Biertopic!

Door te diëten, zwangerschap en nu borstvoeding eigenlijk nog amper alcohol gedronken de voorbije 2 jaar. Door de discussie hierboven heb ik nu verdorie veel zin in een Lupulus Organicus, Chouffe, Omer of een andere straffe tripel.

jamaja, ik ben met @exCite over een duvelke bezig en 10min later komt ge uw mening verkondigen, tuurlijk voel ik mij dan aangesproken.
nee, door uw post moest ik alleen terugdenken aan een situatie gisteravond bij een klant, er was een vergadering geweest en dan drinken we nog wat achteraf en natuurlijk al "hogere" personeelsleden dronken een duvel met bijhorend gebraak van lovende woorden en hautain gedrag.

nee, door uw post moest ik alleen terugdenken aan een situatie gisteravond bij een klant, er was een vergadering geweest en dan drinken we nog wat achteraf en natuurlijk al "hogere" personeelsleden dronken een duvel met bijhorend gebraak van lovende woorden en hautain gedrag.
Het is niet de schuld van Tomski dat jij op de Animal Farm woont. Leg die varkens gewoon op de bbq. Met een Omer.

Bah, Duvel.

Geef mij maar La Trappe, LeFort, Triple Karmeliet, Cornet en nog vele anderen. En dan Duvel.
Alhoewel, ik heb nog zo'n fles Duvel met rum liggen. Dat vond ik wel super!
Ik heb eergisteren op aanraden van collega's een LaTrappe Quadrupel gedronken..
Viel me eigenlijk serieus tegen..

Veel liever St Bernardus Abt 12, Chimay Blauw of Rochefort 10, Orval...

Edit: Brugse Zot en Tripel Karmeliet (en Hoegaarden) krijg ik een allergische reactie op om een of andere reden... (Gezwollen slokdarm, ben voor zover ik weet enkel allergisch aan melk en eieren)

Duvel dat is toch een pils met wat meer alcohol? 🤷

Als het op 'standaard' blonde Belgische bieren aankomt is lupulus blonde de beste volgens mij.

Duvel dat is toch een pils met wat meer alcohol? 🤷

Als het op 'standaard' blonde Belgische bieren aankomt is lupulus blonde de beste volgens mij.
Ge neemt mij de woorden uit de mond. Duvel is gewoon de Jupiler onder de speciaalbieren. Overal gekend en te krijgen, niet slecht maar eens ge ander zaken hebt ge gedronken is het toch zo goed niet meer.

A586BE5A-20E7-4AC5-B16A-5BD27DAEFDE8.jpeg

@Tomski

Terug
Bovenaan