Beurtbalkje aan de kassa

Waar plaats jij het verdeelbalkje?

• Voor mijn boodschappen

Stemmen: 7 6,0%
  • Na mijn boodschappen

Stemmen: 86 73,5%
  • Wisselt af

Stemmen: 24 20,5%

• Totaal aantal stemmers
    117
Zal ik wat petsen moeten geven aan mijn bron leerkracht nederlands. Uitleg: zich ontgaan , onderwerp Silver in dit geval, "dat soort zaken" lijdend voorwerp

De trut. Handjes op tafel en enkele slagen van met dat beurtbalkje op haar kneukels

Ik snap niet dat er nog mensen zijn die een kassa gebruiken?

Zelfscan toch all the way?

Tenzij in de colruyt want dat gaat daar niet zeker? Kom nooit in de colruyt, dat is voor het plebs dat minder dan €4000 bruto verdient in het loon topic.
Spreek je dan over die toestanden waar je gewoon scant terwijl je door de winkel loopt? Of degene waar je zelf alles moet scannen aan een kassa ?

Want die laatste hebben meestal niet genoeg plaats voor een hele week boodschappen. Zelfscan is sneller voor als je elke dag naar de winkel gaat.. maar wie verspilt daar nu tijd (en geld) aan.
on topic, ik ga 1 keer in de week naar de winkel, donderdag om 21:00. De kans dat er iemand is zodat dit probleem zich stelt is miniem.

Spreek je dan over die toestanden waar je gewoon scant terwijl je door de winkel loopt? Of degene waar je zelf alles moet scannen aan een kassa ?

Want die laatste hebben meestal niet genoeg plaats voor een hele week boodschappen. Zelfscan is sneller voor als je elke dag naar de winkel gaat.. maar wie verspilt daar nu tijd (en geld) aan.
on topic, ik ga 1 keer in de week naar de winkel, donderdag om 21:00. De kans dat er iemand is zodat dit probleem zich stelt is miniem.

ik ga altijd naar de Carrefour of Delhaize en daar scan ik alles onderweg, in de zakken leggen en dan aan de onbemande kassa gewoon betalen.

gsm tegen bancontact toestelleke en klaar, als ik dan mensen zie lopen met volle winkelkarren die dan 1 voor 1 alles op de band moeten leggen dat snap ik niet. De oudere generatie tot daar aan toe, die zijn mss nog niet helemaal mee met al die "technologie" maar iedereen onder de 60 moet dat toch kunnen?

ik ga altijd naar de Carrefour of Delhaize en daar scan ik alles onderweg, in de zakken leggen en dan aan de onbemande kassa gewoon betalen.

gsm tegen bancontact toestelleke en klaar, als ik dan mensen zie lopen met volle winkelkarren die dan 1 voor 1 alles op de band moeten leggen dat snap ik niet. De oudere generatie tot daar aan toe, die zijn mss nog niet helemaal mee met al die "technologie" maar iedereen onder de 60 moet dat toch kunnen?
Ah, k dat systeem hebben ze hier niet :p Enkel degene waar je aan het einde alles zelf moet scannen en dan zie ik de winst niet echt.

Ah, k dat systeem hebben ze hier niet :p Enkel degene waar je aan het einde alles zelf moet scannen en dan zie ik de winst niet echt.
Doorgaans staan er per kassa 4 personen aan te schuiven. Aan de zelfscankassa's ook, alleen heb je daar dan 6 kassa's voor diezelfde lijn van 4 personen in tegenstelling tot 1 kassierster aan de bandkassa's.

Is dat dan zoveel sneller dan alles in uw kar gooien en 'laten scannen' aan de kassa? Je moet alles wel weer uit de kar halen en erin steken, maar dat houdt een mens in beweging en is op 1 2 3 klaar.

Doorgaans staan er per kassa 4 personen aan te schuiven. Aan de zelfscankassa's ook, alleen heb je daar dan 6 kassa's voor diezelfde lijn van 4 personen in tegenstelling tot 1 kassierster aan de bandkassa's.
Mja maar hier in iedergeval kan je niet met een volle kar naar die zelfscan kassa's

Is dat dan zoveel sneller dan alles in uw kar gooien en 'laten scannen' aan de kassa? Je moet alles wel weer uit de kar halen en erin steken, maar dat houdt een mens in beweging en is op 1 2 3 klaar.

Ik vind van wel.

Of ge nu uw goederen in uw kar gooit of in uwe zak maakt geen verschil, barcode scannen duurt ne second.
Ge komt aan de zelfscan, scannerke in de muur steken, uw klantenkaart scannen, paar keer op ok of volgende duwen en betalen. Zakken in auto en ge zijt weg.

OF

Aanschuiven omdat er mensen voor u ook met een volle kar staan, alles uit uw kar op de band leggen, wachten tot de kassierster alles heeft gescand, nadien terug alles in zakken steken, zakken in auto en weg.

Nog irritanter dan mensen die wel of niet hun balkje op de juiste plaats leggen, vind ik mensen die de ruimte in de rij niet optimaal benutten:
- mensen die vóór ipv achter hun kar staan terwijl ze hun artikelen op de band leggen waardoor de volgenden niet kunnen doorschuiven
- mensen die, als de persoon voor hen al aan het inladen is maar nog veel artikelen op de band heeft liggen, precies niet durven doorschuiven en dus niet langs die nog in te laden artikelen gaan staan, maar per se langs hun eigen eigen artikelen blijven staan alsof ze schrik hebben de mensen achter hen die zouden gaan stelen ofzo... :unsure:

Nog irritanter dan mensen die wel of niet hun balkje op de juiste plaats leggen, vind ik mensen die de ruimte in de rij niet optimaal benutten:
- mensen die vóór ipv achter hun kar staan terwijl ze hun artikelen op de band leggen waardoor de volgenden niet kunnen doorschuiven
- mensen die, als de persoon voor hen al aan het inladen is maar nog veel artikelen op de band heeft liggen, precies niet durven doorschuiven en dus niet langs die nog in te laden artikelen gaan staan, maar per se langs hun eigen eigen artikelen blijven staan alsof ze schrik hebben de mensen achter hen die zouden gaan stelen ofzo... :unsure:
Mensen die hun portefeuille pas beginnen zoeken nadat ze het bedrag horen. Wat denken die, dat ze het voor niks mee krijgen toch? Hou uw kaart(en) gereed dedju! En stop met cash geld te gebruiken als er volk achter u staat.

ik gebruik de vlaggenwagen-methodiek; ik leg altijd een rood pak Balisto's vooraan en een groen pak Balisto achteraan om mijn inkopen af te bakenen.

Ik doe dat ook en de verklaring is simpel: als je klein bent kan je veel moeilijker aan je spullen als je achter je kar blijft staan. Ik heb veel minder "reikbereik" waardoor ik net langer doe over het legen van mijn kar.
Als ze leeg is, schuif ik de kar wel door zodat ik er terug achter sta.

Ik sta altijd voor mijn kar. Als ik erachter sta kan ik de band pas volgooien als iedereen is doorgeschoven en de kassierster al aan het wachten is. Ook is het veel sneller en kan je makkelijker alles uit de kar nemen dan over de achterkant van de kar.

Dat jij daardoor niet zou kunnen doorschuiven begrijp ik niet.

Al zeg ik het zelf, ik ben één van de meest efficiënte en snelste aan de kassa. De mensen die denken een andere kassa te nemen omdat ik met een volle kar sta komen bedrogen uit. :coolbrows:

De kassierster kan het bedrag nog maar half uitspreken en TUUT TUUT, BAM, BETAALD. JOOOOOOO

Ik doe dat ook en de verklaring is simpel: als je klein bent kan je veel moeilijker aan je spullen als je achter je kar blijft staan. Ik heb veel minder "reikbereik" waardoor ik net langer doe over het legen van mijn kar.
Als ze leeg is, schuif ik de kar wel door zodat ik er terug achter sta.
Zeg het maar nekeer godverdomme!

Ik ben groot, maar 't is gewoon veel sneller. Als je dan nog eens proper doorschuift maakt het eigenlijk totaal geen verschil of je er voor of achter staat naar ruimte toe.

Mja maar hier in iedergeval kan je niet met een volle kar naar die zelfscan kassa's
En maar goed ook.

Mensen die hun hele week boodschappen per se zelf willen scannen aan de kassa zijn hopeloos.
Ofwel schuift ge dan aan bij de gewone kassa ofwel gebruik je de handscanner in de winkel.

Omdat crisis is gebruik ik ne bevroren curryworst.
Da's ene minder om af te rekenen. :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan