Frikand......Misschien moet ik me meer ergeren aan frituursnacks en banaliteiten ipv hoge huurprijzen, lawaai van bouwwerven ...
Zodat ik niet in topics beland waar mensen over hun nieuw veranda of zwembad bezig zijn, en ik nog depressiever word.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frikand......Misschien moet ik me meer ergeren aan frituursnacks en banaliteiten ipv hoge huurprijzen, lawaai van bouwwerven ...
Zodat ik niet in topics beland waar mensen over hun nieuw veranda of zwembad bezig zijn, en ik nog depressiever word.

Ik geloof dat ge u teveel aangesproken voelt.Van mij moet niemand iets. Maar ik vind het oprecht wel een lekker bier. Wel ook maar max 2 na elkaar, daarna begin ik spontaan te hergisten op maag![]()
Ik vind bier echt niet lekker. Hoe mooi zo een fris glas er uit ziet, hoe bwekkes die smaak is. Hier thuis drinkt em Omer of Orval en dan in de winter eerder ook een DuvelVan mij moet niemand iets. Maar ik vind het oprecht wel een lekker bier. Wel ook maar max 2 na elkaar, daarna begin ik spontaan te hergisten op maag![]()

Ik vind bier echt niet lekker. Hoe mooi zo een fris glas er uit ziet, hoe bwekkes die smaak is. Hier thuis drinkt em Omer of Orval en dan in de winter eerder ook een Duvel![]()
Wanneer komt ge hem eens halen?
Ik geloof dat ge u teveel aangesproken voelt.
1ste keer dat ik iemand op mijn ignore list moet zetten. Jammer.Tripel karmeliet vind ik dan weer minder.
1ste keer dat ik iemand op mijn ignore list moet zetten. Jammer.

Ik vind Duvel redelijk overroepen eigenlijk, dat is bij velen zo de default-keuze voor "een sterk bier", al snap ik niet vanwaar die voorkeur komt. Dan drink ik al liever een Chouffe om bij iets gelijkaardig te blijven.
Kennelijk wel een bier zonder gluten heb ik me laten vertellen.
Maar daarom Duvel verketteren? Ik drink ook graag andere dinges maar Duvel blijft bij mijn favorieten, naast een Houblon Chouffe en een Chimay Tripel
Tripel karmeliet vind ik dan weer minder.
Van mij moet niemand iets. Maar ik vind het oprecht wel een lekker bier. Wel ook maar max 2 na elkaar, daarna begin ik spontaan te hergisten op maag![]()

Brugse Zot drink ik ook graag. Of Blonde Os om in de streek te blijven.Brugse zot niemand ? Of een blonde Leffe.
Die blonde Os kende ik niet, die ga toch eens proberen.Brugse Zot drink ik ook graag. Of Blonde Os om in de streek te blijven.
Het is op vlak van sterkte eerder richting pils, drinkt makkelijk weg.Vreemd. Heb op restaurant aan de kust eens een Brugse Zot blond gedronken (denk van het vat) en vond dat van het flauwste bier dat ik al geproefd had.