Big Brother 2021

Big Brother 2021

Voor mij mag Nick winnen
Michel kwam er later in
Jill kwam er later in + aantal dagen in het ziekenhuis
Nick kwam er ook later in (als in niet meteen van het eerste moment).
Maar ik snap wat je wilt zeggen.

Jammer dat ze inderdaad met de TV uitzendingen kiezen hoe ze de personen er laten uitkomen.

Ja die beelden komen te weinig op de samenvattingen. En als ze die tonen staat er vaak een leuk deuntje onder.
Jill wordt inderdaad neergezet als een spontane goedlachse en sympathieke meid, terwijl het eigenlijk gewoon een irritante naïeve domme kleuter is. Jammer genoeg vrees ik dat zij uiteindelijk dit spelleke gaat winnen omdat ze gewoon anders wordt voorgesteld dan ze is.

Michel werd dan weer wekenlang op een negatieve manier neergezet, terwijl er echt niks mis is met die kerel. Ik prefereer Nick, maar met Michel als winnaar zou ik niks op tegen hebben.

Het programma is de laatste weken zo slecht geworden dat het mij zelf niet meer veel zou interesseren moest Jill het toch winnen.

Ik ben wel benieuwd of er een nieuw seizoen komt en of ze het dan helemaal anders gaan aanpakken.

Van mij mag er een nieuw seizoen komen, maar dan wel terug België en Nederland apart.
Ze kunnen makkelijk dat huis gebruiken voor beide edities, het ene land in het voorjaar, het andere in het najaar laten doorgaan.

168819239_10157988588495911_7780133173524641093_n.jpg
Samenvatting van het seizoen

Hebben enkele dagen afgezonderd op hotel gezeten + meermaals getest.
Dus Naomi is dan nog niet thuis geweest? Want die is er pas van donderdag uit.
En die anderen die gaan zomaar vrijwillig terug een aantal dagen in afzondering om daar effe dat huis terug in te gaan? Zonder dat ze daar ook maar iets aan hebben?

Dus Naomi is dan nog niet thuis geweest? Want die is er pas van donderdag uit.
En die anderen die gaan zomaar vrijwillig terug een aantal dagen in afzondering om daar effe dat huis terug in te gaan? Zonder dat ze daar ook maar iets aan hebben?

Donderdag is Julie vertrokken, Naomi was de week ervoor al he dus die is wel al thuis geweest.

En sowieso denk ik dat ge als ex-bewoner met plezier terug even dat huis in gaat hoor, los van het feit er wellicht ook wel een vergoeding aan zal vasthangen.

Klopt, was een foutje van mij.
Maar dan nog, onder normale omstandigheden zou ik zeggen ja, uiteraard met plezier, maar nu als je daarvoor wil een aantal dagen in afzondering moet gaan ...

Zal toch wel een mooie vergoeding moeten zijn.

Klopt, was een foutje van mij.
Maar dan nog, onder normale omstandigheden zou ik zeggen ja, uiteraard met plezier, maar nu als je daarvoor wil een aantal dagen in afzondering moet gaan ...

Zal toch wel een mooie vergoeding moeten zijn.

Goh ja, het is nu ook niet dat er voor de rest zoveel te beleven valt he tegenwoordig 😉

In het huis zelf krijgen de bewoners 100 euro per dag dus dat zal nu ook wel zoiets zo zijn dan.

Terug
Bovenaan