BeyondGaming: de rittencatalogus (fietsroutes .gpx)

Heeft er iemand een goeie GPX voor in de Vlaamse Ardennen wat heuvels te nemen.
Het liefst met de heuvels van de flandrien challenge. Kilometer of 100-120 is perfect.
Het is maar om wat inspiratie op te doen.

Heb al gemerkt dat het niet zo simpel is om een route te maken die op iets trekt :p
 
Heeft er iemand een goeie GPX voor in de Vlaamse Ardennen wat heuvels te nemen.
Het liefst met de heuvels van de flandrien challenge. Kilometer of 100-120 is perfect.
Het is maar om wat inspiratie op te doen.

Heb al gemerkt dat het niet zo simpel is om een route te maken die op iets trekt :p
 
Heeft er iemand een goeie GPX voor in de Vlaamse Ardennen wat heuvels te nemen.
Het liefst met de heuvels van de flandrien challenge. Kilometer of 100-120 is perfect.
Het is maar om wat inspiratie op te doen.

Heb al gemerkt dat het niet zo simpel is om een route te maken die op iets trekt :p
1 van de 3 routes van de Flandrien challenge was die afstand ongeveer, dacht ik.
 
Nu de dagen korter worden, en de konten natter. Heeft er iemand goeie graveltips rond Leuven, zijnde banen die altijd goed bereidbaar liggen met een MTb of gravelbike? Natte banen en een spatje modder geen probleem, maar gaan ploeteren in dikke modderblub spreekt me echt niet aan.

Toen ik in Brussel woonde ging ik heel vaak naar het Zonienwoud, dus iets vergelijkbaars zou zeer welgekomen zijn!
 
Nu de dagen korter worden, en de konten natter. Heeft er iemand goeie graveltips rond Leuven, zijnde banen die altijd goed bereidbaar liggen met een MTb of gravelbike? Natte banen en een spatje modder geen probleem, maar gaan ploeteren in dikke modderblub spreekt me echt niet aan.

Toen ik in Brussel woonde ging ik heel vaak naar het Zonienwoud, dus iets vergelijkbaars zou zeer welgekomen zijn!
De grote wegen in heverleebos/meerdaelwoud zijn ook veelal grind
 
Alsook "het veld" (pakweg het gebied tussen Bierbeek, Hoegaarden en Beauvechain). Alles rond Geldenaken valt in de 6 koudste maanden van het jaar te vermijden, da's echt een slijkboel.
 
Vettig niet zo zeer, maar veel jacht, dus de kans dat er wegen/bossen afgesloten zijn is groot. Ik heb de “Gravel Solitude” gereden in vochtig weer, en dat ging goed.
 
Nieuwe gravelfiets wordt volgende week geleverd, iemand tips voor een gravelrit in het Waasland? Waarschijnlijk niet de place to be voor te gravellen maar hier en daar zal er wel iets te vinden zijn?

Ik kijk dan vooral naar locals @MrKend54l en @de Waaslandwolf :D
 
Nieuwe gravelfiets wordt volgende week geleverd, iemand tips voor een gravelrit in het Waasland? Waarschijnlijk niet de place to be voor te gravellen maar hier en daar zal er wel iets te vinden zijn?

Ik kijk dan vooral naar locals @MrKend54l en @de Waaslandwolf :D
Zal eens wat snuffelen, er zijn nog wel redelijke opties.

Heb hier oa nog ergens een rit van 120km die ik van een collega gekregen heb - mogelijk van Plugplug? - die ik nog eens wat moet aanpassen om te optimaliseren.
 
Nieuwe gravelfiets wordt volgende week geleverd, iemand tips voor een gravelrit in het Waasland? Waarschijnlijk niet de place to be voor te gravellen maar hier en daar zal er wel iets te vinden zijn?

Ik kijk dan vooral naar locals @MrKend54l en @de Waaslandwolf :D
Dit is wel een tof rondje.

Maar het waasland is niet zo ideaal voor te gravellen nee :( Kortere strookjes vooral.
 
@shiftyke




 
Terug
Bovenaan