sweetmonkey
Active member
Akkoord met je post. Kan enkel over mijn situatie spreken met zonnepanelen en wasmachine op regenwater. Samen met de gemeentelijke subsidie is het (voor mij) een no brainer. Vergeet ook niet dat vuilniszakken ook niet bepaald goedkoop zijn en dat ze opnieuw gebruikt kunnen worden bij meerdere kinderen.Terwijl de toon van zijn post niet correct was, heeft hij ergens wel een punt natuurlijk. Ik heb hier al veel "besparingstips" gezien die puur gebaseerd zijn op buikgevoel en als je ze eens uitrekent eigenlijk duurder uitvallen...
Voor de huidige energieprijzen, klopte het misschien. Maar ook enkel als je niet in bulk bij kortingen aankocht. Met de huidige energieprijzen, zal het niet meer het geval zijn.
Dat je het doet voor minder afval, ok, maar dat is niet het punt van deze thread.
Veel variabelen maar het loont de moeite om het eens uit te rekenen voor je persoonlijke situatie.
Laatst bewerkt:

hier werden er al standaard 4 luiers gebruikt op de crèche, dus 6 of 7 op een dag. Dat jij het met 3 per dag per kind redt... Weird!