Bewegen tegen Bloedkanker met BG! Registreer je sportminuten!

Het is weer bijna september, en BeiGene (nu BeOne) wil de strijd tegen bloedkanker terug in de spotlight zetten. Ze hebben de kritiek op de werkwijze van vorig jaar blijkbaar ook ter harte genomen want nu loopt de actie via een app die gelinkt kan worden aan (oa) Garmin, Polar, Suunto, Fitbit,... (maar niet aan Strava)!

BEONE-Challenge25-TUTO-NEE-1.jpg

Doel​

1 minuut bewegen in september = 1 punt.
Wanneer het gezamenlijk doel van 250.000 punten behaald wordt, wordt €5000 geschonken aan elk van de 4 partnerverenigingen (Ellye, Waldenström France, ALWB en LVV).

BEONE-Challenge25-TUTO-NEE-3.jpg

Deelnemen​

Enige wat je hoeft te doen, is de app "UnitedHeroes" installeren (App Store of Google Play).
Activeringscode: beone
Categorie: Red Hope Heroes

Eens je in de app een profiel hebt aangemaakt, kun je in uw account naar "connected apps" gaan en daar bv Garmin, Polar, Suunto, ... kiezen om activiteiten te synchroniseren.

250.000 minuten bewegen in september moet een eitje zijn met al die zotten hier!

Edit Crew:
Topic van vorig jaar vind je hier terug: https://www.beyondgaming.be/threads/warme-oproep-aan-alle-fietsers-lopers-zwemmers-wandelaars.26485/

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is weer bijna september, en BeiGene (nu BeOne) wil de strijd tegen bloedkanker terug in de spotlight zetten. Ze hebben de kritiek op de werkwijze van vorig jaar blijkbaar ook ter harte genomen want nu loopt de actie via een app die gelinkt kan worden aan (oa) Garmin, Polar, Suunto, Fitbit,... (maar niet aan Strava)!

Doel
1 minuut bewegen in september = 1 punt.
Wanneer het gezamenlijk doel van 250.000 punten behaald wordt, wordt €5000 geschonken aan elk van de 4 partnerverenigingen (Ellye, Waldenström France, ALWB en LVV).

Deelnemen
Enige wat je hoeft te doen, is de app "UnitedHeroes" installeren (App Store of Google Play).
Activeringscode: beone
Categorie: Red Hope Heroes

Eens je in de app een profiel hebt aangemaakt, kun je in uw account naar "connected apps" gaan en daar bv Garmin, Polar, Suunto, ... kiezen om activiteiten te syncroniseren.

250.000 minuten bewegen in september moet een eitje zijn met al die zotten hier!

Edit Crew:
Topic van vorig jaar vind je hier terug: https://www.beyondgaming.be/threads/warme-oproep-aan-alle-fietsers-lopers-zwemmers-wandelaars.26485/
Amai, ik had hier nog nooit van gehoord!
Met zo'n link naar Garmin is er echt geen excuus meer om het niet te doen, eigenlijk. Dat moeten we met BG makkelijk halen!

En ineens ingesteld. Het duurde even voor ik doorhad dat je bij Bedrijfsnaam dus BeOne moest ingeven :D

Laatst bewerkt:
De mijne staan er ook al bij! Ik zit al aan 300, ik had er geen rekening mee gehouden dat mijn wandelingen ook zouden meetellen! Dat gaat nog snel gaan :)

Terug
Bovenaan