Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ze hebben dus kunnen spreken met iemand die achter een spiegel stond. Zij konden die dus niet zien, maar hun geliefde kon hun wel zien. Ik snap toch ook totaal het nut hiervan niet. Het is nog 2 weken waarom dan ineens zoiets doen. Hadden ze iets nodig om te tonen in de afleveringen?

ik kijk het programma niet meer na aflevering 2, maar als ik dat hier lees en die filmkes op de vorige pagina even doorscroll, snap ik niet dat die vriend nog niet heeft gezegd van 'bol het af'.

Dat is toch wat we allemaal doen in een relatie. De eerste kans grijpen om avondenlang te knuffelen met die ene persoon waar we alles tegen vertellen. Wel jammer natuurlijk dat de vriend des huizes daar even niet kon bijzijn.

Dat is toch wat we allemaal doen in een relatie. De eerste kans grijpen om avondenlang te knuffelen met die ene persoon waar we alles tegen vertellen. Wel jammer natuurlijk dat de vriend des huizes daar even niet kon bijzijn.
Michel is als een broer voor haar eh. We liggen toch allemaal wel eens lepeltje lepeltje met onze broer of zus? :unsure:

Wat is er met Michel?

- verliefd op Julie en durft het niet te zeggen
- aan 't twijfelen om alsnog uit de kast te komen
- posttraumatische oorlogs-shizzle

Heeft plots zijn realitycheck gekregen zeker? Dat zijn 'vriendschap' met Julie, in welke vorm dan ook, gedaan is eens ze uit dat huis stappen.

Aslook dit ( niet - spillie) Vanaf 1:30... de reactie van BB :ROFLMAO:
Dat zie ik de kleuterleider achter het glas niet meer doen anno 2021.. spijtig :(

Aslook dit ( niet - spillie) Vanaf 1:30... de reactie van BB :ROFLMAO:
Dat zie ik de kleuterleider achter het glas niet meer doen anno 2021.. spijtig :(

Van die recentere seizoenen heb ik blijkbaar echt niéts gezien want daar herinner ik me nu eens echt niéts meer van.

De eerste seizoenen daarentegen wel, de jaren van Betty en Spillie, en oa Ellen Dufour. En uiteraard de VIP Editie met Van Rossem :D

Tis voor mij duidelijk dat er gwn meer speelt dan enkel vriendschap met Julie. Herken me dan ook wel weer enorm in wat ie zei in schrik hebben van dierbare vriendschappen te verliezen...

Terug
Bovenaan