Biertopic!

Van mij moet niemand iets. Maar ik vind het oprecht wel een lekker bier. Wel ook maar max 2 na elkaar, daarna begin ik spontaan te hergisten op maag :laugh:
Ik vind bier echt niet lekker. Hoe mooi zo een fris glas er uit ziet, hoe bwekkes die smaak is. Hier thuis drinkt em Omer of Orval en dan in de winter eerder ook een Duvel 😵‍💫

Ik vind bier echt niet lekker. Hoe mooi zo een fris glas er uit ziet, hoe bwekkes die smaak is. Hier thuis drinkt em Omer of Orval en dan in de winter eerder ook een Duvel 😵‍💫
200.gif

1ste keer dat ik iemand op mijn ignore list moet zetten. Jammer.

Ik zeg niet dat het slecht is hé.. ik zeg gewoon dat ik het enkel zal drinken als er niks anders is, uit vrije wil heb ik andere favorieten.

maar ja, ge kunt dees wss toch ni meer lezen :unsure:

Ik vind Duvel redelijk overroepen eigenlijk, dat is bij velen zo de default-keuze voor "een sterk bier", al snap ik niet vanwaar die voorkeur komt. Dan drink ik al liever een Chouffe om bij iets gelijkaardig te blijven.

Kennelijk wel een bier zonder gluten heb ik me laten vertellen.

Maar daarom Duvel verketteren? Ik drink ook graag andere dinges maar Duvel blijft bij mijn favorieten, naast een Houblon Chouffe en een Chimay Tripel

Tripel karmeliet vind ik dan weer minder.

Ik drink zelf zeer graag Duvel, al drink ik in de winter eerder een Rochefort 10, Blauwe Chimay, La Trappe Quadrupel, ...
Ik erger mij ook wel aan het feit dat precies iedereen een bepaald bier of eten lekker "zou moeten vinden" ze, ge eet en drinkt gewoon wat ge graag eet en drinkt.

Van mij moet niemand iets. Maar ik vind het oprecht wel een lekker bier. Wel ook maar max 2 na elkaar, daarna begin ik spontaan te hergisten op maag :laugh:

:biglaugh:

Bah, Duvel.

Geef mij maar La Trappe, LeFort, Triple Karmeliet, Cornet en nog vele anderen. En dan Duvel.
Alhoewel, ik heb nog zo'n fles Duvel met rum liggen. Dat vond ik wel super!

Duvel is voor mij ook een groot stuk jeugdnostalgie, dat was het eerste zware bier dat ik echt heb leren appreciëren.

Maar ik drink liever Tripel d'Anvers als we het over blondjes hebben.

Ah ja, ergernis vandaag.

Dat het altijd schoon weer is als ik moet werken. Maar morgen geven ze ook mooi. En dan moet ik niet werken.

Vreemd. Heb op restaurant aan de kust eens een Brugse Zot blond gedronken (denk van het vat) en vond dat van het flauwste bier dat ik al geproefd had.

Terug
Bovenaan