Finished BG's zesde bordspelquiz

llQHEYc.png



15 vragen. Zowel meerkeuzevragen als juist/fout vragen. Daarnaast zitten er door het betalend Kahoot-account nu ook puzzels (juiste volgorde zetten) in verwerkt, zijn er meerdere antwoorden mogelijk, worden foto's stuk per stuk onthuld en kunnen afbeeldingen als antwoord gegeven worden.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je juist antwoordt, hoe meer punten je verdient.

Deze quiz kan door 50 personen worden ingevuld. Vol is vol.
Deelnemen kan tot en met dinsdag 9/2/2021.

Deelnemen kan hier:

 
Laatst bewerkt:
Meegedaan, maar toch laatste keer dat ik dat op mijn gsm doe.. dat verplaatsen en dingen op volgorde zetten, dat werkt toch niet goed ze.. bij de voorlaatste vraag kon ik niets verplaatsen en bleef de boel vragen om te herladen. De tijd liep wel door :S.. uiteindelijk toch gelukt, met bijna een gat in mijn gsm te poken!
 
Verdomme, al die vragen over Architects/Raiders/Paladins altijd, daar ken ik niks van.

Trouwens, zit er nu een grote fout in of heb ik me miszien?
"Welke videogames hebben geen boardgame variant?", stond daar nu dat Bloodborne dat NIET heeft? Daar is juist veel rond te doen nu.
 
Verdomme, al die vragen over Architects/Raiders/Paladins altijd, daar ken ik niks van.

Trouwens, zit er nu een grote fout in of heb ik me miszien?
"Welke videogames hebben geen boardgame variant?", stond daar nu dat Bloodborne dat NIET heeft? Daar is juist veel rond te doen nu.
volgens mij duidt hij die aan omdat het niet-aanduiden juist is. De juiste zet hij groter, de "ja's" groen en de "nee's" rood. Dus een "nee" die correct is, is een grote X die enorm lijkt op een fout antwoord maar het dus niet is.
 
Verdomme, al die vragen over Architects/Raiders/Paladins altijd, daar ken ik niks van.

Trouwens, zit er nu een grote fout in of heb ik me miszien?
"Welke videogames hebben geen boardgame variant?", stond daar nu dat Bloodborne dat NIET heeft? Daar is juist veel rond te doen nu.
Net gecheckt en alles is correct.
Jij hebt een fout spel aangeduid hierbij.
 
Wat is de regel bij de puntentelling van de multi-select vragen? Ik dacht dat ik de vorige keer punten kreeg ookal had ik niet alles juist. Nu heb ik elke keer een aantal antwoorden juist gehad, en toch geen enkele keer punten.
Los daarvan een lastige, een paar keer de 50-50 verloren bij de puzzels en dan heb je helemaal niks van punten. Goed, better next time :p
 
Wat is de regel bij de puntentelling van de multi-select vragen? Ik dacht dat ik de vorige keer punten kreeg ookal had ik niet alles juist. Nu heb ik elke keer een aantal antwoorden juist gehad, en toch geen enkele keer punten.
Los daarvan een lastige, een paar keer de 50-50 verloren bij de puzzels en dan heb je helemaal niks van punten. Goed, better next time :p
Als je 3 antwoorden moet geven en je geeft er 2, krijg je 2 keer punten.
Als je 3 antwoorden geeft en je geeft er 2, waarvan 1 fout, krijg je 0 punten.

Dus als je iets vergeet krijg je toch nog punten. Selecteer je 1 fout, ben je alles kwijt.
 
Als je 3 antwoorden moet geven en je geeft er 2, krijg je 2 keer punten.
Als je 3 antwoorden geeft en je geeft er 2, waarvan 1 fout, krijg je 0 punten.

Dus als je iets vergeet krijg je toch nog punten. Selecteer je 1 fout, ben je alles kwijt.
Klaar en duidelijk. Elke keer dus de tweede situatie 🙈.
 
Terug
Bovenaan