Bed + Matras

Pinkman

Well-known member
Ik ben eigenlijk op zoek naar een nieuw bed en een matras aangezien beide eigenlijk toe zijn aan vernieuwing.

Nu zijn er tal van verschillende sites hiervoor, vooral voor matrassen, dus ik ben eens benieuwd waar jullie de beste ervaringen mee hebben? Dit mag gerust ook apart zijn.

Alvast bedankt ;)

500€ = Bij de matraskoning misschien?
Ikea, voor een deftig bed betaal je daar toch rond 1000€.
Wil je echt een bed om levenslang op te slapen, dan ben je minstens 2000€ kwijt.

Wij hebben +-5 jaar geleden een waterbed gekocht net over de grens (dus echt alles erop en eraan). Identiek hetzelfde bed in BE was 3000€, in NL 2200€ en dan nog afgeboden tot 2k. (In BE was afbieden niet mogelijk)

Nu dit is dan wel voor een tweepersoonsbed. Als je een éénpersoonsbed nodig hebt, dan gaan de prijzen iets lager liggen hé.

Laatst bewerkt:
Ik heb een dubbele boxspring van bij Salus in Mechelen, maar da’s toch ook beginnen aan > 3000 euro per bed hoor. (Ik zou het wel niet meer willen inruilen, dat ligt zoooo goed.)

Ik denk niet dat 500 euro een realistisch bedrag is voor een goed bed en matras.

Recent 2 Emma matrassen gekocht, bang 4 buck best tevreden. Momenteel weer 40% paaskorting. Op 2ehands kan je mits wat geduld erg degelijke Hauping bedden kopen voor 200euro en minder. Zit je totaal rond de 700euro ong.

Ik heb een dubbele boxspring van bij Salus in Mechelen, maar da’s toch ook beginnen aan > 3000 euro per bed hoor. (Ik zou het wel niet meer willen inruilen, dat ligt zoooo goed.)
das waar! Ik weet er ook alles van. En om in bed TV te kijken: su-perrrr.
De mijne komt van BeterBed. Kwaliteit is prijs waard, alleen om onder het bed te stofzuigen is heel vervelend.

Emma matras is goed voor jou. En dan in combinatie met een boxspring bed natuurlijk, alhoewel dat nooit meer is dan enkele planken. Niets speciaals. Het matras bepaalt alles.

Je koopt best eentje met een zeer dikke laag onderaan, en dan nog een topper er op.

Ook nieuwe matrassen nodig en na wat opzoekwerk hier op uitgekomen. Niet te duur, materiaal is oké en vooral veel goede reviews van de matrassen én service. Alleen kortere periode van proef slapen (30 dagen) en retourneren is niet gratis (€20 dacht ik).

Dus één van deze dagen ga ik hier bestellen.

Terug
Bovenaan