Dat werkt ookIk dacht dat je ging zeggen: zie wel dat die al een zekere leeftijd bereikt hebben en dat je in hun testament komt.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat werkt ookIk dacht dat je ging zeggen: zie wel dat die al een zekere leeftijd bereikt hebben en dat je in hun testament komt.![]()

Misschien nog een van de betere besparingstips: maak zelf uw gerechten klaar ipv kant en klaar kopen: veel goedkoper en ook gezonder.Geen idee, ik ga niet "speciaal" naar Delhaize. De Aldi en Colruyt zijn net iets verder en zeker die Aldi is een zielige winkel met amper iets van verse groenten of fruit. Colruyt gebeurt soms wel eens maar uiteindelijk hebben ze gewoon meer zaken bij Delhaize. De kleine meerkost op vooral bereide zaken en allerhande merken die ik toch grotendeels niet koop neem ik erbij.
Allez ik snap je post gewoon niet, je snapt die "winkel klasse shit" niet, wat exact hetzelfde is als ik zei en begint dan over een Come a Casa lasagne. Ik heb nog nooit lasagne klaargemaakt in de winkel gekocht![]()
Bwa, ik heb zeer regelmatig bij moeder/vriendin/kennissen dat iemand enthousiast de hele voormiddag appelcake of zoiets gemaakt heeft, van zelfgeplukte biologische 4 dagen gedroogde bloem (ben aan het overdrijven maar soms zit het er niet ver naast).Zo'n bereide lasagne gaat nooit hetzelfde smaken als een zelfgemaakte verse. Leren koken (of een partner hebben die het kan) is dan ook een goede investering.
En volgens mij kan je voor sommige kant-en-klaar zaken zelfs moeilijk die prijs benaderen, wat wel al iets wil zeggen over de voedingswaarde.

Vandaag naar de Hubo geweest achter pellets voor de komende winter..
Vroeger betaalde ik 3,59€ per zak, nu 8,99€ per zak met een folder erbij"de laagste prijs".
Bandieten zijn het.![]()
Nog chance dat dictator Janus niet aan de macht is, of het was 35.000 euro vortigheid taks op elke kg brandhout!!Vandaag naar de Hubo geweest achter pellets voor de komende winter..
Vroeger betaalde ik 3,59€ per zak, nu 8,99€ per zak met een folder erbij"de laagste prijs".
Bandieten zijn het.![]()
Vraag en aanbod, je bent niet de enige die pellets wil opbranden om de stookkosten te drukken.Vandaag naar de Hubo geweest achter pellets voor de komende winter..
Bandieten zijn het.![]()
Montcalm van Delhaize al eens gekocht?Ik ben ook zo een "watersnob".
Mijn kraanwater vind ik niet lekker, van elke supermarkt het thuismerk al een kans gegeven maar de blauwe spa is het enige water dat ik echt met smaak opdrink.
Die cola zero van Freeway vind ik ook het beste alternatief, was gewoon kwestie van even wennen na het overschakelen.Freeway cola zero of Pepsi Max al geprobeerd? (ik ga precies Freeway ambassadeur moeten worden)
Zou zoiets dan niet iets voor u zijn ?Montcalm nog niet, hun ander huismerk recent wel in grote flessen gekocht nadat ik zo een klein flesje had gedronken en dacht "dit is nog lekker, lijkt wat op spa!" Maar blijkbaar smaakt het ik grote flessen veel viezer zegt mijn hoofd.![]()
Het kraantjeswater van het huis waarin ik ben opgegroeid was super lekker! Smaakte naar.... Spa blauw.Dan ook blij dat ik dat van jongsafaan geleerd heb om dat te drinken...

Pro-tip daarbij, de cartridges zelf vullen met een fles CO2 van de brouwer.Het kraantjeswater van het huis waarin ik ben opgegroeid was super lekker! Smaakte naar.... Spa blauw.
Misschien eens kijken om een sodastream in huis te halen eerder, frisdrank kost me 2x zoveel per maand als water.![]()
Ja bij mijn ouders ook. Maar kwam dan ook van een regionale bron... dat van waar ik nu woon smaakt anders maar is nog perfect drinkbaar.Het kraantjeswater van het huis waarin ik ben opgegroeid was super lekker! Smaakte naar.... Spa blauw.
Misschien eens kijken om een sodastream in huis te halen eerder, frisdrank kost me 2x zoveel per maand als water.![]()
Ik heb mijn eindwerk gemaakt in een fabriek.Ook een quizvraag voor u: kan een fabriek maar 1 product maken?
Is al genoeg aangetoond en ontkracht: ja, wordt in dezelfde fabriek gemaakt. Maar met een andere samenstelling.

daarom, diy, moestuin, bakken is een goede tip als je dat graag doet want dan is het een goedkope hobby, maar dat doen om te besparen? mehMja, 'alles zelf maken' betwijfel ik ten zeerste dat dit zo dikwijls goedkoper is. Ik kan geen lasagne maken voor 2,5 euro , of pizza.
En er is ook zoiets als competitieve productiviteit bij al die tijd die je in dat ge-doe-het-zelf steekt. (Tenzij je er ook plezier uithaalt)
Je moet maar eens kijken wat er allemaal in uw lasagne zitMja, 'alles zelf maken' betwijfel ik ten zeerste dat dit zo dikwijls goedkoper is. Ik kan geen lasagne maken voor 2,5 euro , of pizza.
En er is ook zoiets als competitieve productiviteit bij al die tijd die je in dat ge-doe-het-zelf steekt. (Tenzij je er ook plezier uithaalt)
Je zou ervan verschieten. Tenzij je 24/7 werkt en hiervoor ieder uur uitbetaald krijgt. Je moet het uiteraard ook graag willen doen.daarom, diy, moestuin, bakken is een goede tip als je dat graag doet want dan is het een goedkope hobby, maar dat doen om te besparen? meh