Big Brother 2021

Big Brother 2021

Raar, want ik heb eind vorige week gestemd voor de nominaties en gisteren op mijn favoriet in het huis.
Die eerste stem was dus toch voor niks, aangezien iedereen genomineerd is :wtf:

En wat Julie betreft, dat is toch ook een heel raar verhaal, die is het huis binnen gekomen als single, alleenstaande moeder en nu blijkt die plots een vriend te hebben.

Heuh? Waar haal je dat?

“De naam van de vriend van Julie zou Frédéric zijn. Hij zou ook de vader zijn van Eden, de jongste zoon van Julie. Buiten zijn achternaam hebben wij echt niet veel informatie over Frédéric kunnen achterhalen, zijn sociale media is duidelijk (bewust) goed afgeschermd.”

als je naar de instagram pagina’s gaat kijken van de kandidaten, kom je wel veel attention wh*res tegen 🙄

Heuh? Waar haal je dat?

“De naam van de vriend van Julie zou Frédéric zijn. Hij zou ook de vader zijn van Eden, de jongste zoon van Julie. Buiten zijn achternaam hebben wij echt niet veel informatie over Frédéric kunnen achterhalen, zijn sociale media is duidelijk (bewust) goed afgeschermd.”

als je naar de instagram pagina’s gaat kijken van de kandidaten, kom je wel veel attention wh*res tegen 🙄
Wat Julie zelf zei toen ze in het begin in het huis zat.

Raar, want ik heb eind vorige week gestemd voor de nominaties en gisteren op mijn favoriet in het huis.
Die eerste stem was dus toch voor niks, aangezien iedereen genomineerd is :wtf:

En wat Julie betreft, dat is toch ook een heel raar verhaal, die is het huis binnen gekomen als single, alleenstaande moeder en nu blijkt die plots een vriend te hebben.
Dat is toch altijd geweest wie je in de finale wou zien.

En heeft Julie dan de eerste dag gezegd dat ze single was ofzo? Die heeft meerdere keren iets over haar vriend gezegd. Wel niet heel veel. Ik wist wel niet dat niet alle 3 kinderen van hem zijn.

't Is wel vree toevallig dat er 2 Nederlanders en 2 Belgen overblijven en dat het dan nog eens 2 mannen en 2 vrouwen zijn. :unsure:

Het zijn toevallig ook gewoon de vier kandidaten die door velen ook als de grootste kanshebbers werden getipt? Dat heeft dus niets te maken met "manipulatie" ofzo hoor.

Eigenlijk toch straf dat zo ver gekomen zijn, Jill buiten beschouwing gelaten. Drie maal een groep die zich rondom hun formeerde om hun één voor één naar huis te spelen. Geen enkele keer gelukt en op de cruciale punten telkens de overhand genomen.

Blijkbaar begrijpt de vriend van Julie ondertussen de band tussen haar en Michel

Ja en terecht ook. Denk dat Michel er nu wel gaat uitvliegen, want om een of andere debiele reden kunnen veel mensen en attention whores hem niet verdragen.... En ik zie Jill Big Brother winnen omdat veel kinderen en kleuters daar op stemmen, ze grappig vinden en zich er af en toe in herkennen. Mark my words (al hoop ik gewoon dat Nick wint).

We kennen allemaal het spreekwoord, "als 2 honden vechten om een been, ..."
Ik zie Liese dat dan nog winnen, en hoewel ik in het begin fan was van haar (ben zelf ook Limburger) ben ik dat al lang niet meer.

We kennen allemaal het spreekwoord, "als 2 honden vechten om een been, ..."
Ik zie Liese dat dan nog winnen, en hoewel ik in het begin fan was van haar (ben zelf ook Limburger) ben ik dat al lang niet meer.
Zegt eigenlijk ook veel over haar. Hoe vaak is het niet gebeurd dat een Limburger iets won omdat heel de provincie er achter ging staan? Ik ben wel nog fan van haar, maar Nick heeft meer de gunfactor.

Ja en terecht ook. Denk dat Michel er nu wel gaat uitvliegen, want om een of andere debiele reden kunnen veel mensen en attention whores hem niet verdragen.... En ik zie Jill Big Brother winnen omdat veel kinderen en kleuters daar op stemmen, ze grappig vinden en zich er af en toe in herkennen. Mark my words (al hoop ik gewoon dat Nick wint).

U moest eens weten hoeveel ouwe taarten en marginalen er op die Jill stemmen. Ze zien die als hun mete/pete kind. Zo'n onbeschoft en boertig mens dat dat is ze heeft ook nog eens het IQ van een goudvis.

Dat zoiets BB zou winnen is ronduit beschamend en doet het programma zeker geen goed. Dik uur geleden zat die weer de kleuter uit te hangen. Degoutant.

Ik heb soms meer het gevoel dat ik naar ketnet aan het kijken ben.

U moest eens weten hoeveel ouwe taarten en marginalen er op die Jill stemmen. Ze zien die als hun mete/pete kind. Zo'n onbeschoft en boertig mens dat dat is ze heeft ook nog eens het IQ van een goudvis.

Dat zoiets BB zou winnen is ronduit beschamend en doet het programma zeker geen goed. Dik uur geleden zat die weer de kleuter uit te hangen. Degoutant.

Ja die beelden komen te weinig op de samenvattingen. En als ze die tonen staat er vaak een leuk deuntje onder.

Inderdaad, zou echt triest zijn als die irritante kleuter zou winnen. Snap echt niet dat die er nog niet uitligt.

Terug
Bovenaan