Zijn er beelden van die volledige pub quiz?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon omdat ze eens naast elkaar zitten?Michel en Julie zijn precies wel erg naar elkaar toe aan het groeien. Als je ze zo naast elkaar ziet klopt het plaatje wel.
Even buiten het feit dat zij ook drie kinderen heeft natuurlijk...
100% dit maar daarentegen is de sfeer nu pakken beter wat maakt dat het NOG saaier is dan ervoor. Komaan BB doe eens iets spannend.Diegene die er nu nog in zitten zijn imho de meest oprechte mensen. Dus eigenlijk good riddance. Behalve Jowi. Dat vond ik zo'n beetje de Nederlandse Nick.
Maar de rest (Theo/Els/Nathalie/Daan), constant lopen klagen en zagen dat de huidige groep zo vals is, achter hun rug dingen bespreekt en in hun gezicht dan poeslief komen doen. Te arrogant om te beseffen dat ze exact hetzelfde doen en om niet beseffen dat hun mensenkennis toch niet helemaal dat is.
En idd @JelleCa , allemaal "ik ga het spel hard spelen", maar vanzodra ze ook maar een vermoeden hebben te verliezen, het aftrappen. Da's nog slechter dan niet tegen je verlies kunnen...
Nee, meerdere reden. Ze passen goed samen qua uiterlijk en qua karakter ook elkaars gelijken.Gewoon omdat ze eens naast elkaar zitten?
Saaie bedoening die Big brother ...
Dit is het resultaat van alsmaar meer regeltjes en wetten op televisie waardoor niets meer kan of mag.
Dan kom je uit op dit soort saaie onzin waar het overigens verplicht is meerdere mensen van buitenlandse afkomst/homo's/lesbiennes/etc.. te stoppen, versta mij niet verkeerd! zeker geen haat maar dit huis is niet de doorsnee bevolking die rondloopt in belgie toch ? het moet gewoon allemaal zo in televisieland!
Zolang er maar genen Acid in zit lijkt het me te doen. Anders op muteIk had eigenlijk geen influencers er in willen zien, maar denk nu wel dat zij meer ambiance hadden gebracht![]()

Zijn Naomi en Jill lesbisch of bi? Dat wist ik eigenlijk niet, maar nu ge het zegt kan het inderdaad zijn dat dat vaag is langsgekomen in BB.In onze samenleving leven er nu eenmaal veel homo's en lesbiennes dus is de kans statistisch gezien toch reëel dat er een homo of lesbienne bij zit he, idem voor het feit dat er mensen met een andere huidskleur bij zitten.
De andersgeaardheid van bepaalde bewoners wordt ook totaal niet uitvergroot, ik denk dat veel kijkers dat bv nog niet eens weten over Jill of Naomi.
Dat het allemaal wat minder spannend is dan 20 jaar geleden heeft dus niets te maken met politieke correctheid ofzo, het "nieuwe" is er gewoon vanaf. En zó spannend was het volgens mij 20 jaar geleden ook niet holr, alleen herinneren we ons wsl enkel de leuke en spannende momenten terwijl we de vele uren waarin ze zich toen zaten te vervelen, gewoon vergeten zijn.
Zijn Naomi en Jill lesbisch of bi? Dat wist ik eigenlijk niet, maar nu ge het zegt kan het inderdaad zijn dat dat vaag is langsgekomen in BB.

Jowi kon er toch ook wat van om "samen te spannen" en te "roddelen" zeker in de avonduren.Diegene die er nu nog in zitten zijn imho de meest oprechte mensen. Dus eigenlijk good riddance. Behalve Jowi. Dat vond ik zo'n beetje de Nederlandse Nick.