Idd, maar mss dat fiscalisten wat meer werk graan krijgen - ik herinner me een post van een forumlid met een familiebedrijf met omzet + 1 miljard waar ruw wat werd uitgelegd hoe dat geregeld wordt - die mensen hebben geen spaargeld, geen aandelen op hun naam.
Ook vlucht naar buitenland is ook zelfs niet uitgesloten - neem nu iemand die 2 miljoen aan beleggingen heeft - stilaan zijn daar wel wat kosten aan. Wetende dat, zoals 99% van de bevolking vermoedde, het alleen maar steviger gaat worden - men heeft immers een nieuwe melkkoe gevonden - % gaan stijgen, grenzen gaan aangepast worden.
En zoals wel vaker, hoe meer men heeft - doorgaans hoe minder % belastingen en meer mogelijkheden - de analogie tussen zwaar belaste lonen VS fiscaal voordelige vennootschappen en andere structuren gaat zich herhalen.