Niet echt, dat zal pas voor maandag zijn. Zowaar aan een ticket geraaktEn, begint de stress al wat te komen bij mijn Paarswitte vrienden?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet echt, dat zal pas voor maandag zijn. Zowaar aan een ticket geraaktEn, begint de stress al wat te komen bij mijn Paarswitte vrienden?

PffffEn, begint de stress al wat te komen bij mijn Paarswitte vrienden?
Voor u is het dubbel dit weekend. Maar waarom zetten die de bekerfinale op paaszondag om 18u![]()

Zie ook net het filmpje van het bekerparcours...La Louviere, Seraing, Kortrijk en EupenGeef het maar aan Gent, Anderlecht heeft de finale door de loting eigenlijk gewoon gekregen. Echt een ongezien zwak parcours zonder ook maar 1 ploeg uit de top 12.

Op uwe laatse zin hoop ik dus ook ....Lichte voorkeur voor Gent, vooral dan vanuit mentale aspect voor vervolg PO1.
Hopelijk een match zonder veel arbitrale zever.
Mag zeker ook Gent zijn van mij, als ik dan toch moet kiezen.Geef het maar aan Gent, Anderlecht heeft de finale door de loting eigenlijk gewoon gekregen. Echt een ongezien zwak parcours zonder ook maar 1 ploeg uit de top 12.
Laat ons hopen.. Want evengoed wordt het een snertmatch waar iedereen schrik heeft om een fout te maken en krijgen we amper aanvallend spel en doelkansen.. Zo'n finales kunnen soms hard tegen vallenMag zeker ook Gent zijn van mij, als ik dan toch moet kiezen.
Die loting kan je natuurlijk als Anderlecht zijnde niet aan doen.
Over de match ... Ik verwacht toch dat Hein tactisch de betere zal zijn dan Kompany en voetbaltechnisch lijken de twee ploegen redelijk in balans te liggen. Als Gent zo'n dagje heeft als bij ons waarbij ze vlot scoren dan maakt Anderlecht geen kans denk ik.