Die van Boni is beter. En die van den Aldi is betere kwaliteit, of lijkt dat toch te zijn, iets duurder dan die everyday brol van 2,3€ maar evenaart wel die Boni. Die aan 4à5€ of zo zit. Natuurlijk qua prijs nog altijd groot verschil met die echte merknamenversie. Dar betaal je al vlot 4à5€ voor de kleine bak.
Al dacht ik mij ook te herinneren dat het prijsverschil tussen de kleine en de grote everyday ook niet fenomenaal is... ik doe af en toe dan ook gewoon dat in de oven, eet de helft op en de volgende dag of zo de andere helft. Gewoon om niet te overdrijven met de brol.
Al moeten we ook wel eerlijk zijn, dat het uiteindelijk niet zo zeer veel duurder is als gewoon spaghetti zelf maken of zelf macaroni met hesp en kaassaus maken...
Vond de italiaanse schotel beter. Kook snel wat spaghetti en gooi dat erbij samen met wat van die grote doos spaghettikruiden van bij de Colruyt. Normaal gezien ook weer halve pot en de andere helft voor de volgende dag. En weinig werk om toch iets vullends te hebben wat niet noodzakelijk zoveel ongezonder is...