BeyondGaming koersklakskes

Wil jij ook een BG koersklakske?


  • Totaal aantal stemmers
    21
  • Opiniepeiling gesloten .

Airjinx

Well-known member
Crowdfunder FE
We kunnen voor onze club op Aliexpress BeyondGaming vintage koersklakskes laten maken om als echte Eddy's de baan (en veldwegen) onveilig te maken.
Wat als een grapje begon heeft uiteindelijk geleid tot effectieve plannen om petjes te laten maken voor het beste forum in België! Ik heb contact gehad met de mods om dit verder op poten te zetten. Vervolgens ben ik op zoek gegaan naar een Italiaanse kleermaker Chinees op AliExpress die deze voor ons kan maken.

* Petjes zullen een €6 gaan kosten, klein geld voor de gemiddelde BG'r. Verzending bij bpost is €6,40 (misschien is er een goedkoper alternatief?). Ik woon zelf in het centrum van het land dus als iemand me tegemoet rijdt komen we ook al een heel eind (sorry West-Vlaanderen). Of als er nog eens een BG Gravel Bash is, of iets soortgelijks.
* Het petje is donkerblauw met zowel op de klep als de zijkant het BG logo. Echte Eddy's rijden uiteraard met de klep omhoog.
* Er moeten minimaal 10 stuks besteld worden alvorens de Chinezen in actie treden.
* Poll loopt af op 31 december.

Gelieve enkel ja te stemmen als je effectief een petje wil. Ik ga ze zelf bestellen, het geld voorschieten, verdelen, ... dat ik niet met de helft overblijf.
Dank u!

(hieronder het "design" en hoe het petje er uit zag voor een ander team)
878377984-2054562353.png

Ad6d9f0f54eff4c6a82d15a07309523199.webp

A13d4cab9b0184fe1a3a7abcdce2b66fal.webp
 
Ik draag dan een muts voor de koude oren
In de winter draag ik ook een helm-muts (zonder sterf ik na 5min van de sinusitis), maar in lente-zomer-herfst draag ik vaak een klakse. Zo vliegen er geen beestjes in uw helm (ooit eens in mijn kop gestoken geweest door een wesp tijdens het mtb-en) en het klepje is nog eens handig om zon of regen uit uw ogen te houden. De moussekes van uw helm blijven ook langer proper.

En na het fietsen kun je uw helm afzetten, klakse omdraaien en dan zie je er gewoon retecool uit.
 
Ik zou wel eentje willen want heb eigenlijk geen.
Maar die onesize schrikt mij altijd af.
Heb 2 jaar geleden met de tour de france zo een gele van ... (moet het nakijken) toegeworpen gekregen en dat spel is gewoon massas te groot.
Dus zou zonde zijn dat ik hier ook niets met kan doen.
 
Ik zou wel eentje willen want heb eigenlijk geen.
Maar die onesize schrikt mij altijd af.
Heb 2 jaar geleden met de tour de france zo een gele van ... (moet het nakijken) toegeworpen gekregen en dat spel is gewoon massas te groot.
Dus zou zonde zijn dat ik hier ook niets met kan doen.
Goeie vraag! Ik heb de verkoper gisterenavond nog een berichtje gestuurd.

De meeste van die petjes hebben achteraan wel een rek voorzien (dat van de tdf niet?) waardoor het in principe voor quasi iedereen moet passen. Qua hoofdomtrek zou het goed moeten zijn vanaf 52cm tot vooraan de 60. Dat lijkt me dus wel 98% vd bevolking te dekken.
 
We zijn (nog) niet aan de beoogde 10 man geraakt... maar de bestelling zal gebeuren 🙂!

Als de petjes binnen zijn zal er nog wel volk over stag gaan zeker? Of anders zal een petje 7 euro kosten, ook niet het einde vd wereld.

Ik hou jullie op de hoogte!
 
Ik wil wel het gat helpen opvullen als je niet aan 10 geraakt.

Al is het maar om terug eens op die fiets te willen kruipen
 
Terug
Bovenaan