Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spreek je dan over die toestanden waar je gewoon scant terwijl je door de winkel loopt? Of degene waar je zelf alles moet scannen aan een kassa ?Ik snap niet dat er nog mensen zijn die een kassa gebruiken?
Zelfscan toch all the way?
Tenzij in de colruyt want dat gaat daar niet zeker? Kom nooit in de colruyt, dat is voor het plebs dat minder dan €4000 bruto verdient in het loon topic.
Spreek je dan over die toestanden waar je gewoon scant terwijl je door de winkel loopt? Of degene waar je zelf alles moet scannen aan een kassa ?
Want die laatste hebben meestal niet genoeg plaats voor een hele week boodschappen. Zelfscan is sneller voor als je elke dag naar de winkel gaat.. maar wie verspilt daar nu tijd (en geld) aan.
on topic, ik ga 1 keer in de week naar de winkel, donderdag om 21:00. De kans dat er iemand is zodat dit probleem zich stelt is miniem.
Ah, k dat systeem hebben ze hier nietik ga altijd naar de Carrefour of Delhaize en daar scan ik alles onderweg, in de zakken leggen en dan aan de onbemande kassa gewoon betalen.
gsm tegen bancontact toestelleke en klaar, als ik dan mensen zie lopen met volle winkelkarren die dan 1 voor 1 alles op de band moeten leggen dat snap ik niet. De oudere generatie tot daar aan toe, die zijn mss nog niet helemaal mee met al die "technologie" maar iedereen onder de 60 moet dat toch kunnen?
Enkel degene waar je aan het einde alles zelf moet scannen en dan zie ik de winst niet echt.Doorgaans staan er per kassa 4 personen aan te schuiven. Aan de zelfscankassa's ook, alleen heb je daar dan 6 kassa's voor diezelfde lijn van 4 personen in tegenstelling tot 1 kassierster aan de bandkassa's.Ah, k dat systeem hebben ze hier nietEnkel degene waar je aan het einde alles zelf moet scannen en dan zie ik de winst niet echt.
Is dat dan zoveel sneller dan alles in uw kar gooien en 'laten scannen' aan de kassa? Je moet alles wel weer uit de kar halen en erin steken, maar dat houdt een mens in beweging en is op 1 2 3 klaar.ik ga altijd naar de Carrefour of Delhaize en daar scan ik alles onderweg, in de zakken leggen en dan aan de onbemande kassa gewoon betalen.
gsm tegen bancontact toestelleke en klaar, als ik dan mensen zie lopen met volle winkelkarren die dan 1 voor 1 alles op de band moeten leggen dat snap ik niet. De oudere generatie tot daar aan toe, die zijn mss nog niet helemaal mee met al die "technologie" maar iedereen onder de 60 moet dat toch kunnen?
Mja maar hier in iedergeval kan je niet met een volle kar naar die zelfscan kassa'sDoorgaans staan er per kassa 4 personen aan te schuiven. Aan de zelfscankassa's ook, alleen heb je daar dan 6 kassa's voor diezelfde lijn van 4 personen in tegenstelling tot 1 kassierster aan de bandkassa's.
Hier ondertussen wel!Mja maar hier in iedergeval kan je niet met een volle kar naar die zelfscan kassa's

Is dat dan zoveel sneller dan alles in uw kar gooien en 'laten scannen' aan de kassa? Je moet alles wel weer uit de kar halen en erin steken, maar dat houdt een mens in beweging en is op 1 2 3 klaar.

Mensen die hun portefeuille pas beginnen zoeken nadat ze het bedrag horen. Wat denken die, dat ze het voor niks mee krijgen toch? Hou uw kaart(en) gereed dedju! En stop met cash geld te gebruiken als er volk achter u staat.Nog irritanter dan mensen die wel of niet hun balkje op de juiste plaats leggen, vind ik mensen die de ruimte in de rij niet optimaal benutten:
- mensen die vóór ipv achter hun kar staan terwijl ze hun artikelen op de band leggen waardoor de volgenden niet kunnen doorschuiven
- mensen die, als de persoon voor hen al aan het inladen is maar nog veel artikelen op de band heeft liggen, precies niet durven doorschuiven en dus niet langs die nog in te laden artikelen gaan staan, maar per se langs hun eigen eigen artikelen blijven staan alsof ze schrik hebben de mensen achter hen die zouden gaan stelen ofzo...![]()
Ik doe dat ook en de verklaring is simpel: als je klein bent kan je veel moeilijker aan je spullen als je achter je kar blijft staan. Ik heb veel minder "reikbereik" waardoor ik net langer doe over het legen van mijn kar.- mensen die vóór ipv achter hun kar staan terwijl ze hun artikelen op de band leggen waardoor de volgenden niet kunnen doorschuiven
Ik sta altijd voor mijn kar. Als ik erachter sta kan ik de band pas volgooien als iedereen is doorgeschoven en de kassierster al aan het wachten is. Ook is het veel sneller en kan je makkelijker alles uit de kar nemen dan over de achterkant van de kar.Nog irritanter dan mensen die wel of niet hun balkje op de juiste plaats leggen, vind ik mensen die de ruimte in de rij niet optimaal benutten:
- mensen die vóór ipv achter hun kar staan terwijl ze hun artikelen op de band leggen waardoor de volgenden niet kunnen doorschuiven
- mensen die, als de persoon voor hen al aan het inladen is maar nog veel artikelen op de band heeft liggen, precies niet durven doorschuiven en dus niet langs die nog in te laden artikelen gaan staan, maar per se langs hun eigen eigen artikelen blijven staan alsof ze schrik hebben de mensen achter hen die zouden gaan stelen ofzo...![]()
Zeg het maar nekeer godverdomme!Ik doe dat ook en de verklaring is simpel: als je klein bent kan je veel moeilijker aan je spullen als je achter je kar blijft staan. Ik heb veel minder "reikbereik" waardoor ik net langer doe over het legen van mijn kar.
Als ze leeg is, schuif ik de kar wel door zodat ik er terug achter sta.
En maar goed ook.Mja maar hier in iedergeval kan je niet met een volle kar naar die zelfscan kassa's
De kassierster kan het bedrag nog maar half uitspreken en TUUT TUUT, BAM, BETAALD. JOOOOOOO