Beker van België 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is ne moeilijke ze, geen zin om morgen onder een buffalo haag te gaan werken maar rsca tja die gun ik weinig ( het instituut ) supporters gun ik het beiden evenveel

Geef het maar aan Gent, Anderlecht heeft de finale door de loting eigenlijk gewoon gekregen. Echt een ongezien zwak parcours zonder ook maar 1 ploeg uit de top 12.

Lichte voorkeur voor Gent, vooral dan vanuit mentale aspect voor vervolg PO1.
Hopelijk een match zonder veel arbitrale zever.

Geef het maar aan Gent, Anderlecht heeft de finale door de loting eigenlijk gewoon gekregen. Echt een ongezien zwak parcours zonder ook maar 1 ploeg uit de top 12.
Zie ook net het filmpje van het bekerparcours...La Louviere, Seraing, Kortrijk en Eupen :biglaugh:

Bekerwinst is bekerwinst maar dan vond ik ons parcours met Lokeren, Standard, Genk, Kortrijk en Club Brugge toch iets mooier.

Mag zeker ook Gent zijn van mij, als ik dan toch moet kiezen.
Die loting kan je natuurlijk als Anderlecht zijnde niet aan doen.

Over de match ... Ik verwacht toch dat Hein tactisch de betere zal zijn dan Kompany en voetbaltechnisch lijken de twee ploegen redelijk in balans te liggen. Als Gent zo'n dagje heeft als bij ons waarbij ze vlot scoren dan maakt Anderlecht geen kans denk ik.

Mag zeker ook Gent zijn van mij, als ik dan toch moet kiezen.
Die loting kan je natuurlijk als Anderlecht zijnde niet aan doen.

Over de match ... Ik verwacht toch dat Hein tactisch de betere zal zijn dan Kompany en voetbaltechnisch lijken de twee ploegen redelijk in balans te liggen. Als Gent zo'n dagje heeft als bij ons waarbij ze vlot scoren dan maakt Anderlecht geen kans denk ik.
Laat ons hopen.. Want evengoed wordt het een snertmatch waar iedereen schrik heeft om een fout te maken en krijgen we amper aanvallend spel en doelkansen.. Zo'n finales kunnen soms hard tegen vallen

Allè. Gisteren Carl al met Parijs Roubaix en nu weer in de beker, verschrikkelijke kerel.

Imke Courtois nog erbij, ja waarom eigenlijk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan