Finished BG's eerste Sportquiz

Sportquiz_Voetbal.png


Na het grote succes van StanTem en zijn bordspelquiz in Games General/Card & Board Games, kon Sport niet achter blijven.

20 vragen.
Bij een goed antwoord krijg je punten. Hoe sneller je juist antwoordt, hoe meer punten je verdient.

Deze quiz kan door 50 personen worden ingevuld. Vol is vol.
Gelieve eerlijk te spelen en dezelfde nickname te gebruiken van hier op het forum.

-AFGESLOTEN-
zie eindstand verder in deze topic

Verwacht niet het zelfde tempo van nieuwe quizes online, want tegen de machine van StanTem kan niemand op. 😅
Deze zullen op regelmatige basis online komen op Sport/Voetbal.

Veel succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke quiz!
En een voorlopige 1ste plaats. 😁 Dat lukt mij bij die bordspelquizzen van Stantem nooit, dus nu ff genieten zolang het duurt.
 
How zeg hoe slecht heb ik gespeeld, paar keer te snel geantwoord, maar ook wel een deel vragen die ik gewoon niet wist.
 
t was gene vette t mag een wonder heten dat ik nog in de top vier geraakt ben voorlopig 😅 .

Maar leuk initiatief!
 
Soms wel onnozel dat True of False omgekeerd stond dan de vraag ervoor. Zo toch wel een keer fout geklikt door de volgorde :]
 
Soms wel onnozel dat True of False omgekeerd stond dan de vraag ervoor. Zo toch wel een keer fout geklikt door de volgorde :]
Heb dat aangevinkt op aanraden van StanTem

Ook eerste keer dat ik zoiets maak, dus twas beetje voor mij als test. Ik wist dat Arevee ging meedoen dus ik moest de lat wat hoog leggen...
 
Iets voorbij halverwege afgezet... Snooker wordt gespeeld ********* en bij de vraag over de zevenkamp werd niet duidelijk gemaakt of het gaat over indoor of outdoor.

Pffffff, tot daar mijn poging om het nieuwe forum te appreciëren, de groeten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iets voorbij halverwege afgezet... Snooker wordt gespeeld ********* en bij de vraag over de zevenkamp werd niet duidelijk gemaakt of het gaat over indoor of outdoor.

Pffffff, tot daar mijn poging om het nieuwe forum te appreciëren, de groeten
oei daar stond idd mijn vinkje verkeerd van het juiste antwoord. Bij deze geüpdatet, al kan ik niet zien als het "live" is op de quiz zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iets voorbij halverwege afgezet... Snooker wordt gespeeld ********* en bij de vraag over de zevenkamp werd niet duidelijk gemaakt of het gaat over indoor of outdoor.

Pffffff, tot daar mijn poging om het nieuwe forum te appreciëren, de groeten
Stond er vrouwen bij bij de zevenkamp?
 
Terug
Bovenaan