Big Brother 2021

Big Brother 2021

Die negatieve reacties jegens Nick zijn toch ook totaal van de pot gerukt hè. Hoewel hij misschien wat overdreven heeft tegen Liese in die conversatie vind ik weldegelijk dat hij een serieus punt heeft. Liese had gemakkelijk op Jill kunnen gaan.

Men is zeker al vergeten dat het dankzij Nick (en ook Naomi) is dat iedereen er nog in zat op die moment. Als hij Mike niet had overtuigd dan was het Nick vs Michel een paar weken terug en daarna zou de rest er 1 voor 1 zijn opgenomen. Dan zaten we nu wss te kijken naar Jill, Thomas, Matt, Zoey en Jerrel of zo. Enfin, dan zou ik niet meer kijken en ik denk een groot deel van die Nick bashers op dit moment ook niet. Hypocrieten.

Commercieel gezien is Nick ook wel een makkelijke winnaar voor BB.
Dat word op ieder optreden dat hij doet ook weer gratis reclame in alle gazetten voor het BB format.
(En natuurlijk met de "special guests" de andere bewoners, ziet dan van hier. Voorspel nu al op de volgende tommorowland waar Nick draait dat ze daar allemaal rond zijn gat zullen staan) :)

En NEEN ZOEY, gij blijft met u tengels af die draaitafels...
Tomorrowland gaat dit jaar niet door. Volgend jaar zijn we iedere BB bewoner al lang vergeten. Ik wist nu al niet meer wie die stemmen zei in het huis...

Tomorrowland gaat dit jaar niet door. Volgend jaar zijn we iedere BB bewoner al lang vergeten. Ik wist nu al niet meer wie die stemmen zei in het huis...
Dat is bij mijn weten toch nog niet zeker.

Trouwens als ze niet op een normale manier kunnen doorgaan kan het altijd met een virtuele versie zoals vorig jaar.

Die negatieve reacties jegens Nick zijn toch ook totaal van de pot gerukt hè. Hoewel hij misschien wat overdreven heeft tegen Liese in die conversatie vind ik weldegelijk dat hij een serieus punt heeft. Liese had gemakkelijk op Jill kunnen gaan.

Men is zeker al vergeten dat het dankzij Nick (en ook Naomi) is dat iedereen er nog in zat op die moment. Als hij Mike niet had overtuigd dan was het Nick vs Michel een paar weken terug en daarna zou de rest er 1 voor 1 zijn opgenomen. Dan zaten we nu wss te kijken naar Jill, Thomas, Matt, Zoey en Jerrel of zo. Enfin, dan zou ik niet meer kijken en ik denk een groot deel van die Nick bashers op dit moment ook niet. Hypocrieten.
Volledig mee eens. Ik dacht dat uitgelopen was op een scheldtirade of waar er kwetsende woorden aan te pas kwamen. Liese liegt ook gewoon doordat de versie uit de dagboekkamer is dan degene die ze ophangt in het huis zelf. Nick is nu wel éénmaal een persoon met principes.

Weer dat code spel en weer kan jill geen nrs onthouden haha. Ipv 6 nrs te herhalen, pakt gewoon eens 2x een nr in de 100. Ipv 813421 gewoon 813 421 onthouden :p werkt ook beter ^^

Kzet de live eens op en tis weer grote drama , julie vreemdgegaan met michel en haar vriend stond achter de spiegelwand ofzoiets .

Kzet de live eens op en tis weer grote drama , julie vreemdgegaan met michel en haar vriend stond achter de spiegelwand ofzoiets .
What?

Met hoe Julie deed met Michel dacht ik eigenlijk al dat ze eigenlijk van voor BB uit elkaar was met haar vriend ofzo. Kon het moeilijk geloven dat die echt nog een vriend had en dat die ook spoorloos is op het internet. Maar ze blijkt dus wel degelijk nog een vriend te hebben?

Ze moest blijkbaar naar de dagboekkamer komen en daar heeft big brother een video getoond van haar broer die de uitleg deed en wat beelden van haar 'acties'

Alez we kunnen al uitkijken naar de volgdende lading
Lol, als dat waar is is zou dat wel top tv zijn om dat te tonen... maar lijkt me sterk dat dat het echte verhaal is.
(want dan had de kwaliteitskrant HLN dat al vermeld) :ROFLMAO:
Komt weer van FOK zekers? :D

Alez we kunnen al uitkijken naar de volgdende lading

Lol, als dat waar is is zou dat wel top tv zijn om dat te tonen... maar lijkt me sterk dat dat het echte verhaal is.
(want dan had de kwaliteitskrant HLN dat al vermeld) :ROFLMAO:
Komt weer van FOK zekers? :D
neen. Ze hebben bezoek gehad van dierbaren. (iedereen btw) .
Bij Julie heeft haar broer heeft wat gezegd over dat de buitenwereld denkt dat er mss iets groeit met Michel, en nu denkt ze dat haar vriend dat dus verkeerd opneemt ... Of iets dergelijks.

neen. Ze hebben bezoek gehad van dierbaren. (iedereen btw) .
Bij Julie heeft haar broer heeft wat gezegd over dat de buitenwereld denkt dat er mss iets groeit met Michel, en nu denkt ze dat haar vriend dat dus verkeerd opneemt ... Of iets dergelijks.
Dat klinkt al aannemelijker dan het achter de spiegel verhaal :)

Maar geen beetje medeleven zulle, precies of ze kon dat niet inschatten voor haar "Bromance" met Michel... er zit dan toch ook minder in haar schedel dan ik dacht.

Ik dacht ook eerder dat ze een relatie had die maar half/half was en ze dus niet echt veel verkeerd deed met haar plakken aan Michel.
Maar als dat wel het geval is dat dat een deftige relatie is/was en dan achteraf toch zo moet bleiten/drama verkopen... hallooooo

Laatst bewerkt:
Maar op twitter heeft haar vriend al zich boos gemaakt , ja ik lees ook alles van twitter en een beetje van op tv , dus neem het met een korreltje zout.
We zullen het zien in de samenvatting.

Maar op twitter heeft haar vriend al zich boos gemaakt , ja ik lees ook alles van twitter en een beetje van op tv , dus neem het met een korreltje zout.
We zullen het zien in de samenvatting.
Niemand weet toch wie haar vriend is ook omdat die niet in de schijnwerpers wou staan? Maar die zit dus gewoon op twitter ineens?

De aflevering van vanavond dan misschien toch ook eens zien voor dat deel.

Terug
Bovenaan