Coolguy
Well-known member
Compromis à la BelgeOm na 3 uur vergaderen een akkoord te bereiken op “zeg maar voor of na”.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Compromis à la BelgeOm na 3 uur vergaderen een akkoord te bereiken op “zeg maar voor of na”.![]()
. Amen, beter verwoord dan mezellufIk zet mijn balkje altijd achter mijn boodschappen. Dat balkje dient ten slotte om aan te tonen: ik ben klaar, de volgende mag zijn boodschappen op de band leggen. Als de persoon voor mij geen balkje legt, dan ben ik wel zo petty om mijn boodschappen er gewoon achter te leggen zonder balkje. Soms worden er dan dingen van mij gescand bij de vorige persoon, chaos alom, en als ze naar mij kijken, is mijn standaard antwoord steeds: oei, had je geen balkje gelegd?
Ze moeten het leren!
Kassierster: da's 5 euro (2 seconden) en 34 cent (3 seconden).
Klant: da's dan 35 euro (67 seconden om de briefjes van 5 en 10 euro uit elkaar te prutsen en te hertellen vooraleer je ze aan de kassierster geeft) en 78 (78 seconden om alle muntstukken op de band te gooien, te tellen, te hertellen, de overige stukken terug op hun plaats te steken) centjes, astemblieft!

ik leg altijd een toblerone dwars op het einde.
In België maakt men daar ook geen drama van hoor, ik denk dat je de ernst van deze thread niet moet overschattenIn mijn leven nog nooit gelegd of gebruikt. In andere landen maken ze daar precies zo geen drama van

spreek voor uzelfIn België maakt men daar ook geen drama van hoor, ik denk dat je de ernst van deze thread niet moet overschatten![]()

Again : behalve als Gilles de Bilde voor u staat en ge legt het balkske zelf achter zijn boodschappenIn België maakt men daar ook geen drama van hoor, ik denk dat je de ernst van deze thread niet moet overschatten![]()