SomeDude
Banned
Ik heb u nog nergens bewijs zien leveren dat Vooruit de belastingsschijven wilt optrekkenik heb hier nergens een link gezien naar wat je claimt. Ik heb wel al uitgelegd dat wat je claimt niet is wat het Planbureau zegt.
Staat ook nergens in hun programma, enkel de belastingsvrije som en dat is precies wat er op op site van planbureau staat
Dus 50% tarief as is behouden EN alle andere inkomsten in de pot waarop de schijven van toepassing zijn -> voor heel veel mensen 50% belast op zaken die nu 30% zijn (en waarop een kleine vrijstelling is) of zelfs 0%
Ga je nu zeggen dat ze in het onderwijs maar 20u/week werken?Onderwijs in middelbaar heeft soms 20 lesuren (en breuken 20/20). Diverse sectoren hebben 24/24 Q/S regelingen voor hun weekendoverbruggingsploegen.
Ga je die allemaal als deeltijdsen beschouwen? Daarmee ga je alle bedrijven die volcontinu werken serieus in de problemen helpen.
Kan niet zo moeilijk zijn dan om de (geconsolideerde) jaarrekeningen van de 3 vakbonden dan even te linken hedie van mijn werkgever? Gewoon gepubliceerd in het staatsblad, online te raadplegen. Brutomarge van laatste boekjaar: 2.163.XXX euro.
A nu weet ik het weer waarom ik er al vroeger in kwam: die vervalt he!Je vergeet nog de 5750 forfaitaire beroepskosten in rekening te brengen.
Je kan moeilijk alles op 1 pot gooien en dan zeggen 'a maar de inkomsten uit arbeid gaan we nog even wat extra vrijstellingen geven'
.