nog genoeg contact heb via internet enz. Als ge drie maanden effectief zijt afgesloten van de buitenwereld en echt niémand ziet, lijkt me zwaarder dan ge zou denken.
Daar volg ik je volledig in. Echter, zijn er een hoop die er later zijn ingekomen en dus geen 100 dagen er in zitten én ik heb me er niet voor opgegeven. Maar, beweren dat het 100 dagen in afzondering is met wat camera's is een verkeerde aanname.

Zelfs de persoon die er van dag 1 tot op de laatste dag inzit zit er geen 100 dagen in.
Aangezien het nu donderdag gedaan is zijn het maar 98 dagen!

Ik vraag me wel af waarom ze net deze 4 personen er nu terug bij hebben gestoken, wat zit daarachter?
Je zou kunnen zeggen één goede vriend van elke finalist die erin zit, maar dat klopt ook niet.
Matt en Thomas zijn beide goede vrienden van Jill, Naomi van Nick en Patrick van ???

Julie is er te recent uit (anders had ze mss niet naar huis gekunnen/mogen), en de rest al te lang of ze zijn zelf opgestapt en die hoeven dan ook niet terug te komen.
Maar het is wel idd zo, 100 dagen afgesloten van de buitenwereld kan je dit niet echt noemen. In vroegere edities hadden ze toch echt geen contact met de buitenwereld? Nu hebben ze al brieven gehad, vorige week hun geliefden gezien en nu via de oud-bewoners. En als er na een maand nieuwe inkwamen brachten die ook altijd 'nieuws' van buitenaf mee.
Dat ze bij een volgende editie maar terug naar de oer-versie gaan. Back te basics, opdrachten voor het weekbudget en anders noodrantsoen en geen contact met de buitenwereld. Ze moeten maar voldoende de kandidaten screenen om te zien of het haalbaar is, je weet voor wat je je inschrijft.

Dat van Julie begrijp ik nog wel, maar de rest van je redenering klopt toch niet echt.
Het is niet dat dit de laatste 4 personen zijn die uit het huis zijn gestemd, ook is Matt zelf opgestapt.

In vroegere edities was er ook wel contact met de buitenwereld, dus dat argument klopt ook al niet.
Er waren toen wel regels dat er over bepaalde zaken niet gesproken mocht worden, iets wat ze nu blijkbaar niet gedaan hebben.

Een back to basics editie mag zeker wel, en dan liefst terug voor Vlaanderen en Nederland apart, want deze "samenwerking" werkt duidelijk niet.

Heb niets gekeken dit weekend maar heb blijkbaar ook niets gemist. Jill en Thomas weer bij elkaar? Zum kotsen.

Is er nu eigenlijk al bekend hoe het zit met de volgende afvaller?

Ik denk dat de 4 bezoekers ondertussen alweer weg zijn?

Volgens mij kan je nog altijd stemmen, dus dan is er nog niks bekend over de laatste afvaller voor de finale.

Ik denk dat de 4 bezoekers ondertussen alweer weg zijn?

Volgens mij kan je nog altijd stemmen, dus dan is er nog niks bekend over de laatste afvaller voor de finale.

Bekendmaking van de afvaller is morgen. Ben wel benieuwd op welke manier wat het is toch wel een exit in mineur dan zo zonder liveshow.

Terug
Bovenaan