Begeleider praktijkexamen B

D

Deleted member 2670

Guest
Hoi iedereen,


Wegens relatiebreuk heeft mijn begeleider (ex-partner) afgehaakt en beslist om zonder iets te laten weten niet op te dagen op mijn praktijkexamen rijbewijs B.
Ik (26j, vrouw) kan al rijden, maar moet gewoon dus mijn praktijkexamen kunnen doen. Helaas ken ik ook niemand in mijn omgeving die zijn rijbewijs al langer dan 8 jaar bezit en 1500 euro betalen voor rijlessen terwijl ik al kan rijden vind ik ook een beetje overdreven (daarbovenop, lange wachtlijst).
Daarom vroeg ik me af of iemand, tegen betaling uiteraard, bereidt is om zich als begeleider/begeleidster op te geven voor mijn praktijkexamen rijbewijs B (manueel).
Dan zou ik wel dit in het gemeentehuis moeten doorgeven en het rijexamen zou hoogstwaarschijnlijk doorgaan in Brugge.
Ik ben bereid om een forse vergoeding te geven, aangezien dit héél dringend is voor me (werk)!

Alvast bedankt
 
Als je bereid bent om er een forse vergoeding voor te geven, kan je toch een begeleider van de rijschool hiervoor vragen? Je bent niet verplicht om voor 1500 euro les te volgen, je kan ze ook eenmalig vragen om te begeleiden op het examen.
Kans is ook groter dat de wachtlijst niet zo groot is als voor het volledige lestraject.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan