Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee, door uw post moest ik alleen terugdenken aan een situatie gisteravond bij een klant, er was een vergadering geweest en dan drinken we nog wat achteraf en natuurlijk al "hogere" personeelsleden dronken een duvel met bijhorend gebraak van lovende woorden en hautain gedrag.jamaja, ik ben met @exCite over een duvelke bezig en 10min later komt ge uw mening verkondigen, tuurlijk voel ik mij dan aangesproken.
Dat drink ik heel graag. Zeker na een fietstocht in de zomer op het terras.Brugse zot niemand ? Of een blonde Leffe.
Het is niet de schuld van Tomski dat jij op de Animal Farm woont. Leg die varkens gewoon op de bbq. Met een Omer.nee, door uw post moest ik alleen terugdenken aan een situatie gisteravond bij een klant, er was een vergadering geweest en dan drinken we nog wat achteraf en natuurlijk al "hogere" personeelsleden dronken een duvel met bijhorend gebraak van lovende woorden en hautain gedrag.
Ik heb eergisteren op aanraden van collega's een LaTrappe Quadrupel gedronken..Bah, Duvel.
Geef mij maar La Trappe, LeFort, Triple Karmeliet, Cornet en nog vele anderen. En dan Duvel.
Alhoewel, ik heb nog zo'n fles Duvel met rum liggen. Dat vond ik wel super!

Dat zeg ik ookHet is niet de schuld van Tomski dat jij op de Animal Farm woont. Leg die varkens gewoon op de bbq. Met een Omer.
Ge neemt mij de woorden uit de mond. Duvel is gewoon de Jupiler onder de speciaalbieren. Overal gekend en te krijgen, niet slecht maar eens ge ander zaken hebt ge gedronken is het toch zo goed niet meer.Duvel dat is toch een pils met wat meer alcohol?
Als het op 'standaard' blonde Belgische bieren aankomt is lupulus blonde de beste volgens mij.
Als gij het brouwt, neeHeeft dit forum van bierliefhebbers geen eigen bier nodig? Iets bleek maar bitter!
Ik wil alvast een recept schrijven.Heeft dit forum van bierliefhebbers geen eigen bier nodig? Iets bleek maar bitter!

Was een serieuze suggestie. Huisbrouwen zijn toch geen giga hoeveelheden en je kan eventueel nog een frankske verdienen voor het forum.Als gij het brouwt, nee
En met een zure nasmaak ?Heeft dit forum van bierliefhebbers geen eigen bier nodig? Iets bleek maar bitter!
Vanzelfsprekend!En met een zure nasmaak ?